Board logo

標題: [教學] 鏡頭發色 之討論 [打印本頁]

作者: calvin83    時間: 2015-3-23 11:28     標題: 鏡頭發色 之討論

係屋仔見到有這個討論, 其中不乏有價值的回覆. 大家有時間可以睇睇.

http://www.dchome.net/forum.php? ... p;extra=&page=1
作者: raisin    時間: 2015-3-23 11:37

係屋仔見到有這個討論, 其中不乏有價值的回覆. 大家有時間可以睇睇.
calvin83 發表於 23-3-2015 11:28




慢慢睇先~

師兄有興趣的話我地係度吹吹佢又有乜所謂
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 11:55

回覆 2# raisin
沒問題, 有人肯出相就得.
作者: raisin    時間: 2015-3-23 12:07

回覆  raisin
沒問題, 有人肯出相就得.
calvin83 發表於 23-3-2015 11:55




我本身係唔buy呢樣野, 可能要搵你地呢D玩老鏡, 同一個焦距有好多枝鏡, 有新有舊, 唔同牌子... 咁做ABCDEFG Test應該會易D
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 12:13

本帖最後由 calvin83 於 2015-3-23 12:14 編輯

回覆 4# raisin
咩叫 唔buy呢樣野? E樣係physics/chemistry, 沒得你buy定唔buy.
作者: raisin    時間: 2015-3-23 12:20

回覆  raisin
咩叫 唔buy呢樣野? E樣係physics/chemistry, 沒得你buy定唔buy.
calvin83 發表於 23-3-2015 12:13


篇文係唔係講緊暗位細節? 應該唔係一種獨立 "鏡頭能力", 而係受佢D細節同flare影響既結果...

但唔同鏡既暗位細節可以有幾大分別? 好想睇相
作者: raisin    時間: 2015-3-23 12:26

本帖最後由 raisin 於 2015-3-23 12:29 編輯
回覆  raisin
咩叫 唔buy呢樣野? E樣係physics/chemistry, 沒得你buy定唔buy.
calvin83 發表於 23-3-2015 12:13


反而好似唔係太覺鏡頭發色既討論...

嗯... 其實個POST想講乜?

後期變成罵戰咁款, 無乜心機睇落去...
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 12:35

回覆 7# raisin
都有的, D noise 你唔使理, 睇D有用的就得.
作者: tolo2036    時間: 2015-3-23 12:40

本帖最後由 tolo2036 於 2015-3-23 12:52 編輯

就我現有的鏡頭, Nikon同 Canon, 我都好易分到, 不過LEE D敏感嘢就唔討論, 廢事俾人插, 吹水我唔想, 我專心影相的, LEVEL又唔同 (我D小學雞), 俾支鏡皇我都係影得咁屎, 都係學習下黃金分割構圖好D, 有進步空間MA, 無言!
作者: manman1998    時間: 2015-3-23 12:45

本帖最後由 manman1998 於 2015-3-23 12:52 編輯

老鏡發色基本上赢現代的膠kit好多,我形容佢的色階幼細D,而平
現代膠鏡則似電腦動畫般分明&略假... 高檔次的現代鏡才有較好色彩
一路以來淨玩jpg,對包彩幾上心,當然只係有限公司
作者: raisin    時間: 2015-3-23 12:51

老鏡發色基本上赢現代的膠kit好多,我形容佢的色階幼細D,而平
現代膠鏡則似電腦動畫般分明&略假... 高檔次 ...
manman1998 發表於 23-3-2015 12:45


點解會有斷層? 乜膠鏡會限制輸出某D wavelength? (例如500-510nm 都會變成 505nm... 然後枝鏡只出到固定數值如 485, 495, 505, 515nm... 中間數值出唔到?)
作者: raisin    時間: 2015-3-23 12:53

本帖最後由 raisin 於 2015-3-23 12:54 編輯
就我現有的鏡頭, Nikon同 Canon, 我都好易分到, 不過LEE D敏感嘢就唔討論, 廢事俾人插, 吹水我唔想, 我專心 ...
tolo2036 發表於 23-3-2015 12:40


