Board logo

標題: Samsung NX1 vs Sony A7ii Exposure Latitude [打印本頁]

作者: ChuckT    時間: 2015-4-6 10:32     標題: Samsung NX1 vs Sony A7ii Exposure Latitude

係 Dpreview 測試,under exposure 後 push up EV,  真係估佢唔到。
我遲啲出部 NX500 會同部 A7 試試睇下係咪真係咁。

http://www.dpreview.com/reviews/sony-alpha-7-ii/10

[attach]1779264[/attach]
作者: manman1998    時間: 2015-4-6 10:57

NX500kit 開賣$5.7k... 一年落$3字頭冇難度
作者: NEO_HK    時間: 2015-4-6 11:28

係 Dpreview 測試,under exposure 後 push up EV,  真係估佢唔到。
我遲啲出部 NX500 會同部 A7 試試睇下 ...
ChuckT 發表於 2015-4-6 10:32


果然係三星打手

[attach]1779275[/attach]
[attach]1779276[/attach]
作者: ChuckT    時間: 2015-4-6 11:58

本帖最後由 ChuckT 於 2015-4-6 12:01 編輯
果然係三星打手
NEO_HK 發表於 2015-4-6 11:28


如果我post晒我四部機嘅相出來你係咪唔再會話我係打手

我只選擇中間因為我係比較 sensor 而唔係鏡頭,除非你覺得支 Zeiss 55/1.8 質素係同支三星 zoom 16-50 @50mm 畫質細節一樣 (測試相用的鏡頭)。

放大少少, ,啲色好似同你啲唔同
作者: City-LM    時間: 2015-4-6 12:04

有間泡菜企業著名就係找公司做打手,台灣果面已爆過幾次
作者: calvin83    時間: 2015-4-6 12:12

本帖最後由 calvin83 於 2015-4-6 12:13 編輯

Sony的RAW有compression, 同read noise 比三星高,用+6VE去比較Sony 一定輸。之前另一post已經有討論到

上圖show果幾張圖用好鏡用kit鏡唔會有咩分別,因為只係睇緊noise的表現。
作者: NEO_HK    時間: 2015-4-6 12:16

如果我post晒我四部機嘅相出來你係咪唔再會話我係打手

我只選擇中間因為我係比較 sensor 而唔係 ...
ChuckT 發表於 2015-4-6 11:58


你貴姓?姓瀨?講sensor 又瀨輸鏡頭?FF入光比ASP-C 多 , 比+EV 多如 , 如果係黑的地方重輸得多 , D5500 都WIN 你三星垃圾 , 收LA 垃圾三星機

左下
[attach]1779287[/attach]
左下
[attach]1779288[/attach]

中間
[attach]1779289[/attach]
中間
[attach]1779290[/attach]
作者: manman1998    時間: 2015-4-6 13:18

用相約方式分享,好多人也曾咁做,又不必冠上打手去封殺...
講離譜有排都未夠我推M仔啦
作者: PC147    時間: 2015-4-6 13:54

有間泡菜企業著名就係找公司做打手,台灣果面已爆過幾次
City-LM 發表於 2015-4-6 12:04



算啦   反正唔會信
作者: NEO_HK    時間: 2015-4-6 15:04

用相約方式分享,好多人也曾咁做,又不必冠上打手去封殺...
講離譜有排都未夠我推M仔啦 ...
manman1998 發表於 2015-4-6 13:18


他最大問題係成日做手腳 , 我最憎呢類人 , 出貓斷正話唔知腳下有貓紙 , 重要係他的字跡 , 係都要拉其他品牌落水 , ***個品牌垃圾 就要借別的品牌風光 , 垃圾就垃圾 , 有能力就自己風光 , 借人風光但內表垃圾 , ***相機送返韓國垃圾回收場算 , 別污染香港土地
作者: KitB    時間: 2015-4-6 15:06

硬推咁多EV出黎代表果個人唔識影相 ?_?
作者: kazami.akito    時間: 2015-4-6 15:20

某人11年註冊,出過幾篇日常主題外,沉寂一左牌,致今年年頭被***僱用之後,所有發文都係***相機相關,而且全部係正面評價.
當然,可以係巧合,不過個人認為似係打手多D咯!
click落用戶名,再搜尋下發貼記錄,大家自行判斷.
Canon用家,Nikon粉絲,Sony玩家,Fuji迷......數到三星,大家只會聯想到打手,唔係無原因的.
作者: manman1998    時間: 2015-4-6 18:51

