作者: 074010 時間: 2012-12-7 21:19 標題: Pantax大減價?

K-01 + 18-55mm $2990
作者: Mathk 時間: 2012-12-7 21:27
DC價錢,單反享(?)受...!?
作者: NPNT 時間: 2012-12-7 21:33
嘩....
作者: mad scientist 時間: 2012-12-7 21:37
都减左一輪

作者: 074010 時間: 2012-12-7 21:41
回復 4# mad scientist
我WOW!左添
作者: bb88 時間: 2012-12-7 22:07
原自名師設計!樣衰大舊,正價時....已成了死貨.....現在聖誕借題發揮大减價.....
作者: neofung 時間: 2012-12-7 22:50
知唔知呢部機係咪機械快門?電子快門的話,我有情趣 XD
作者: QE3 時間: 2012-12-7 23:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998 時間: 2012-12-7 23:44
圖中枝餅鏡,插咩機都形哂啦

作者: philipsphilips 時間: 2012-12-7 23:49
呢部機... 真係毒我唔到...
因為佢真係太型... 又好重...
作者: QE3 時間: 2012-12-7 23:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2012-12-7 23:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998 時間: 2012-12-7 23:57
插象拔蚌或外閃果時就有手柄果D機型好D
作者: 無相王 時間: 2012-12-8 01:32
的D垃圾笨鏡可以復活啦
作者: low-end 時間: 2012-12-8 01:33
我都買左,黑白餅鏡
作者: low-end 時間: 2012-12-8 01:36
我貪佢有peak focus,用手動A鏡最正
作者: JLV1818 時間: 2012-12-8 07:33
接受唔到佢個LOOK囉, 點同佢出街呀.......
作者: San San 時間: 2012-12-8 09:58
聽聞呢部機吾可以看相,因相像玩具膠機,一定要看真機,好多人說,一揸上手,同看相兩回事!
但要有心理凖備,機身偏重,無VF,用單反鏡時,手要向前平舉,都幾倦的,但價就真係好靚,片幅又大,同埋本身K mount多野玩!好野黎!
作者: mad scientist 時間: 2012-12-8 09:59
$3000 APS-C, where to find

作者: lv123 時間: 2012-12-8 10:21
原來成磅重難怪會比人唔想拿出街,但一定重量才唔易手震。
作者: kennethsam 時間: 2012-12-8 10:25
年尾大清貨
作者: QE3 時間: 2012-12-8 13:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2012-12-8 13:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998 時間: 2012-12-8 19:13
但k猛又係食唔到Nikon同C/Y口
作者: QE3 時間: 2012-12-8 19:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998 時間: 2012-12-8 19:51
NEX依家連熱靴VF都有埋,漸入佳境
作者: QE3 時間: 2012-12-8 19:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazami00 時間: 2012-12-8 19:55
回復 26# manman1998
我等梗一部FF nex 走紅閘
作者: QE3 時間: 2012-12-8 19:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998 時間: 2012-12-8 19:58
我16餅VS 將來上FF
作者: kazami00 時間: 2012-12-8 20:00
回復 29# QE3
部機都好"長"下喎
作者: QE3 時間: 2012-12-8 20:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazami00 時間: 2012-12-8 20:08
回復 30# manman1998
睇番 Sony 近年"章法"
賭唔過
作者: kazami00 時間: 2012-12-8 20:09
回復 32# QE3
Same concept applied
Sensor 好似mi mi 咁,越大越精釆
作者: manman1998 時間: 2012-12-8 20:19
一上FF個機價幾何級上
作者: kazami00 時間: 2012-12-8 21:51
回復 35# manman1998
但部VG900 只double APSC brother
咁FF nex 有可能under 20k
作者: manman1998 時間: 2012-12-8 22:05
想玩無敵免,都仲要萬幾... 入左肯定要告別爽機界
作者: rohome 時間: 2012-12-8 22:13
本帖最後由 rohome 於 2012-12-9 00:29 編輯
一出就買左啦,玩左半年影左好多相,依個價吸引力大增,有K鏡應該要買部啦,前排美國K鏡大減價都好吸引。