Nikon同Canon如果用返自家單反, 當然有分別... 後期影像處理分別太大了吧

講鏡頭就應該用同一個機身去比較... NEX/A7呢D萬能插就最適合

同一個場景, 同一個焦距, 同樣WB/Picture Control/Exposure... (要排除兩枝鏡光圈一樣但透光率唔同既光暗差)
作者: manman1998    時間: 2015-3-23 13:04

回覆 11# raisin

我諗都係要組織下先形容到,總之老鏡迷大多關注鏡頭發色的
作者: tolo2036    時間: 2015-3-23 13:07

以前菲林機, 發色層次全靠支鏡(菲林ISO都有影響, EKTAR25同ISO差好遠), 而家機身鏡身數碼化, 可以換算出來, 好咗定差咗, 唔知呢
同聽CD一樣, 一首1812古典交響樂, 以前錄製時是用真炮收音, 而家模擬出來, 仲未計AAA同DDD......
作者: raisin    時間: 2015-3-23 13:10

以前菲林機, 發色層次全靠支鏡(菲林ISO都有影響, EKTAR25同ISO差好遠), 而家機身鏡身數碼化, 可以換算出來, ...
tolo2036 發表於 23-3-2015 13:07


聽過真炮版, 再聽模擬版... 自己研究唔多, 但聽落係唔同感覺.....

唔同菲林都有唔同發色啦~~
作者: ChuckT    時間: 2015-3-23 13:41

點解會有斷層? 乜膠鏡會限制輸出某D wavelength? (例如500-510nm 都會變成 505nm... 然後枝鏡只出到固定 ...
raisin 發表於 2015-3-23 12:51


其實你睇睇水晶,玻璃,同膠片嘅差別就明。唔同質素既水晶既清晰度都唔同。
作者: tolo2036    時間: 2015-3-23 13:58

Nikon同Canon如果用返自家單反, 當然有分別... 後期影像處理分別太大了吧

講鏡頭就應該用同一個機身去比 ...
raisin 發表於 2015-3-23 12:53


我比較自己用M用唔同鏡頭, 影咗十幾廿次毛作出結論
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 14:04

本帖最後由 calvin83 於 2015-3-23 14:28 編輯

回覆 15# raisin
菲林係sensor, 你只可以講係偏色. 不過其實講鏡頭發色都唔係好對, 只不過約定俗成就用住先.
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 14:06

本帖最後由 calvin83 於 2015-3-23 14:14 編輯

回覆 14# tolo2036
數碼支鏡都重要的, 比較下D韓國同西德牌子D鏡就知分別.
作者: raisin    時間: 2015-3-23 14:09

回覆  tolo2036
數碼支鏡都重要的, 比較下D南國同西德牌子D鏡就知分別.
calvin83 發表於 23-3-2015 14:06


師兄手上有鏡就話比較到, 其他人點比較
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 14:18

回覆 20# raisin
沒韓國鏡係手.
作者: manman1998    時間: 2015-3-23 14:43

回覆 12# raisin

以前D人指Canon色淡,Nikon較濃,其實我4枝N鏡中有3枝
都淡色過我另外幾支老EF鏡... 插Canon機&三星機
作者: raisin    時間: 2015-3-23 14:48

回覆  raisin

以前D人指Canon色淡,Nikon較濃,其實我4枝N鏡中有3枝
都淡色過我另外幾支老EF鏡... 插Cano ...
manman1998 發表於 23-3-2015 14:43


到底淡色既成因係...? @@
我估唔到...

