Board logo

標題: Olympus部EM5II留唔留到你芳心? [打印本頁]

作者: raystation    時間: 2015-1-16 13:17     標題: Olympus部EM5II留唔留到你芳心?

我就嘛嘛…三年前想買部反反MON,輕便,樣靚,最後冇得揀,買左EM5,用左兩年,終於忍唔住佢個綠MON,換左部EM1,但又唔用3/4鏡…而家佢先黎出我三年前想要既野…但呢三年幾睇到M43的弱點…所以都唔知買唔買EM5II好…你呢?有冇野吸引到你?
作者: rockie577    時間: 2015-1-16 13:37

用返舊SENSOR, 冇興趣!

除非SENSOR 有大改進, 否則唔會換機

唔夠用就轉會
作者: raisin    時間: 2015-1-16 14:19

我就嘛嘛…三年前想買部反反MON,輕便,樣靚,最後冇得揀,買左EM5,用左兩年,終於忍唔住佢個綠MON,換左部EM ...
raystation 發表於 16-1-2015 13:17


睇到M43既弱點係乜, 想轉乜, 轉果樣野有乜代價?
作者: raystation    時間: 2015-1-17 11:14

睇到M43既弱點係乜, 想轉乜, 轉果樣野有乜代價?
raisin 發表於 2015-1-16 14:19



    上面個ching都講左d,另外夜晚高iso真係慘不忍睹…
作者: kklaw286    時間: 2015-1-17 15:04

我部em5用佐兩年幾,用佢都係貪佢輕巧,
新機冇乜大改進,睇怕我吾會換!
作者: kklaw286    時間: 2015-1-17 15:10

用返舊SENSOR, 冇興趣!

除非SENSOR 有大改進, 否則唔會換機

唔夠用就轉會
rockie577 發表於 2015-1-16 13:37

我冇話轉吾轉會,每次出動揀岩用既機,
我pan gx1,om em5,sony a7,n d750,
反而近期多帶d750上山,有反mon係吾同,以前d600吾想拎
作者: 我係小魚兒    時間: 2015-1-17 16:43

出左啦咩?
作者: markk    時間: 2015-1-26 22:43

posted by mobile
作者: Advanced Ivan    時間: 2015-1-27 15:00

上面個ching都講左d,另外夜晚高iso真係慘不忍睹…
raystation 發表於 2015-1-17 11:14


EM5個Sony CMOS雖然唔算超班,但已經算唔錯架啦喎
我長期著住ISO800 auto,好滑喎
ISO1600會多D渣,但都係可以用,我試過用ISO6400影相,都係可以接受的
定係宜家科技太先進,養慣咗D人?
作者: 魂浪丸    時間: 2015-1-27 22:16

EM5個Sony CMOS雖然唔算超班,但已經算唔錯架啦喎
我長期著住ISO800 auto,好滑喎
ISO1600會多D渣,但都 ...
Advanced Ivan 發表於 2015-1-27 15:00



其實無問題喎, 科技發逹既而家, 有得選, 有能力邊個唔想好 D?

再者每個人對事物要求和需求都唔同, 所以好難可以一概而論.


我用 E-M1, ISO 最高接受範圍係 1600, 迫於無奈下試過最盡用到 3200, 但出黎既相只係免強接受到 XD

當然有好多野都要取捨啦, 我用 OM 用得開心就夠, 有時出到去影相, 其他師兄既裝備高我幾班都係人地既事

OM 合我個人要求就 ok
作者: Advanced Ivan    時間: 2015-1-28 09:58

其實無問題喎, 科技發逹既而家, 有得選, 有能力邊個唔想好 D?

再者每個人對事物要求和需求都唔同, 所以 ...
魂浪丸 發表於 2015-1-27 22:16


我係Canon轉會過來的...
當年D入門DSLR, ISO400係極限, 800已經有渣, 1600根本不能用, 又無機身防震, IS鏡又買唔起
宜家EM5可以比到我ISO800放心使用, 1600非常可用, 仲有~5級5軸防震, 其實已經係天大恩賜
除非你做娛樂記者, 負責其實大部分時間都唔會黑媽媽咁影相, 要用超過6400
所以學識用盡部機, 好過不停追機......老一輩話有錢買鏡係無錯的
好在OM機更新得慢, 學似Canon咁年年都出新機, 咁玩機法會破產的
唯一EM1吸引我嘅地方係, 佢有機身色散修正, EM5無色散修正用wide鏡D邊位就真係慘不忍睹啦
作者: raisin    時間: 2015-1-28 10:07

本帖最後由 raisin 於 2015-1-28 10:10 編輯
用返舊SENSOR, 冇興趣!

除非SENSOR 有大改進, 否則唔會換機

唔夠用就轉會
rockie577 發表於 16-1-2015 13:37

This new report comes from 4/3 Rumors, which indicates that the original source of the information was new and anonymous, but that it has also been confirmed by one of his ‘best’ trusted sources. The report states that the E-M5 II will feature a 16MP sensor, that when shot with this new sensor shift technology will be capable of producing a 40MP image (using the sensor shift tech with up to 8 shots).

http://www.slrlounge.com/olympus ... -40mp-images-rumor/

如果有D咁既樹, 用黎影唔郁既野真係超正喎 (當影HDR, 但係得到高解像度 或者 Foveon色... 唔知係邊樣)
作者: raisin    時間: 2015-1-28 10:49

如果有D咁既樹, 用黎影唔郁既野真係超正喎  (當影HDR, 但係得到高解像度 或者 Foveon色... 唔知係 ...
raisin 發表於 28-1-2015 10:07


關於sensor移位技術, 肥花引用外國43rumors的中文解說 (或者係推論/推測)
http://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=12129
作者: rockie577    時間: 2015-1-28 11:55

回覆 11# Advanced Ivan

I was also from Canon 1000D to EM5. The improvement is huge!! Now I am using GX7
OM M4/3 camera always release new model but their specs are quite similar (EPL5,6,7 & EM5,10,1). It is even worst than canon DSLR. I would not buy new M43 model as huge price drop is always.
作者: naomi    時間: 2015-1-28 12:41

關於sensor移位技術, 肥花引用外國43rumors的中文解說 (或者係推論/推測)
...
raisin 發表於 2015-1-28 10:49


同 PureView Pro 技術似嗎
作者: raisin    時間: 2015-1-28 12:42

本帖最後由 raisin 於 2015-1-28 12:50 編輯
同 PureView Pro 技術似嗎
naomi 發表於 28-1-2015 12:41


應該似Hasselblad 個pixel-shifting
http://www.dpreview.com/articles ... g-200mp-h5d-200c-ms


PureView 係用勁多pixel去做幅靚既正常解像度既相...
sensor/pixel shift就係用正常pixel去做多D pixel先做到既野...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2