相機抗燥只係一個環節來啫(有利提升快門速度&省下大光圈)... 系統而言三星係
有落苦功同熱誠嘅... 缺㸃反而係營銷方面(同賓得咁);缺小水貨,我視佢同富士一
樣,緊隨EOS-M系統之後(性價比&系統而言)
作者: City-LM    時間: 2015-4-6 19:15

本來唔想講,但見D打手太過分。
因工作關係認識了一些推廣公司,會收一D大公司 job,主要做開箱,唱好,消毒,抹黑。做得好小小的係會有埋角色設定。

最後最後,必須要提,打手唔會只有一個,會有兩個以上。其中一位係預左比人圍,揭穿時做補位同救人。

大家諗下仲有邊個係打手
作者: manman1998    時間: 2015-4-6 19:20

本帖最後由 manman1998 於 2015-4-6 19:25 編輯

得2個咁小? 我果時比人圍係幾十版;唔知幾多個... "係冇用佢地撐嘅牌子
相機甚至冇相機",只係高登式圍你... 一裁員消失哂(聽講)
作者: City-LM    時間: 2015-4-6 19:26

係嘛~我係話兩個以上。你呢啲大公司當然無可能只有兩個。
作者: manman1998    時間: 2015-4-6 19:30

回覆 16# City-LM

你指Canon定三星先?
作者: ChuckT    時間: 2015-4-6 22:36

硬推咁多EV出黎代表果個人唔識影相 ?_?
KitB 發表於 2015-4-6 15:06



    Dynamic Range 大的時候, 暗位拉高很有用。
作者: ChuckT    時間: 2015-4-6 22:37

本帖最後由 ChuckT 於 2015-4-6 23:26 編輯
某人11年註冊,出過幾篇日常主題外,沉寂一左牌,致今年年頭被***僱用之後,所有發文都係***相機相關,而且全部 ...
kazami.akito 發表於 2015-4-6 15:20


Search 埋 dchome, 唔該。以前以為理度只講電腦,後來才知有相機。
不如 search 埋 dpreview forum,我有出post。

我發覺我幾鍾意玩 underdog 既牌子。以前喜歡玩 Sony,而家三星。 其實其他牌子有大把人講,唔使輪到我,唔明點解一講三叔就比人話打手。
作者: harryytm    時間: 2015-4-7 00:32

用相約方式分享,好多人也曾咁做,又不必冠上打手去封殺...
講離譜有排都未夠我推M仔啦 ...
manman1998 發表於 2015-4-6 13:18

我都係推M仔,唔通我又係打手?
作者: manman1998    時間: 2015-4-7 00:48

回覆 20# harryytm

我果時想引誘美國佬之嘛,㸃之引佢唔到引左成班其他師兄
作者: DMAN    時間: 2015-4-7 02:01

我都係推M仔,唔通我又係打手?
harryytm 發表於 2015-4-7 00:32


你唔係,你會唔會人地講一句唔啱聽都未知係贊定彈既你都接受唔到丫?
http://www.dchome.net/forum.php? ... page%3D1&page=2
作者: harryytm    時間: 2015-4-7 02:24

本帖最後由 harryytm 於 2015-4-7 02:34 編輯
你唔係,你會唔會人地講一句唔啱聽都未知係贊定彈既你都接受唔到丫?
DMAN 發表於 2015-4-7 02:01

Nikon D750都係咁,去荃灣廣場試過部M3,好似有野會Lock住唔會咁易反到個Mon,不過這個設計比我有啲唔多耐用的感覺,還是可向內反的舊式反Mon設計好啲,可以防Chimping。
作者: manman1998    時間: 2015-4-7 07:32

回覆 22# DMAN

果位唔係長注C區抽水新力友咩?
作者: DMAN    時間: 2015-4-8 04:18

我唔識佢亦唔知咩新力友,我只知呢度唔係專區,分黨分派有贊冇彈我就當打手
我自己有nikon,sony,fuji,samsung機,我亦成日插sony,咁我又係咩友...
作者: manman1998    時間: 2015-4-8 07:25

本帖最後由 manman1998 於 2015-4-8 07:31 編輯

回覆 25# DMAN

果個叫 香港用家,長注C區做類似牛牛個角色,莫拜新力的(唔知有冇玩相機)

我比得錢買的就是愛機,貨比三家才會入手(我窮)... 不必理人㸃睇,我淨覺你常覺新力天下無敵
作者: DMAN    時間: 2015-4-8 11:49

回覆  DMAN

果個叫 香港用家,長注C區做類似牛牛個角色,莫拜新力的(唔知有冇玩相機)

我比得錢買的就是 ...
manman1998 發表於 2015-4-8 07:25


原來係妄想証...唔buy c牌既就係新力友同牛
但嚮呢d什區永遠都有贊冇彈排除異己就肯定冇討論空間,只有鬧交
人用canon你用canon用到咁其實都幾可憐,算啦唔咗你對住你d愛機打J,還掂你都唔係影相架啦
作者: manman1998    時間: 2015-4-8 13:19

本帖最後由 manman1998 於 2015-4-8 13:23 編輯

回覆 27# DMAN

不如唔好口舌之爭啦,講番影相好嗎?