點淡法?
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 14:55

回覆 23# raisin
鏡頭設計, 用料係主因. 理論上鏡組越多, 色會越淡.
作者: 必思    時間: 2015-3-23 15:09

Tessar同Planar都唔同啦
作者: tolo2036    時間: 2015-3-23 15:15

回覆  tolo2036
數碼支鏡都重要的, 比較下D韓國同西德牌子D鏡就知分別.
calvin83 發表於 2015-3-23 14:06



  咁你覺唔覺得以前西蔡鏡無而家D所謂蔡鏡無咁濃色同無咁SHARP?
作者: raisin    時間: 2015-3-23 15:19

回覆  raisin
鏡頭設計, 用料係主因. 理論上鏡組越多, 色會越淡.
calvin83 發表於 23-3-2015 14:55


顏色OK... 呢樣我認同係有分別 (但唔認同會有斷層...)
但師兄條link凷要唔係講 "暗位細節"?
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 15:31

本帖最後由 calvin83 於 2015-3-23 15:40 編輯

回覆 27# raisin
佢D內容都係講 色多 .
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 15:33

本帖最後由 calvin83 於 2015-3-23 15:39 編輯
咁你覺唔覺得以前西蔡鏡無而家D所謂蔡鏡無咁濃色同無咁SHARP?
tolo2036 發表於 2015-3-23 15:15

色以前濃D(相同結構計), 現代為數碼設計的鏡好D對此度高D同濕D.
作者: raisin    時間: 2015-3-23 15:41

色以前濃D(相同結構計), 現代為數碼設計的鏡好D對此度高D同濕D.
calvin83 發表於 23-3-2015 15:33


其實色濃的意思係...................... @@?

有無D色淡同色濃既比較一下...............?
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 15:45

回覆 30# raisin
色濃 ~= more saturated color
作者: raisin    時間: 2015-3-23 15:49

回覆  raisin
色濃 ~= more saturated color
calvin83 發表於 23-3-2015 15:45


以我有限頭腦, 係唔明白色彩濃度會受D乜影響...

我真係水都唔識吹 應該講wavelength, transmission定乜...

有無D相可以體現兩枝鏡頭, 同一環境下表現出唔同既色彩濃度?...
作者: KitB    時間: 2015-3-23 15:49

回覆 22# manman1998

係?
我玩過既大部份都真係濃同對比高
作者: KitB    時間: 2015-3-23 15:51

回覆 30# raisin

用過一支sigma 18-50/3.5-5.6
真係色弱.. 冇contrast, 冇前後
作者: KitB    時間: 2015-3-23 15:55

有時太科學化咁去傾影相又冇咩意思我覺得..
只要拎支noct去低光環境影相就知咩事
作者: raisin    時間: 2015-3-23 16:04

有時太科學化咁去傾影相又冇咩意思我覺得..
只要拎支noct去低光環境影相就知咩事 ...
KitB 發表於 23-3-2015 15:55


無noct就不用知?...
作者: 京    時間: 2015-3-23 16:16

以我有限頭腦, 係唔明白色彩濃度會受D乜影響...

我真係水都唔識吹  應該講wavelength, transmis ...
raisin 發表於 2015-3-23 17:49



其實攝影同音響都一樣 都唔係只可以只用物理去講

老鏡同現代鏡分別比較明顯係油潤感強D
點為之油潤感 我會叫做顏色變化
尤其係影植物 佢地唔係成條都係同一隻綠色 會有深淺
老鏡強項係個變化好SOFT 但現代鏡就好硬

明就唔明 唔明都無法
作者: manman1998    時間: 2015-3-23 16:18

我可以列舉我4支N鏡,Ais50.8;Ai28/3.5;AF70-210/4-5.6...
依幾支略淡,另一支N鏡AF28-85/3.5-5.6則較濃色㸃

老鏡其實有個對照,東蔡應該係柔色D;日系大姑媽就濃一D
作者: KitB    時間: 2015-3-23 16:19

回覆 36# raisin

只不過係noct係最易睇到同感覺到, 冇什麼意思
作者: KitB    時間: 2015-3-23 16:23

回覆 38# manman1998

我玩過105pc , Ais28/2.8 , Ais35/1.4, Ais50/1.2, Ais180/2.8
全部都濃到出汁
作者: manman1998    時間: 2015-3-23 16:24

回覆 33# KitB

你用咩機?
作者: KitB    時間: 2015-3-23 16:25

本帖最後由 KitB 於 2015-3-23 16:31 編輯

回覆 41# manman1998

D70s同5D都有上過
兩者都係色彩繽紛

D70s + Ais 180/2.8
DSC_8073 by KitBs, on Flickr

5d + Ais 28/2.8
IMG_4691 by KitBs, on Flickr
作者: manman1998    時間: 2015-3-23 16:30

