Board logo

標題: 死啦...650D 好吸引呀...但又唔捨得佢地 #237 加左相 [打印本頁]

作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-9 09:58     標題: 死啦...650D 好吸引呀...但又唔捨得佢地 #237 加左相

本帖最後由 我係小魚兒 於 2012-6-12 13:38 編輯

佢加枝新鏡拍片有AF 唔會有聲 仲要有我最愛既TOUCH MON

值唔值得入手呢?

不過如果轉會玩CANON 有咩鏡要買ga??

nex7 同a57 都好似唔夠依部吸引咁...

其實我冇咩要求...得2個...

1080p 唔係i
同有個3.5MM/2.5MM 插外置咪既孔就夠

[attach]1381512[/attach]
又買左d新野玩 打算拍制服誘惑
作者: mad scientist    時間: 2012-6-9 10:03

值, 唔值, 值, 唔值, 值, 唔值, 值, 唔值, ... 值, 唔值, 值, 唔值,  ..... 值, 唔值... 值, 唔值
作者: kklaw286    時間: 2012-6-9 10:53

650D嘅機能已拍得住中階機,,
去馬啦
作者: f345    時間: 2012-6-9 11:14

http://www.youtube.com/watch?NR= ... n&v=Uk2s_wSFwRY
video都係唔錯..
作者: mad scientist    時間: 2012-6-9 11:20

650D嘅機能已拍得住中階機,,
去馬啦
kklaw286 發表於 2012-6-9 10:53


死喇, 十五十六, 去馬, 唔去嗎 ... 去馬, 唔去馬 ... 去馬, 唔去馬 ,, 去, 唔去, .......
作者: neneaee    時間: 2012-6-9 12:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist    時間: 2012-6-9 12:14

錄影應該好吸引
650D最吸引既LV對焦有好大進步同埋高iso似乎非常可用
其餘應該冇太大分別 ...
neneaee 發表於 2012-6-9 12:02


咪又係果粒 18M sensor 不過多左 multi-shot mode
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-9 12:15

有冇人話我知CANON 有咩鏡好用/ 副廠都得...岩依部既....
作者: mad scientist    時間: 2012-6-9 12:17

有冇人話我知CANON 有咩鏡好用/ 副廠都得...岩依部既....
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 12:15



    L鏡
作者: neneaee    時間: 2012-6-9 12:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-9 12:23

L鏡
mad scientist 發表於 2012-6-9 12:17



    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 好大問題
你借我AR
作者: mad scientist    時間: 2012-6-9 12:23

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 好大問題
你借我AR
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 12:23



no $$
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-9 12:25

我6月底去旅行...到唔知到時部野開賣未....><
作者: lv123    時間: 2012-6-9 12:25

L鏡
mad scientist 發表於 2012-6-9 12:17



    TOKINA 16-50 ,50-150ZEISS ZE 50 1.4
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-9 13:01

TOKINA 16-50 ,50-150ZEISS ZE 50 1.4
lv123 發表於 2012-6-9 12:25



    http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=1428563 THIS? 有冇AF?
作者: manman1998    時間: 2012-6-9 13:13

新鏡Canon 有幾枝唔算貴的定焦... 舊鏡睇有冇D舊EF24-85;28-135 USM
鏡,有USM的快DD同冇聲;仲有全時手動MF
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-9 13:16

新鏡Canon 有幾枝唔算貴的定焦... 舊鏡睇有冇D舊EF24-85;28-135 USM
鏡,有USM的快DD同冇聲;仲有全時手動MF ...
manman1998 發表於 2012-6-9 13:13



    http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=1469637 THIS?
有咩定焦介紹 35 F2?
作者: manman1998    時間: 2012-6-9 13:21

THIS?
有咩定焦介紹 35 F2?
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 13:16

淨知有50.8/50.4/35/2/85.8... 28mm同24mm唔知仲有冇<--- 我未用過的

舊EF鏡要留意對焦同個光圈,塵同梅冇咁易有
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-9 13:27