我有注明嫁,用旦散... 影爛相,版主唔閂我之嘛
唔好高登化依度好冇?
作者: NEO_HK    時間: 2015-4-8 19:29

回覆  DMAN

不如唔好口舌之爭啦,講番影相好嗎?

我有注明嫁,用旦散... 影爛相,版主唔閂我之嘛
唔好高 ...
manman1998 發表於 2015-4-8 13:19
原來係妄想証...唔buy c牌既就係新力友同牛
但嚮呢d什區永遠都有贊冇彈排除異己就肯定冇討論空間,只 ...
DMAN 發表於 2015-4-8 11:49

和事佬MODE 兩個都唔好嘈 , 最大罪人係樓主 , 成日出貓話其他品種唔好 , 三星比較好 , 又給人捉到痛腳, 你們兩個都冇出貓同踩其他品牌 , 樓主就成日專登踩其他品牌 , 又係DCHOME F區踩F品牌抬垃圾品牌 , 有個垃圾區給他自HIT 又要成日走去踩場 , 兩個正常人以和為貴 , 文兄愛玩鏡同機(給樓主拉落水姐) , DMAN 都係愛玩機之人 ,
作者: manman1998    時間: 2015-4-8 20:44

本帖最後由 manman1998 於 2015-4-8 20:47 編輯

回覆 29# NEO_HK

好,全部人大家和氣生財;眾樂樂... 有心人冇爛相
作者: ChuckT    時間: 2015-4-8 23:54

和事佬MODE 兩個都唔好嘈 , 最大罪人係樓主 , 成日出貓話其他品種唔好 , 三星比較好 , 又給人捉到痛腳,  ...
NEO_HK 發表於 2015-4-8 19:29


我係幾嗰forum都未比人投訴警告過,但係閣下係到既警告記錄就真係麻麻。請不要作人身攻擊,我從來未投訴過任何人,好在今日嗰市靚, 唔想而家開始。
我有 Fuji 機, 係 Fuji 出 post 唔係踩場。

http://www.hkepc.com/forum/announcement.php?id=5#5
2.)發帖內容 - 與攝影或主題無關的回覆我們明白每一個品牌都會有自己的優點及缺點, 但請各會員刻制自己用詞
不要以垃圾, 廢物, 對別人或其他品牌挑釁等用語以免引起罵戰等不愉快事件, 所有罵戰或互相挑釁的帖子都會馬上鎖帖不作警告或事前通知
作者: NEO_HK    時間: 2015-4-9 00:10

本帖最後由 NEO_HK 於 2015-4-9 00:15 編輯
我係幾嗰forum都未比人投訴警告過,但係閣下係到既警告記錄就真係麻麻。請不要作人身攻擊,我從來未投訴 ...
ChuckT 發表於 2015-4-8 23:54


你知唔知我的警告記錄衰 , 肥貓給果張衰唔小心係水區打左粗口 , RIVA 好像AN區 , 玩EPC 有幾多人身家清白 ,  警告記錄麻麻又點 , *** D垃圾打手AN區BAN 唔少 , 你要BAN 都好易 , 你咪投訴LO , BAN你先都未到我 , 你成日推***又踩其他品牌睇下邊個BAN先

一個3XXX POST 一個2XX POST
作者: calvin83    時間: 2015-4-9 00:23

上面兩位師兄, 有咩問題可以考慮下用PM解決.
作者: NEO_HK    時間: 2015-4-9 00:27

上面兩位師兄, 有咩問題可以考慮下用PM解決.
calvin83 發表於 2015-4-9 00:23


冇興趣同D 牛貓類人士PM , 叫返歸咪成日做出打手行為好過
作者: ChuckT    時間: 2015-4-9 00:42

上面兩位師兄, 有咩問題可以考慮下用PM解決.
calvin83 發表於 2015-4-9 00:23

唔識私低下解決,我明白係網上係會有啲咁既人,只可以不理會或搵版主調停。
作者: e派    時間: 2015-4-9 06:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2