本帖最後由 manman1998 於 2015-3-23 16:33 編輯

回覆 42# KitB

AB比較就未試過,但平均觀感係上面幾枝N鏡較諸於EF28-80/3.5-5.6USM二代
;28-70/3.5-4.5二代柔

係同是在40D用,機身標準風格檔預設值jpg
作者: raisin    時間: 2015-3-23 16:31

其實攝影同音響都一樣 都唔係只可以只用物理去講

老鏡同現代鏡分別比較明顯係油潤感強D
點為之油潤感  ...
京 發表於 23-3-2015 16:16


咁係乜野做成呢個油潤感呢... 我憑空想像雖然有個諗法, 但未必係師兄所講的...

所以講呢D野, 唔做實驗的話真係sai氣的..........   

呢點就係係呢個問題上面吹水的壞處, 問果邊就話過於理論化, 答果邊... 用數據答又成日答錯或俾人質疑, 用感覺答又流於吹水, 出相果D又控制個光暗得唔好...
作者: KitB    時間: 2015-3-23 16:36

回覆 44# raisin

舊鏡油潤感係重金屬coating所致
現代鏡我諗要apo鏡先做到
作者: 必思    時間: 2015-3-23 16:37

有時太科學化咁去傾影相又冇咩意思我覺得..
只要拎支noct去低光環境影相就知咩事 ...
KitB 發表於 2015-3-23 15:55



        就算P記枝假Noct都好靚,不過成萬銀
作者: 京    時間: 2015-3-23 17:05

咁係乜野做成呢個油潤感呢... 我憑空想像雖然有個諗法, 但未必係師兄所講的...

所以講呢D野, 唔做實驗的 ...
raisin 發表於 2015-3-23 18:31



上面已經講左 攝影好多時都無數據
韓國鏡MTF可以好好 但出黎效果...........
因為好多野 如COATING等都唔可以量化

至於流於吹水 你睇多D相就會明白 要做實驗的話就要辛苦有多支鏡又有機嘅人

最後都係果句 明就明 唔明我都無法...................(你有心機可以找MINOLTA 70-210/4同支SONY 70200G SSM D相睇下 睇下明唔明白)
作者: manman1998    時間: 2015-3-23 17:06

本帖最後由 manman1998 於 2015-3-23 17:07 編輯

回覆 44# raisin

器才嘢,由其鏡頭,其實最最最主要係睇實拍實相(音响就試音一樣),今晚我上D明
確些的老鏡&現代kit的分別,希望易明D
作者: raisin    時間: 2015-3-23 17:06

上面已經講左 攝影好多時都無數據
韓國鏡MTF可以好好 但出黎效果...........
因為好多野 如COATING等都 ...
京 發表於 23-3-2015 17:05


影出黎有分別我知, 但唔通想研究下背後原因有錯? 問完之後, 得黎答案係試下就知... 咁即係無答案啦
作者: raisin    時間: 2015-3-23 17:07

回覆  raisin

器才嘢,由其鏡頭,其實最最最主要係睇實拍實相(音响就試音),今晚我上D明
確些的老鏡&現代 ...
manman1998 發表於 23-3-2015 17:06


多謝文師兄認真考慮呢個問題
作者: manman1998    時間: 2015-3-23 17:12

本帖最後由 manman1998 於 2015-3-23 17:14 編輯

回覆 49# raisin

其實我都唔明同唔識表達,但老鏡大多都會討好D...
而的確係若只看MTF,好多kit鏡都好高分;係發色麻麻
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 17:54

本帖最後由 calvin83 於 2015-3-23 20:33 編輯

上面有兩位前輩講左 攝影同音響 係相類似的. 如果將鏡頭比作音響用傳送類比訊號的線材, 可以會比較易理解:

當信號(光)經過線材(鏡頭)時, 信號(光)強度會有一定的衰減, 唔同頻率的信號有幾會會有不同的衰減(玻璃對不同波長光線有不同的透光度, 也有透光度相對底的玻璃), 亦會受到雜訊的干擾(像差, 耀光, 鏡內/鏡片表面/鏡間/Sensor反射等).