淨知有50.8/50.4/35/2/85.8... 28mm同24mm唔知仲有冇
manman1998 發表於 2012-6-9 13:21



    咁你用開咩牌子機?
作者: lsman1    時間: 2012-6-9 13:44

the new 18-138 STM's MTF looks good.
作者: psuser    時間: 2012-6-9 15:36

新個枝 zoom 鏡夠你用啦
作者: rockyw    時間: 2012-6-9 16:13

係換左粒digi5落去甘大把...
作者: sony_vaio    時間: 2012-6-9 16:14

快D買
想睇開箱文
作者: 符碌    時間: 2012-6-9 16:27

拍片,canon就算把啦
作者: manman1998    時間: 2012-6-9 16:31

咁你用開咩牌子機?
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 13:27

Canon...
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-9 16:46

Canon...
manman1998 發表於 2012-6-9 16:31



    @@用邊部.////////.
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-9 16:46

拍片,canon就算把啦
符碌 發表於 2012-6-9 16:27



    YY AR@?@
作者: manman1998    時間: 2012-6-9 16:52

@@用邊部.////////.
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 16:46

40D...
作者: buymore0912    時間: 2012-6-9 16:53

本帖最後由 buymore0912 於 2012-6-9 16:54 編輯

up 之麻 次次D 新機都話 LV 對焦快左架啦, 除左sony 有邊度係 ?
新鏡咩 "smooth" 摩打sony 夠有啦, 未又係電鑽, 一日未有report 一日都係冇感覺
不過再講落去, 拍片af 有幾強 mf 始終都係王道啦, 個mon 解像度夠加個 eyecup 好過期待佢D 半調子af
作者: 符碌    時間: 2012-6-9 16:53

YY AR@?@
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 16:46


650D,1080P時最多得30P,仲有A57有得比你全手動拍片,拍片時仲有得峰值對焦
作者: psuser    時間: 2012-6-9 18:08

650D,1080P時最多得30P,仲有A57有得比你全手動拍片,拍片時仲有得峰值對焦 ...
符碌 發表於 2012-6-9 16:53



作者: sunntis    時間: 2012-6-9 20:10

用左60D對焦....
5D3個測光....
換左粒digi5....
每秒去番5FPS
1800萬像CMOS係新的....
TOUCH MON.....
SONY先有的 Multi Shot Noise Reduction....

峰值對焦, 1/3 級ISO 要crack firmware先有.
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-9 21:54

650D,1080P時最多得30P,仲有A57有得比你全手動拍片,拍片時仲有得峰值對焦 ...
符碌 發表於 2012-6-9 16:53



    姐係A57 好D?
作者: sony_vaio    時間: 2012-6-9 21:55

姐係A57 好D?
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 21:54



剩計VIDEO AF
SONY依然比CANON優勝
作者: ahshing    時間: 2012-6-10 01:11

拍片,canon就算把啦
符碌 發表於 2012-6-9 16:27


60D好多師傅用緊,其實我試過覺得都幾好
5D3直頭係超班,可惜我冇錢轉會
作者: 符碌    時間: 2012-6-10 01:34

60D好多師傅用緊,其實我試過覺得都幾好
5D3直頭係超班,可惜我冇錢轉會
ahshing 發表於 2012-6-10 01:11


你有nex dv仲洗乜轉
作者: ahshing    時間: 2012-6-10 01:46

你有nex dv仲洗乜轉
符碌 發表於 2012-6-10 01:34


FS100太重,唔方便,上唔到steadicam(要用鐵甲威龍先得),上track條track又唔夠力
所以單反係有佢地既優勢
btw,FS100既super35=/=135FF,FS100其實都係APS黎,5D3既FF景深同FS100比又係兩回事
作者: 符碌    時間: 2012-6-10 01:51

FS100太重,唔方便,上唔到steadicam(要用鐵甲威龍先得),上track條track又唔夠力
所以單反係有佢地既優勢
b ...
ahshing 發表於 2012-6-10 01:46


等A99啦你
仲諗住叫你買pmw-f3
作者: ahshing    時間: 2012-6-10 01:57

等A99啦你
仲諗住叫你買pmw-f3
符碌 發表於 2012-6-10 01:51


F3更加唔係我杯茶,唔係E mount架,同埋過100k,太貴喇
a99就一定會等了,但如果a99只係一部a77既FF版,咁我肯定會好失望
作者: 符碌    時間: 2012-6-10 02:02

F3更加唔係我杯茶,唔係E mount架,同埋過100k,太貴喇
a99就一定會等了,但如果a99只係一部a77既FF版,咁我肯 ...
ahshing 發表於 2012-6-10 01:57


