Board logo

標題: [教學] 我重建了我的網站「我愛香港」ilovehk.hk [打印本頁]

作者: andywinky    時間: 2014-1-17 10:43     標題: 我重建了我的網站「我愛香港」ilovehk.hk

各位好!

早前我個網站因為被人惡意加入入侵程式,導致網站停頓了一段時間,現在我放棄使用外國網站並將整個網站移到google裡,好處是google會幫我監察網站有沒有程式碼受到外來的攻擊,經過重新設計及修改,現在網站的結構已經重建好,也能夠恢復提供一些拍攝景點教路及一些作品分享,稍候我會加入更多元素,也歡迎大家比比意見。

網址: www.ilovehk.hk
只是小弟一個個人的網站,來分享比大家一些香港的風貌及香港的拍攝景點。
作者: Apogee    時間: 2014-1-17 11:01

Keep up the good work, love the website. Thanks
作者: raisin    時間: 2014-1-17 11:29

未睇, 但內容貌似豐富, 多謝師兄分享
作者: andywinky    時間: 2014-1-17 12:18

多謝兩位
作者: chantaktim0    時間: 2014-1-17 12:34

之前有木馬好可惜,多謝分享有用既教路及靚相
作者: chung5200    時間: 2014-1-17 12:53

樓主熱心熱誠

之前舊板睇過, 雖然最後無去, 但總有機會

加油!
作者: waltyuen    時間: 2014-1-17 13:02

多謝你無私分享      明天天清就去拍
作者: andywinky    時間: 2014-1-17 14:23

多謝咁多位的支持
作者: uwojulian    時間: 2014-1-17 16:44

等左好耐啦..!
作者: gary0916    時間: 2014-1-18 11:57

唔該ching...當年去大棠都係靠E個教學
作者: andywinky    時間: 2014-1-18 23:00

唔該ching...當年去大棠都係靠E個教學
gary0916 發表於 2014-1-18 11:57


多謝支持,好感動。
作者: alexngai    時間: 2014-1-19 08:50

原來當年真係有惡意程式,仲以為係係Google誤報tim

不過無論如何,好開心師兄個網站可以開番,幫助到更加多影友
作者: andywinky    時間: 2014-1-19 09:04

原來當年真係有惡意程式,仲以為係係Google誤報tim

不過無論如何,好開心師兄個網站可以開番,幫助到 ...
alexngai 發表於 2014-1-19 08:50


其實我當時是用hostmonster做web hosting,每月平20蚊港幣左右,但只提供基本服務,包括web hosting and DNS name.,原來佢仲有一個叫做 coding 監察服務,防止沒有權限的情況下更改php coding. 但我沒有join到,因為要比成每個月8美元,所以我把個web hosting and DNS name轉到Google , 並且是免費的。希望有google的監察,唔使再被木馬入侵,而家連web hosting都唔使錢,淨係比每年平均200幾蚊港幣的ilovehk.hk 網域費,慳好多,又唔使煩。
作者: Yoda    時間: 2014-1-20 15:21

Good job!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2