當然, 上面比喻簡化左唔少野. 各位應該都唔係專家, 大致明白有咩因素影響就可以了.
作者: raisin    時間: 2015-3-23 18:00

本帖最後由 raisin 於 2015-3-23 18:01 編輯
上面有兩位前輩講左 攝影同音響 係相類似的. 如果將鏡頭比作音響用傳送類比訊號的線材, 可以會比較易理解:
...
calvin83 發表於 23-3-2015 17:54


總強度的衰減, 決定transmission rate
各種波長的衰減, 決定color cast / 或某隻色較出?
內反射決定 flare
鏡片質素 (?) 決定 resolution

contrast (無flare的情況). micro details 同saturation由乜野決定?
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 18:13

總強度的衰減, 決定transmission rate
各種波長的衰減, 決定color cast / 或某隻色較出?
內反射決定 flar ...
raisin 發表於 2015-3-23 18:00

我唔知咩叫 micro details.

總 強度的衰減(B), 決定 transmission rate(A).

A 引起 B 的出現

其他野你要有D基本光學知識先可以理解.
作者: raisin    時間: 2015-3-23 18:23

本帖最後由 raisin 於 2015-3-23 18:25 編輯
我唔知咩叫 micro details.


A 引起 B 的出現

其他野你要有D基本光學知識先可以理解. ...
calvin83 發表於 23-3-2015 18:13


十幾年前我有讀過A Level physics既...

(A, B? 兩個應該都唔係成因... 成因應該係玻璃的份子結構 etc -> optical properties -> A&B 吧)
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 18:35

回覆 55# raisin
唔需要去到material/molecular physics果度 , 只係用透光度去講已經夠.
作者: raisin    時間: 2015-3-23 18:39

本帖最後由 raisin 於 2015-3-23 18:42 編輯
回覆  raisin
唔需要去到material/molecular physics果度 , 只係用透光度去講已經夠. ...
calvin83 發表於 23-3-2015 18:35


其實透光度咪即係transmission rate (中英對照?)

不過因為師兄講到
信號(光)強度會有一定的衰減, 唔同頻率的信號有幾會會有不同的衰減

其實... 算啦, 唔好理因果關係, 我只係想知D人講暗位細節 (排除flare既影響), micro contrast (排除flare既影響) 呀呢D係乜野造成...

(當然我唔會用影相既時間去諗呢D野)
作者: calvin83    時間: 2015-3-23 18:57

本帖最後由 calvin83 於 2015-3-23 18:59 編輯

回覆 57# raisin
透光度 transmittance, 都可以叫 transmission rate.

暗位細節 屋仔果度有 答案.

the ability of the lens to differentiate between smaller and smaller details of more and more nearly similar tonal value. This is also referred to as “microcontrast.”

https://luminous-landscape.com/understanding-lens-contrast/
作者: NPNT    時間: 2015-3-24 00:32

發色同暗部有好少分別,尤其用awb  
同光圈、同快門、同iso,5 支 50mm f1.8  ( 按圖放大 4912x3264 慎入 )





作者: calvin83    時間: 2015-3-24 00:38

回覆 59# NPNT
果然係NoPhotoNoTalk兄,有相先容易明白/比較。
作者: calvin83    時間: 2015-3-24 00:45

回覆 59# NPNT
我幾喜歡最後一張D色,應該係Rollei Xenon?
作者: NPNT    時間: 2015-3-24 01:01

回覆 61# calvin83
我自己都差d唔記得...
順序 REGN TOPCOR / KOWA-R / CZ Planar /SL-Xenon / SEL50F18
作者: calvin83    時間: 2015-3-24 01:07

回覆 62# NPNT
哈哈,都叫做中左一張。(SEL50F18有EXIF,所以Xenon係最後一張)
作者: manman1998    時間: 2015-3-24 02:06