我諗應該唔會只係a77 ff版掛,仲要同5d3 d800打,冇理由咁普通,最近出o個部rx100都已經係估佢唔到
不過a99仲可以有乜強化到
a77已經有全手動拍片,又有峰值對焦,唔通淨係加返大個buffer可以連拍多d,對焦點就應該係加硬,evf應該就更加靚,唔通都搞防水防塵?或者拍片可以拍到超慢動作?更多o既拍片特效?
作者: ahshing    時間: 2012-6-10 02:06

我諗應該唔會只係a77 ff版掛,仲要同5d3 d800打,冇理由咁普通,最近出o個部rx100都已經係估佢唔到
不過 ...
符碌 發表於 2012-6-10 02:02


其實我既要求只係好簡單,就係唔好lock拍片ISO得3200或以下,追加返soundbar,headphone out,防震唔好crop畫面,拍片有得用clear image zoom,冇得用都起碼唔好連expand focus都冇(3年前既5D2甚至nex5n都有既功能),咁我就滿足喇...
作者: 符碌    時間: 2012-6-10 02:28

其實我既要求只係好簡單,就係唔好lock拍片ISO得3200或以下,追加返soundbar,headphone out,防震唔好crop畫 ...
ahshing 發表於 2012-6-10 02:06


clear image zoom,a57好似已經有,其他野就真係唔知了,不過應該5n有o既都會有啦掛,唔通5n有o既a77冇咁搞笑,dv o個d降噪,sony不嬲有一手,部F3 ISO 6400都仲係好得,見到個比較,仲好過Panasonic AF103 ISO 350 o個時,根本sony好屈機,如果a99佢主力賣埋拍片,應該都唔會lock你ISO3200或以下掛,不過lock你都應該係商業上考慮多過技術上考慮,部單反咁好用,搵鬼買佢DV
sony都係要睇住5d3 d800黎打o既,應該唔會差得太離譜掛
作者: sk992034    時間: 2012-6-10 03:02

回復 42# 符碌


    冇記錯傳緊a99有101點AF對焦點
作者: 符碌    時間: 2012-6-10 03:26

回復  符碌


    冇記錯傳緊a99有101點AF對焦點
sk992034 發表於 2012-6-10 03:02


仲要全部係十字對焦點,比a77更靚o既evf
作者: ahshing    時間: 2012-6-10 08:57

clear image zoom,a57好似已經有,其他野就真係唔知了,不過應該5n有o既都會有啦掛,唔通5n有o既a77冇咁搞笑 ...
符碌 發表於 2012-6-10 02:28


其實我部FS100同F3係同一粒sensor,開到ISO16000都仲係好得,haha
我又唔會期望a99會好似FS100/F3K咁,但起碼唔好好似而家得ISO1600咁過份咯
作者: 符碌    時間: 2012-6-10 13:27

其實我部FS100同F3係同一粒sensor,開到ISO16000都仲係好得,haha
我又唔會期望a99會好似FS100/F3K咁,但起 ...
ahshing 發表於 2012-6-10 08:57


a99如果真係得2400萬像素,像素密度計起黎同apsc 1000萬像素冇乜分別,係奇怪d人點解會計到同1600萬像素一樣密度,如果粒sensor係新設計o既話,用今時今日個技術個雜訊控制應該會好正
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-10 13:32

a99如果真係得2400萬像素,像素密度計起黎同apsc 1000萬像素冇乜分別,係奇怪d人點解會計到同1600萬像素一 ...
符碌 發表於 2012-6-10 13:27



    http://cold0328.pixnet.net/blog/ ... 3%E4%B8%80%E8%85%B3

傳出來JA WO
作者: 符碌    時間: 2012-6-10 13:40

傳出來JA WO
我係小魚兒 發表於 2012-6-10 13:32


不嬲SONY就係用謠傳o既方式黎傳d新聞出黎
SR1到SR5,SR5就最可信,可以話係確定左
(SR = Sonyrumor):
SR1=probably fake rumor
SR2=rumor from unknown sources
SR3=50% chance it is correct
SR4=rumor from known sources
SR5=almost certainly correct!

