作者: goldenjoe 時間: 2014-9-19 21:56 標題: 有冇師兄計劃買 NIKON D750
睇完config好似好給引, nikon 啲機定位都有啲亂。睇形號D810好似勁啲, 但睇D750 config 又好過D810, 唔知點選。
作者: DanielHO 時間: 2014-9-19 21:57
真心
比得起一定係買D810
作者: rockyw 時間: 2014-9-19 22:07
一係等610平到穿1萬
作者: raisin 時間: 2014-9-20 09:43
睇完config好似好給引, nikon 啲機定位都有啲亂。睇形號D810好似勁啲, 但睇D750 config 又好過D810, 唔知點 ...
goldenjoe 發表於 19-9-2014 21:56
D750 config好過D810? 唔知邊方面呢?
作者: goldenjoe 時間: 2014-9-20 10:43
對焦係新, 6.5fps
作者: kklaw286 時間: 2014-9-20 11:32
d750我都有d興趣,主要係佢個反mon,
有人話少了1/8000,但我影風景有冇1/8k都冇點影響!!
作者: 奶醬多 時間: 2014-9-20 18:03
回覆 1# goldenjoe
睇個人需要. D810 係高解像 still photo camera 拍片會因 pixel binding 低光照相對有較高雜訊 . 針對高解像要求 無低通濾鏡. D750 無論操作介面同物料都係下一代設計.
如果要拍片影相两用嘅系統可以考慮 D750. 如果經常需要將相片放大印刷就考慮 D810.
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: kklaw286 時間: 2014-9-21 09:59
收到消息話750新機15k有找,下星期有貨,
如同買24-120有驚喜價!!吾知真定假
作者: HighLamb 時間: 2014-9-21 13:16
D750 機身真係幾細

重要比 D600/D610 薄

作者: goldenjoe 時間: 2014-9-21 14:53
15K 有找, 好有性趣, 的新轉會重繁緊買乜鏡!
作者: andywinky 時間: 2014-9-21 15:48
15K好吸引
作者: neofung 時間: 2014-9-21 23:04
D750 config真係好吸引我,超like反mon XD
作者: soccerism 時間: 2014-9-22 11:09
D750 係咪仲有低通濾鏡? 係就要等測試報告, 否則畫質仲差過D7100就俾人笑
作者: 奶醬多 時間: 2014-9-22 11:19
回覆 13# soccerism
只有 D810 係真正無 low-pass filter. 估計 Nikon 將 D810 無低通恆常化後. 未必會係FF系統的其他機型引入. 反正想搾乾每個像素就迫你上 D810. 反而揾一部 FF 無 IR filter 應該更好玩.
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Mysterio 時間: 2014-9-22 12:11
建議大家等一排睇下有無伏先買~自從nikon轉左MIT之後都好多大大小小問題~
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: antoni 時間: 2014-9-22 13:18
準備入手D750Kit,到時D750出咗大概一個月,有大鑊DPR班友應該有報告。