回覆 52# calvin83

如果純以數字比較,即使一部$3~$4k日本100W合併機規格
相信可能ko哂D胆機,而事實上—部功率夠的胆機,相信連隔離屋
對音响完全不箽的師奶都嘩一聲(我試過.係好多個)
作者: raisin    時間: 2015-3-24 09:05

回覆  calvin83
我自己都差d唔記得...
順序 REGN TOPCOR / KOWA-R / CZ Planar /SL-Xenon / SEL50F18 ...
NPNT 發表於 24-3-2015 01:01


唔知點解只load到一張, 其他都error...
作者: 京    時間: 2015-3-24 09:23

唔知點解只load到一張, 其他都error...
raisin 發表於 2015-3-24 11:05



    全部睇到!
作者: 京    時間: 2015-3-24 09:24

回覆  calvin83

如果純以數字比較,即使一部$3~$4k日本100W合併機規格
相信可能ko哂D胆機,而事實上—部 ...
manman1998 發表於 2015-3-24 04:06



    GOOD EXAMPLE!!
作者: 京    時間: 2015-3-24 09:34

影出黎有分別我知, 但唔通想研究下背後原因有錯? 問完之後, 得黎答案係試下就知... 咁即係無答案啦 ...
raisin 發表於 2015-3-23 19:06



    有D野目前都未有解釋 好似MANMAN個例子咁
同功率膽機同石機分別點解咁大 (石機係點都模擬唔到膽機 相反亦係)
我唔係話求真唔好 只係..................基本上係無答案 (因為數值SHOW唔到)
可能因為鏡頭設計 可能因為COATING 可能因為物料
甚至可能因為近年先用得多嘅非球面鏡
由於無兩新/老支鏡DESIGN係完全一樣 但發色唔同去做比較
所以..................不要問 只要信
反正我地係影相 找一隻合自己用嘅鏡頭好過(如果你用老鏡的話)
作者: raisin    時間: 2015-3-24 09:36

本帖最後由 raisin 於 2015-3-24 09:39 編輯
全部睇到!
京 發表於 24-3-2015 09:23


睇到了...

不過可能我色弱, 我只睇到每枝鏡頭既散景唔同 (可能係field curvature), 每張角度/曝光都有少許分別, vignetting亦各有不同... 第一張唔知係鏡頭唔夠sharp定out focus... 第五張white balance係我個mon睇比較準...

但暗位細節同發色我唔識睇...

可唔可以講下張相邊個位會分別大D?
作者: NPNT    時間: 2015-3-24 10:08

回覆 69# raisin
師兄唔洗太認真,玩下啫
50mm 每支視角都有少少分別,需要前後後動去就返,而且係不專業測試,角度有所偏移,多多包涵 .

我用NIVEA 幾個字做焦點,暗位可以睇下橙色光管盒下方同支1650,
發色我專登用常見產品,容易做對比,另外報紙可以睇下散景,白紙巾紫綠邊..
作者: raisin    時間: 2015-3-24 10:18

回覆  raisin
師兄唔洗太認真,玩下啫
50mm 每支視角都有少少分別,需要前後後動去就返,而且係不專業 ...
NPNT 發表於 24-3-2015 10:08


唔知機身係咪有自動修正 color temperature 同 tint?...
作者: NPNT    時間: 2015-3-24 10:29

回覆 71# raisin

用AWB 應該有,好多老鏡+室內都會偏黃,就當係同一部機出黎嘅效果睇
作者: raisin    時間: 2015-3-24 10:31

回覆  raisin

用AWB 應該有,好多老鏡+室內都會偏黃,就當係同一部機出黎嘅效果睇  ...
NPNT 發表於 24-3-2015 10:29


呀...

咁其實關於發色問題... 如果機身都自動修正... 咁其實影響大唔大? o.o
作者: 京    時間: 2015-3-24 11:14

呀...

咁其實關於發色問題... 如果機身都自動修正... 咁其實影響大唔大? o.o ...
raisin 發表於 2015-3-24 12:31


其實唔大 因為有偏向就有偏向
因為發色其實好難執 你SONY要執到CANON咁 (簡單講SONY偏黃 CANON偏紅)
近乎無可能(用LIGHTROOM LOAD條CURVE入去都只可以似 但抄唔到)
   
由於同時玩緊幾個系統 所以.................