A99淨係記得8月發布係SR5,spec o個d好似係SR4
作者: Rene_Lui    時間: 2012-6-10 19:41

規格吸引
價錢唔吸引
作者: singsing11    時間: 2012-6-11 04:18

看看以下條link, 對650D的新對焦系統,有清楚的介紹, 從文中的介紹, 新機個Video AF性能有大幅改進! 應該幾適合樓主的要求!!

http://info.xitek.com/wuji/201206/08-91286.html
作者: kenkendee    時間: 2012-6-11 12:02

有冇人話我知CANON 有咩鏡好用/ 副廠都得...岩依部既....
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 12:15



    平有窮人三寶, 中有小三元, 貴有大三元, 豐檢由人
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 13:04

平有窮人三寶, 中有小三元, 貴有大三元, 豐檢由人
kenkendee 發表於 2012-6-11 12:02



    分別係邊幾枝?
作者: BB321    時間: 2012-6-11 13:42

本帖最後由 BB321 於 2012-6-11 13:48 編輯
分別係邊幾枝?
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 13:04


窮: 18-55, 55-250, 50 1.8
小三元: 17-40, 24-105, 70-200 (全f4恆定)
大三元: 就係f2.8恆定, 你應該唔會睇
最重要係你留意返d鏡可能會有防震同冇防震版本, 差價可能會好大
另外canon的apsc係x1.6, 而起apsc上俾到24mm等效的標準zoom鏡應該得15-85呢支, 去買副廠鏡17mm/18mm起手個d會比nikon/sony窄少少, 呢樣留意返
站於apsc角度而言, 唔覺得canon鏡平, 可能你留返起m43都唔差, 視乎自己需求
m43一向係電子對焦環, 而家又搞電子變焦, 對想拍片的人係有好處, 你有冇睇最近m43出緊d乜鏡?
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 13:44

窮: 18-55, 55-250, 50 1.8
小三元: 17-40, 24-105, 70-200 (全f4恆定)
大三元: 就係f2.8恆定, 你應該唔 ...
BB321 發表於 2012-6-11 13:42



    我都研究緊...因為我想入枝M4/3 7-14...CANON 有冇咩超廣角鏡影風景..我6月尾去旅行LU
作者: sony_vaio    時間: 2012-6-11 13:45

我都研究緊...因為我想入枝M4/3 7-14...CANON 有冇咩超廣角鏡影風景..我6月尾去旅行LU ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 13:44



10﹣22
作者: BB321    時間: 2012-6-11 13:51

我都研究緊...因為我想入枝M4/3 7-14...CANON 有冇咩超廣角鏡影風景..我6月尾去旅行LU ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 13:44


一定有, 不過唔夠你支7-14 wide而已
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 13:52

一定有, 不過唔夠你支7-14 wide而已
BB321 發表於 2012-6-11 13:51



    睇來如果我真係入7-14 留返係M4/3 可能都有好處...專心等GH3 我慳好多....
作者: BB321    時間: 2012-6-11 13:53

睇來如果我真係入7-14 留返係M4/3 可能都有好處...專心等GH3 我慳好多.... ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 13:52


canon仲有支ff用的fisheye, 會比你wide, 睇下介唔介意lor, 一萬蚊支
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 13:57

canon仲有支ff用的fisheye, 會比你wide, 睇下介唔介意lor, 一萬蚊支
BB321 發表於 2012-6-11 13:53



    好甘.... 留係M4/3 好似安全D....
M4/3 都有2枝貴野出
作者: BB321    時間: 2012-6-11 14:03

好甘.... 留係M4/3 好似安全D....
M4/3 都有2枝貴野出
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 13:57


再睇睇先囉, 睇埋gh3先啦, 應該都不遠矣
canon個新af system同non STF 鏡夾會點都仲係個謎
同埋如果care景深, 可以將個光圈值x crop factor(咁計係約數)去compare下到底apsc同m43實際光圈值差幾遠, 呢樣只係講緊景深, 唔關iso, 光圈, 快門值事
作者: usei    時間: 2012-6-11 14:18

窮: 18-55, 55-250, 50 1.8
小三元: 17-40, 24-105, 70-200 (全f4恆定)
大三元: 就係f2.8恆定, 你應該唔 ...
BB321 發表於 2012-6-11 13:42


低價位是不是有支 35 1.8 ?
50 好像太長比較難用
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 14:20