作者: totoki 時間: 2012-12-8 23:22
邊機有特價?
作者: rohome 時間: 2012-12-9 00:30
去老地方問下重有冇。
作者: redpig 時間: 2012-12-9 11:05
我就係前排美國減價時買咗, 真係無後悔. 雖然部機係重, 但如果本身有笨鏡的ching, 呢個價錢真係必買.
當佢係一部無反光鏡的K5, 就會覺的佢好抵玩. 如果本身係用緊K200D/KM 果代就更加應該入手.
作者: neofung 時間: 2012-12-10 00:39
回復 41# redpig
請問係咪用無乜聲既電子快門,或選擇用電子快門?
我都有部K10D及幾支pentax,如果快門夠靜,對焦速度ok的話,有興趣呢。
作者: lv123 時間: 2012-12-10 00:46
今日出過去看過,基本上無貨,得1 元見有,但不是2999 個價,因為所謂雙鏡套,"逼"買多支外接鏡。
作者: mad scientist 時間: 2012-12-10 01:03
即係賣幾多

作者: mad scientist 時間: 2012-12-10 01:05
K01 個shutter 都唔方會細聲

作者: neofung 時間: 2012-12-10 01:07
咁,算把啦 XD
作者: mad scientist 時間: 2012-12-10 01:15
唔算都唔得, 啲貨清哂

作者: neofung 時間: 2012-12-10 01:16
都好,諗少樣野 XD
作者: QE3 時間: 2012-12-10 10:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2012-12-10 10:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hothmonkey 時間: 2012-12-11 03:22
回復 38# rohome
想問C-hing厘部機AF快唔快?
作者: muimui725 時間: 2012-12-11 18:19
新手入門 呢部抵玩嗎 有咩鏡頭可用??
作者: Mathk 時間: 2012-12-11 18:24
咁會勁爆wor...
作者: QE3 時間: 2012-12-11 19:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazami00 時間: 2012-12-11 20:14
回復 53# Mathk
咁會五會勁爆呢?好大可能!
但相信第一水會貴爆先
作者: KinChungE 時間: 2012-12-11 21:35
呢部野一定慢
上youtube睇下就知
但係呢個價錢, 算係咁啦
同我N年前部K-100D差不多
作者: QE3 時間: 2012-12-11 22:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist 時間: 2012-12-11 22:58
本帖最後由 mad scientist 於 2012-12-11 23:00 編輯
唔可以咁計, EOS M 同我部十年前 Canon PowerShot G2 AF 速度有得較量

作者: QE3 時間: 2012-12-11 23:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: volante8657 時間: 2012-12-12 12:50
http://www.youtube.com/watch?v=wJQLZ8OCon4
http://www.youtube.com/watch?v=tyFxDqffOJk
as far as你唔係全黑, AF一定冇問題
作者: volante8657 時間: 2012-12-12 12:52
你升咗1.01未先...
1.00同1.01真係地獄與天堂喎
作者: low-end 時間: 2012-12-12 17:41
agree
作者: Mathk 時間: 2012-12-12 22:11
你個天堂會唔會矮咗少少?
作者: machalie 時間: 2012-12-12 22:50
部野可能咩都好,最慘係重...同部K-X一樣,我點解要買佢.
作者: volante8657 時間: 2012-12-13 10:01
回復 63# Mathk
我自問唔打雀
K-01本身長駁A16
甚至Pentax於我只係副修機(我本身係用S3 Pro+16-50)
我唔求K-01有1Dx速度, 但1.00同1.01真係差好__遠
作者: moliuguy 時間: 2012-12-13 11:53
同意, 拎過上手玩過下, 即時感覺係: 好重, 好大舊, grip唔好渣手, SD卡蓋易開難關
不過我期待下一部用k-mount既pentax無反, 希望唔好再搵果d乜乜名師做product designer
作者: QE3 時間: 2012-12-13 17:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk 時間: 2012-12-13 19:12
本帖最後由 Mathk 於 2012-12-13 19:16 編輯
回復 Mathk
我自問唔打雀
K-01本身長駁A16
甚至Pentax於我只係副修機(我本身係用S3 Pro+16-50)
我 ...
volante8657 發表於 2012-12-13 10:01
搭錯線,以為你講緊EOSM!
話時話樓主幾時先串返啱隻字!
作者: panda360 時間: 2012-12-17 23:23
有用開P記,咪買餅送Body.
作者: panda360 時間: 2012-12-17 23:24
Duplicate.
作者: leafboy 時間: 2012-12-18 11:00
吾知有冇得買body only ka ?我用開k-7 , 有D lens 都用得返@@
大過吾知e 部野的高iso 得吾得~~
作者: mad scientist 時間: 2012-12-18 11:12
高iso 得, it use Sony 16MP sensor
作者: QE3 時間: 2012-12-18 11:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leafboy 時間: 2012-12-18 11:24
咁好好WO~ Sony 的iso ok 呀我之前有用的nex~
作者: leafboy 時間: 2012-12-18 11:26
咁睇來 E部野 K-01咪ISO 仲好過我用緊部K7....K7 的ISO 真係用到我想死...800 打後就好難接受了..
作者: Frings 時間: 2012-12-18 11:32
到底幾時開始比人洗哂腦, 一味講ISO....
利申: 我用緊K5 / NEX C3 / S100 之前用K7 / E500 (大4/3)
低ISO係後面果D好, 唔夠光就出閃, 落腳, LR搞...
作者: QE3 時間: 2012-12-18 11:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist 時間: 2012-12-18 11:39
the same sensor is used in NEX
作者: QE3 時間: 2012-12-18 11:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: muimui725 時間: 2012-12-18 11:51
k30 定k 01抵玩
作者: QE3 時間: 2012-12-18 11:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2012-12-18 11:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist 時間: 2012-12-18 12:04
no K30

