標題: 副廠電,品勝定powersmart好? [打印本頁]
作者: cpk 時間: 2015-1-5 01:03 標題: 副廠電,品勝定powersmart好?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: splee 時間: 2015-1-5 10:55
兩個品牌各有一舊,我用係部a6000經驗,
品勝比較接近原廠電力,
原廠>品勝>powersmart(有d廢話,原廠唔係最強就慘)
耐用度兩舊副廠都未用過半年,唔知邊舊會打柴先?
作者: cpk 時間: 2015-1-5 11:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