低價位是不是有支 35 1.8 ?
50 好像太長比較難用
usei 發表於 2012-6-11 14:18



    50 X 1.6 成80MM...真係勁難用WO....
有冇D 24 ?
作者: Mitsume    時間: 2012-6-11 14:25

50 X 1.6 成80MM...真係勁難用WO....
有冇D 24 ?
我係小魚兒 發表於 11/6/2012 14:20


24L, 24 f/2.8 or 28 f/1.8 USM, 35 f/2.0

I have 35 f/2.0, quite good but it is noisy during AF as it does not have USM.
作者: BB321    時間: 2012-6-11 14:33

本帖最後由 BB321 於 2012-6-11 14:41 編輯
低價位是不是有支 35 1.8 ?
50 好像太長比較難用
usei 發表於 2012-6-11 14:18


canon冇出apsc專用的35 1.8, 只有35 f2, 其實要起2千樓下買鏡canon冇咩好執, 有錢永遠多選擇d
單反定焦鏡最平50mm, 然後越wide/越tele越貴, 光圈越大越貴
加上3大廠都唔係好落力出apsc專用的定焦鏡, 所以想平難少少
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 14:37

canon冇出apsc專用的35 1.8, 只有35 f2, 其實要起2千樓下買鏡canon冇咩好執, 有錢永遠多選擇d ...
BB321 發表於 2012-6-11 14:33



    咁SONY 果邊呢?
作者: BB321    時間: 2012-6-11 14:48

咁SONY 果邊呢?
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 14:37


2千以下來講好少少, 有35 1.8, 30 2.8 macro, 85 2.8, 28 2.8, 不過你目的係拍片, 呢D平鏡通通都係對焦有聲
作者: 符碌    時間: 2012-6-11 16:08

咁SONY 果邊呢?
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 14:37


二千蚊樓下有MINOLTA舊鏡選擇,有24-85 24-105 70-210/4 70-210/3.5-4.5 50/1.7等等
唔鐘意舊鏡,sony原廠枝18-55都已經有一定水準,一定好過C記o個枝先,一定會好滿意個表現 ,55-200呢d執二手都只係700-900蚊,50/1.8 35/1.8 85/2.8等等呢d全新都係二千樓下,機又好鏡又好,抵玩都係SONY抵玩D

另外,SONY全部鏡都有防震

仲有枝傳說勁到爆o既18-135唔知幾時會有
作者: mo9394    時間: 2012-6-11 16:13

本帖最後由 mo9394 於 2012-6-11 16:14 編輯
咁SONY 果邊呢?
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 14:37


aps-c 專用的easy choice
50/1.8 大約 $1100
35/1.8 大約 $1500
85/2.8 大約 $1800

雖然看起來不便宜, 但係質素其實都幾好. 唔打算上 ff 算係唔錯的選擇
作者: QE3    時間: 2012-6-11 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 16:22

二千蚊樓下有MINOLTA舊鏡選擇,有24-85 24-105 70-210/4 70-210/3.5-4.5 50/1.7等等
唔鐘意舊鏡,sony ...
符碌 發表於 2012-6-11 16:08



    姐係睇來我又要睇返SONY 依邊...我其實想要D 廣角D既鏡...
拍片越廣越好...睇得多戲都鍾意個MON大D
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 16:23

650d 啦咁就! 650d 最強既重大突破, 係 sensor 有埋相位焦距感應器, live view 同拍片對焦自如, 又可連續 ...
QE3 發表於 2012-6-11 16:20



    咩係半透鏡??
作者: QE3    時間: 2012-6-11 16:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 符碌    時間: 2012-6-11 16:27

咩係半透鏡??
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 16:23


SONY有塊半透鏡將d光反射去對焦元件去對焦,不過其實都對畫質冇乜影響,係A65 A77呢d高像素o既先會死得慘
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 16:29

SONY有塊半透鏡將d光反射去對焦元件去對焦,不過其實都對畫質冇乜影響,係A65 A77呢d高像素o既先會死得慘:x ...
符碌 發表於 2012-6-11 16:27



    點死得慘..有咩特別@@?
作者: QE3    時間: 2012-6-11 16:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 16:29

搵舊鏡, 不如新鏡選擇多、容易買、平貴都有仲實際啦! 二手野, 一講緣份, 二講 condition+抵唔抵, 三講未 ...
QE3 發表於 2012-6-11 16:26