不過攝影不妨試多D唔同鏡/機 你會有更多得著
作者: NPNT    時間: 2015-3-24 11:19

回覆 73# raisin

呢個問題好好..
咁我轉返用同一K數






作者: raisin    時間: 2015-3-24 11:23

回覆  raisin

呢個問題好好..
咁我轉返用同一K數
NPNT 發表於 24-3-2015 11:19


Tint都set返一樣?... (錄/紅果條bar)
作者: NPNT    時間: 2015-3-24 11:26

回覆 76# raisin

係.... 5150k +25
作者: raisin    時間: 2015-3-24 11:32

回覆  raisin

係.... 5150k +25
NPNT 發表於 24-3-2015 11:26


咁發色係有少少分別... 但唔咁排排企, 我係唔會留意到
作者: calvin83    時間: 2015-3-24 13:07

回覆  calvin83

如果純以數字比較,即使一部$3~$4k日本100W合併機規格
相信可能ko哂D胆機,而事實上—部 ...
manman1998 發表於 2015-3-24 02:06

石機的失真會比胆機少, 胆機失真多(Even‑order harmonic distortion), 而我地覺得D失真好聽.

鏡頭一樣, 我地一般唔需要好準確的發色, 有D偏色沒所謂, 只要適合拍攝的對像同你要求的效果就得.
作者: calvin83    時間: 2015-3-24 13:11

回覆 74#
鏡同Sensor如果夾的可以發揮得更好, 可措E+好多菲林都停產.
作者: NEO_HK    時間: 2015-3-24 13:30

回覆  京
鏡同Sensor如果夾的可以發揮得更好, 可措E+好多菲林都停產.
calvin83 發表於 2015-3-24 13:11

富士/CANON 會唔會好D?.?
作者: calvin83    時間: 2015-3-24 13:41

本帖最後由 calvin83 於 2015-3-24 13:46 編輯
富士/CANON 會唔會好D?.?
NEO_HK 發表於 2015-3-24 13:30

沒話邊D好D,就算同一牌子唔同機有唔同動態範圍/色彩取向,要夾下先知。留意要影RAW,JEPG有好多色出唔到。
作者: manman1998    時間: 2015-3-24 17:42

回覆 79# calvin83

可以話係胆機响大多數時侯的演譯;佢純厚暖意的取悅於人,蓋
過哂微不足道的失真... 反之石機普遍相對單篿聲底郤遠不能離補
佢優㸃... 好多石機反而極力設計胆味化,或胆石混合
作者: manman1998    時間: 2015-3-24 17:52

更正;係石機優點遠不能離補佢相對單篿的聲底
作者: 京    時間: 2015-3-25 09:27

富士/CANON 會唔會好D?.?
NEO_HK 發表於 2015-3-24 15:30



其實攝影本身係極主觀嘅東西 無得話好同唔好
只要令拍攝者表達到自已想要嘅野就得
SONY機/鏡偏黃 花草樹木其實唔錯
CANON/FUJI偏紅 所以影人好好
NIKON 就要等NIKON用家分享 因為我無用過 唔亂講
作者: raisin    時間: 2015-3-25 09:31

其實攝影本身係極主觀嘅東西 無得話好同唔好
只要令拍攝者表達到自已想要嘅野就得
SONY機/鏡偏黃 花草樹 ...
京 發表於 25-3-2015 09:27


NIKON用家都要用過其他機先比較到Nikon偏乜既...

我用過Nikon同Sony, 覺得Sony相對偏藍... (唔係掛, Sony偏黃? )
作者: 京    時間: 2015-3-25 09:45

NIKON用家都要用過其他機先比較到Nikon偏乜既...

