Board logo

標題: 超新手買機: 買邊部好呀 [打印本頁]

作者: kkk2008216    時間: 2015-4-25 10:58     標題: 超新手買機: 買邊部好呀

係咁既,我上網同係瘋X睇左一陣,睇中左部EOS 100D,請問E部機大鋪價位4000左右值唔值定還是買其他機好D同埋買,去細鋪買好D,我見個價都差好多下。
作者: 我係小魚兒    時間: 2015-4-25 11:13

去有信心既細鋪買行貨吧
咁應該可以慳一千幾百~
星際係好選擇!!
怕信唔過既 去DCFEVER/CAM2 都可能比百記平
100D 幾好用的=] 我玩過....白色好令令 溝死女的
作者: hookcele    時間: 2015-4-25 11:37

超新手應該用SONY A5100 OR A6000, 有齊晒所有影相模式, 一啪就影得
買部陽春單反, 乜預設MODE 都冇, 失敗率好高
可能囡囡會把你變成EX
作者: TWCACM    時間: 2015-4-25 12:52

4000買無反機好過啦,出門又輕便過用單反

via HKEPC Reader for Android
作者: indorsement    時間: 2015-4-25 14:17

CAM2服務幾好.
作者: kkk2008216    時間: 2015-4-25 16:07

我女女純粹係中2部機果樣,其實我負責比錢同埋比小小suggest比佢, 另外咩係CAM2.
作者: 我係小魚兒    時間: 2015-4-25 16:11

我女女純粹係中2部機果樣,其實我負責比錢同埋比小小suggest比佢, 另外咩係CAM2. ...
kkk2008216 發表於 2015-4-25 16:07



    cam2 係店名...佢鍾意就買比佢low...佢唔用咪你用返
作者: kkk2008216    時間: 2015-4-25 17:21

佢都應該係比我KEEP多,而家佢煩緊買白色定黑色好,另外我想問下連 EF 40mm f/2.8 STM鏡頭套裝 同 連EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM鏡頭套裝 係唔係有好大分別架??
作者: harryytm    時間: 2015-4-25 18:43

本帖最後由 harryytm 於 2015-4-25 18:45 編輯
佢都應該係比我KEEP多,而家佢煩緊買白色定黑色好,另外我想問下連 EF 40mm f/2.8 STM鏡頭套裝 同 連EF-S 1 ...
kkk2008216 發表於 2015-4-25 17:21

淨睇部機係無分別,買邊套Kit睇你影相既習慣,40mm用係室內唔夠Wide,唔夠位比你後退的環境好難用;18-55mm就夠Wide可以好近影都影得曬一大班人,而且可以Zoom,不過光圈細唔開內閃既話要開高個ISO換快門速度,而100D畫面雜訊唔覺既ISO係1600左右。

18-55mm既光圈唔係恆定,zoom既時間光圈會變細,不同焦距既最大光圈變化如下:
18mm: f/3.5
24mm: f/4.0
32mm: f/4.5
36mm: f/5.0
48mm: f/5.6
建議如果唔常用Zoom可以買40mm kit,睇需要再加支EFS 24mm STM影Wide。
作者: 我係小魚兒    時間: 2015-4-25 18:58

佢都應該係比我KEEP多,而家佢煩緊買白色定黑色好,另外我想問下連 EF 40mm f/2.8 STM鏡頭套裝 同 連EF-S 1 ...
kkk2008216 發表於 2015-4-25 17:21



    部機冇分別 枝鏡好大分別 焦距 光圈唔同....我都建議你買KIT SET 18-55
另外補錢買24mm/40mm 餅鏡
白色女仔鍾意 但鏡唔係枝枝白色GA....
同埋白色貴D 依家好似都仲係貴幾百蚊
作者: kkk2008216    時間: 2015-4-25 23:10

多謝咁多師兄教左我咁多野,今日有所得益,而家同女女傾下點買先。我個人中2白色多D,可惜我女女話黑色好D。
作者: harryytm    時間: 2015-4-25 23:34

本帖最後由 harryytm 於 2015-4-25 23:35 編輯
多謝咁多師兄教左我咁多野,今日有所得益,而家同女女傾下點買先。我個人中2白色多D,可惜我女女話黑色好D ...
kkk2008216 發表於 2015-4-25 23:10

一人一部
講笑
作者: kkk2008216    時間: 2015-4-26 11:46

我都好想 可惜我最冇就係錢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2