    你指咩牌子先?
作者: psuser    時間: 2012-6-11 16:30

咩係半透鏡??
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 16:23


講咗咁耐你唔知 sony 係用半透鏡

部 650D 錄影個新對焦速度係點都未有人知。睇定啲好
作者: 符碌    時間: 2012-6-11 16:32

點死得慘..有咩特別@@?
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 16:29


高像素,高iso noise本身都係一個挑戰,有塊半透鏡減左一d入光,高iso下就死左
不過你買a57就冇呢個問題
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 16:32

高像素,高iso noise本身都係一個挑戰,有塊半透鏡減左一d入光,高iso下就死左
不過你買a57就冇呢個問題 ...
符碌 發表於 2012-6-11 16:32



    點解呢....?
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 16:33

講咗咁耐你唔知 sony 係用半透鏡

部 650D 錄影個新對焦速度係點都未有人知。睇定啲好 ...
psuser 發表於 2012-6-11 16:30



    我知AR 我有用A55 的...不過原來果塊就係半透鏡  有咩用我真係唔知...=3=
作者: 符碌    時間: 2012-6-11 16:37

點解呢....?
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 16:32


高像素雜訊抑制冇低像素咁好,有塊半透鏡阻左少少入光,咁部機就要谷多少少感光度黎配合返,咁自然A65 A77呢d高iso下係明顯比其他機差少少
作者: 符碌    時間: 2012-6-11 16:38

我知AR 我有用A55 的...不過原來果塊就係半透鏡  有咩用我真係唔知...=3= ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 16:33


咪就係對焦用,唔洗升起反光鏡咁就話咁易做到每秒10連拍
作者: BB321    時間: 2012-6-11 16:41

我知AR 我有用A55 的...不過原來果塊就係半透鏡  有咩用我真係唔知...=3= ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 16:33


就係用來取代反光鏡做AF 囉, 直接用返相機內的15點 af system, 影相既af係咁快, 拍片就係咁快
650d那個"新科技"係點效果都未知, 唔駛嘩得咁大聲住囉
你諗下如果係咁勁, canon d單反仲需要傳統反光鏡那套af system? 肯定係有d limitation, 睇下幾大而已
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 16:41

咪就係對焦用,唔洗升起反光鏡咁就話咁易做到每秒10連拍
符碌 發表於 2012-6-11 16:38



    咁點解其他機可以咁多連拍既...好似OMD 咁..??
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 16:42

就係用來取代反光鏡做AF 囉, 直接用返相機內的15點 af system, 影相既af係咁快, 拍片就係咁快
650d那個" ...
BB321 發表於 2012-6-11 16:41



    放心...部機都未出...我都未入手...講左咁多日 我一部都未入手
做多D功課先....話晒幾千蚊都係錢AR....
作者: BB321    時間: 2012-6-11 16:46

高像素,高iso noise本身都係一個挑戰,有塊半透鏡減左一d入光,高iso下就死左
不過你買a57就冇呢個問題 ...
符碌 發表於 2012-6-11 16:32


其實高iso死唔關半透鏡事
有個測試其實好少人做, 就係用NEX機+ LA-EA2 adaptor來測試到底有同冇半透鏡之下對成像差幾多
http://www.hkgolden.com/articles ... d=7289&catid=29
a77失敗之處係唔知做乜冇用返nex7的image processing, 高iso係有問題
依我所見, 半透鏡的影響其實好細, 所謂影響都係心理作用多
作者: BB321    時間: 2012-6-11 16:49

咁點解其他機可以咁多連拍既...好似OMD 咁..??
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 16:41


omd個9連拍並非持續af, 只係鎖死一個focus的9fps
半透鏡做到的是even係幾千蚊的入門機, 一樣可以有af+8~10fps, 呢樣野起傳統dslr要中高階機先做到
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 17:01

其實高iso死唔關半透鏡事
有個測試其實好少人做, 就係用NEX機+ LA-EA2 adaptor來測試到底有同冇半透鏡之 ...
BB321 發表於 2012-6-11 16:46



    好似話影響不大...睇果篇野....
作者: BB321    時間: 2012-6-11 17:09

好似話影響不大...睇果篇野....
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 17:01


相唔相信就睇自己, 你而家行出去仲有好多人唔信, 仲有好多疑問
作者: mo9394    時間: 2012-6-11 17:11

本帖最後由 mo9394 於 2012-6-11 17:14 編輯
其實高iso死唔關半透鏡事
有個測試其實好少人做, 就係用NEX機+ LA-EA2 adaptor來測試到底有同冇半透鏡之 ...
BB321 發表於 2012-6-11 16:46