我用過Nikon同Sony, 覺得Sony相對偏藍... (唔係掛, Son ...
raisin 發表於 2015-3-25 11:31



    我部A700肯定係黃
3N都黃 不過比A700好
作者: manman1998    時間: 2015-3-25 09:46

冇錯,音色/畫質依D係極其主觀,好個人喜好
作者: manman1998    時間: 2015-3-25 09:55

本帖最後由 manman1998 於 2015-3-25 09:59 編輯

時下好多機都“遇黃偏青”,由其燈胆或街燈下,可能佢原色底
或本身控制能力唔同,覺眼D同冇咁覺眼,易出現或冇咁易出現
作者: manman1998    時間: 2015-3-25 10:06

回覆 86# raisin

Nikon同OM以前較鮮明,比人讚賞,其實我覺麻麻,有D假
,反而依家兩者D色自然D,討好D
依家D富士就有之前N同OM果種假的感覺... 所得的比所見的更濃烈
作者: 京    時間: 2015-3-25 11:03

回覆  raisin

Nikon同OM以前較鮮明,比人讚賞,其實我覺麻麻,有D假
,反而依家兩者D色自然D,討好D
依家 ...
manman1998 發表於 2015-3-25 12:06



OM出名藍天出得靚 香港用勁爽
但如果一去到D個天勁藍地方又係會好假................

FUJI D人話膚色好~但我未試過 唔太知
作者: calvin83    時間: 2015-3-25 11:26

時下好多機都“遇黃偏青”,由其燈胆或街燈下,可能佢原色底
或本身控制能力唔同,覺眼D同冇咁覺眼,易出現 ...
manman1998 發表於 2015-3-25 09:55

如果光源的色溫好低(鈉光燈果D), D skin color會好難搞, 要落閃.
如果測光同白平衡set 得好, 加少少WB shift或者風格直出都唔太問題.
作者: raisin    時間: 2015-3-25 11:33

本帖最後由 raisin 於 2015-3-25 11:34 編輯
如果光源的色溫好低(鈉光燈果D), D skin color會好難搞, 要落閃.
如果測光同白平衡set 得好, 加少少WB shi ...
calvin83 發表於 25-3-2015 11:26


街燈... 因為真係純色光, 點拉都拉唔返其他色出黎... @@

These lamps produce a virtually monochromatic light averaging a 589.3 nm wavelength (actually two dominant spectral lines very close together at 589.0 and 589.6 nm). As a result, the colors of illuminated objects are not easily distinguished because they are seen almost entirely by their reflection of this narrow bandwidth yellow light.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sodium-vapor_lamp
作者: calvin83    時間: 2015-3-25 11:47

街燈... 因為真係純色光, 點拉都拉唔返其他色出黎... @@

These lamps produce a virtually monochromati ...
raisin 發表於 2015-3-25 11:33

所以要落閃。
作者: Tef    時間: 2015-3-25 15:26

OM出名藍天出得靚 香港用勁爽
但如果一去到D個天勁藍地方又係會好假................

FUJI D人話膚色 ...
京 發表於 2015-3-25 11:03



    fuji skin tone is very good on older machine like S3 and S5. the new X-pro/E/T/M/A are no match in skintone (still better than most other brands).
作者: tolo2036    時間: 2015-3-25 17:25

OM出名藍天出得靚 香港用勁爽
但如果一去到D個天勁藍地方又係會好假................

FUJI D人話膚色 ...
京 發表於 2015-3-25 11:03


唔識欣賞OM出來D色,Fuji就一時時
作者: manman1998    時間: 2015-3-25 17:30

回覆 94# calvin83

室内混凟光綫下,落閃即刻干淨哂
作者: calvin83    時間: 2015-3-25 18:50

本帖最後由 calvin83 於 2015-3-25 19:39 編輯

回覆 97# manman1998
閃燈 可以加 濾色片.
作者: 必思    時間: 2015-3-25 19:03

唔識欣賞OM出來D色,Fuji就一時時
tolo2036 發表於 2015-3-25 17:25



    OM藍係以前43年代用Kodak CCD先係正,現在的OM藍,算吧啦
作者: manman1998    時間: 2015-3-25 21:01

本帖最後由 manman1998 於 2015-3-25 21:02 編輯

回覆 98# calvin83

街閃應該要





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2