作者: QE3 時間: 2012-12-18 12:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leafboy 時間: 2012-12-18 12:09
本帖最後由 leafboy 於 2012-12-18 12:11 編輯
到底幾時開始比人洗哂腦, 一味講ISO....
利申: 我用緊K5 / NEX C3 / S100 之前用K7 / E500 (大4/3)
低ISO ...
Frings 發表於 2012-12-18 11:32
咁當然洛閃, 落腳好la ching, , 只不過我覺得k7 個ISO 吾夠用, 如果K-01 咁低玩, ISO 出來右好的先咁問je...
作者: leafboy 時間: 2012-12-18 12:11
Amazon 計返仲未過HK
http://www.amazon.com/Pentax-K-0 ... 2&keywords=k-01
作者: leafboy 時間: 2012-12-18 12:12
K30都冇平
作者: QE3 時間: 2012-12-18 13:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leafboy 時間: 2012-12-18 15:33
不能K-30貴幾K...要用錂鏡觀景器 不如上K5 LA...
作者: QE3 時間: 2012-12-18 16:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist 時間: 2012-12-18 16:51
到底幾時開始比人洗哂腦, 一味講ISO....
利申: 我用緊K5 / NEX C3 / S100 之前用K7 / E500 (大4/3)
低ISO ...
Frings 發表於 2012-12-18 11:32
ISO is one of the aspect the elevate the performance of the sensor

下下 set low ISO 好多野冇得玩

作者: leafboy 時間: 2012-12-18 17:20
我諗吾會原全代替到K7 咁用既. heavy野用返K7 , K-01 就定焦snap 多, 帶來影的easy 野.
作者: leafboy 時間: 2012-12-18 17:33
本帖最後由 leafboy 於 2012-12-18 17:34 編輯
ISO is one of the aspect the elevate the performance of the sensor
下下 set low ISO 好多 ...
mad scientist 發表於 2012-12-18 16:51
吾知dxomark 個分準吾準, 我見K-01個iso range 仲高個nex6...
http://www.dxomark.com/index.php ... 7%7C0/(brand3)/Sony
作者: QE3 時間: 2012-12-18 17:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leafboy 時間: 2012-12-18 23:34
頭先係mk 出佐部黃色,佢地話every color 返得2部,要買就快手
作者: QE3 時間: 2012-12-18 23:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leafboy 時間: 2012-12-18 23:43
thx ︿︿ ,因為我冇白lens ,有我可能入白,右吾想好似dslr 咁黑就出黃色了.
now 未upgrade F/W, 用佐支a16 ,fa35 都好好玩^^.3240 真係好低玩︿︿
作者: QE3 時間: 2012-12-18 23:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mlau 時間: 2012-12-19 00:29
ching,
旺角邊個位啊???
作者: QE3 時間: 2012-12-19 17:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