A77 早過NEX7 出好幾個月

A77 高ISO 以同代機黎講唔算好, 不過比起上一代的機都唔差. 睇番自己對高ISO 的要求/習慣喇.
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-11 17:13

相唔相信就睇自己, 你而家行出去仲有好多人唔信, 仲有好多疑問
BB321 發表於 2012-6-11 17:09



    我都係慢慢考慮下 買邊部好D先...依家好似7國咁亂....
作者: psuser    時間: 2012-6-11 17:13

半透鏡嘅影響其實好少。心理作用多
但你話完全冇影響又唔係
如過有 2 部機完全同 sensor 去做對比你都話可以比下
但 650D 同 半透鏡完全都唔係同一塊 sensor。例如半透俾正常差 1/3 級。但佢粒 sensor 俾人哋好一級。結過你都係好過人哋 2/3 級
你睇下 D800 粒 sensor 評測接近完美。D3200 排第二。如 sony 加塊半透減咗個影響問題。你都可以同人同級
但點解 D800 粒 sensor 咁勁但 video 咁差。呢個都係 nikon 識唔識寫 video program 問題
所以最後結果要睇佢部機個軟件寫成點。正如成日攞 2 部機嘅 jpg 去比 iso noise... 呢個跟本都唔關粒 sensor 事。係部機個轉檔 iso 寫得好唔好

所以最好淨係睇最後結果你接唔接授
作者: 符碌    時間: 2012-6-11 17:14

相唔相信就睇自己, 你而家行出去仲有好多人唔信, 仲有好多疑問
BB321 發表於 2012-6-11 17:09


疑問,用lightroom轉jpg,可能會好d
作者: BB321    時間: 2012-6-11 17:15

A77 早過NEX7 出好幾個月
mo9394 發表於 2012-6-11 17:11


係, 不過A77同NEX7本來就係同期機種, 一個地震, 一個水災打亂哂陣腳, 連聖誕銷售都失去
而且a77 firmware upgrade都經過好幾次, 竟然唔處理一下denoise的問題, 最少都要改到同nex 7差不多吧
作者: mo9394    時間: 2012-6-11 17:15

疑問,用lightroom轉jpg,可能會好d
符碌 發表於 2012-6-11 17:14


lightroom 唔得都仲有其他software, 通常都比內置的好. 大部份牌子都係
作者: BB321    時間: 2012-6-11 17:18

lightroom 唔得都仲有其他software, 通常都比內置的好. 大部份牌子都係
mo9394 發表於 2012-6-11 17:15


不過sony個idc用左同用機身直出幾乎係一樣, 所以用唔用都無關係(to樓主:呢d係影相上問題, 同你拍片無關係)
作者: psuser    時間: 2012-6-11 17:18

你快連拍快。點解其他機都做到
其實係冇話做唔到。但有個 limit.因為反光版起落點都要時間。同埋成日上上落落。機件用得耐損傷一定會有。所以另件耐用度成本都會貴
sony 又要平過人咪為有降成本。拍點都可以比反光快同多。 shutter lag 都少咗。因為唔洗升反光阪 part 零件
作者: mo9394    時間: 2012-6-11 17:20

不過sony個idc用左同用機身直出幾乎係一樣, 所以用唔用都無關係(to樓主:呢d係影相上問題, 同你拍片無關係 ...
BB321 發表於 2012-6-11 17:18


咁係叫用錯SOFTWARE 之嘛. 用番同一套野去轉當然無意思
作者: BB321    時間: 2012-6-11 17:22

我都係慢慢考慮下 買邊部好D先...依家好似7國咁亂....
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 17:13


現階段你可以自己帶卡去showroom試下機先, 例如sony就有4間showroom可以俾你試下a57拍片效果係點(話時話, 你知唔知sony機拍片都可以用art filter? 唔玩就唔駛理我)
canon可以去isquare, 遲d 650d出左上去行下囉
作者: BB321    時間: 2012-6-11 17:24

咁係叫用錯SOFTWARE 之嘛. 用番同一套野去轉當然無意思
mo9394 發表於 2012-6-11 17:20


你都岩, 用返其他讀raw software先有不同





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2