Board logo

標題: YN600RT夾神燈行RT有鑊氣 [打印本頁]

作者: manman1998    時間: 2014-12-31 19:43     標題: YN600RT夾神燈行RT有鑊氣

本帖最後由 manman1998 於 2014-12-31 19:44 編輯

大失所望

http://www.dchome.net/forum.php? ... &extra=page%3D1
作者: neneaee    時間: 2014-12-31 20:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998    時間: 2014-12-31 20:40

本帖最後由 manman1998 於 2014-12-31 20:44 編輯

我用要加補償,個師兄佢過曝?
作者: manman1998    時間: 2014-12-31 23:02

for YN622冇問題喎
作者: 京    時間: 2015-1-1 12:47

MANMAN買左記住出包膠~~~
我諗緊同6D入支閃~~3分1支原廠真係好抵入
作者: manman1998    時間: 2015-1-1 12:58

回覆 5#
小用唔急住,但入手機會極大,佢平唔怕跌&遺失
作者: 京    時間: 2015-1-1 21:45

回覆  京
小用唔急住,但入手機會極大,佢平唔怕跌&遺失
manman1998 發表於 2015-1-1 14:58



    http://www.price.com.hk/search.p ... %B8%E8%AB%BE+YN622C
想問ching用邊隻622??
兩隻有咩分別?
作者: manman1998    時間: 2015-1-1 21:58

本帖最後由 manman1998 於 2015-1-1 22:01 編輯

回覆 7#

基本用$579/對以經ok,冇分發射或接收,但set嘢要入相機MENU,$349果隻淨發射,但有屏幕顯示及直接set嘢,方便D

我得一對冇屏幕的
作者: 京    時間: 2015-1-1 22:50

回覆  京

基本用$579/對以經ok,冇分發射或接收,但set嘢要入相機MENU,$349果隻淨發射,但有屏幕顯示及 ...
manman1998 發表於 2015-1-1 23:58



    349果隻要再買接收?
作者: manman1998    時間: 2015-1-1 23:01

回覆 9#

係.....
作者: 京    時間: 2015-1-3 17:32

回覆  京

係.....
manman1998 發表於 2015-1-2 01:01



    OK THANK YOU~~~~
我應該會入一SET玩下~
作者: manman1998    時間: 2015-1-3 17:40

深_都果間果時肯拆一隻622賣





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2