Board logo

標題: [最後召集] EPC同學會之我和inzite有個約會報名處 [打印本頁]

作者: initials    時間: 2009-8-4 22:06     標題: [最後召集] EPC同學會之我和inzite有個約會報名處

日期: 8月12日(星期三)
時間: 7:30
地點: 旺角地鐵站
人數: inzite + initials + 10人
活動: dinner + inzite 大師人像拍攝


有興趣參與者請留言及PM電話給本人,歡迎建議可BOOK位的食肆
候選食肆:
1. 潮樓
2. califonia pizza kitchen
3. 清葉
4. 五月花
5. 瀧澤

已決定參與:
1. inzite
2. initials (聯絡人)
3. cyberbam
4. rickee
5. ricyuyc
6. joelee
7. 十豪

[ 本帖最後由 initials 於 2009-8-11 16:44 編輯 ]
作者: cybersam    時間: 2009-8-4 23:24

夜晚影人??
作者: De_N_N_iS    時間: 2009-8-4 23:24

原帖由 cybersam 於 2009-8-4 23:24 發表
夜晚影人??

INZNITE做 MODEL 
作者: initials    時間: 2009-8-4 23:31

inzite好多肌肉, 我會要求佢除衫俾我地影
作者: rickee    時間: 2009-8-4 23:34

我應該OK,你係咪已經有我電話??
作者: De_N_N_iS    時間: 2009-8-4 23:41

有冇人生日近...可以去清葉/五月花 /瀧澤  應該有人生日有折的....
作者: initials    時間: 2009-8-4 23:44

原帖由 rickee 於 2009-8-4 23:34 發表
我應該OK,你係咪已經有我電話??

send多次啦, 最近換左電話... T_T
作者: De_N_N_iS    時間: 2009-8-4 23:47

以上3間 150左右..如果要平D就樓上 CAFE 啦...
作者: cybersam    時間: 2009-8-4 23:50

名已報.....

老老實實,各位大師請留名...
作者: universal    時間: 2009-8-4 23:53

係咪剩係食飯 + 欣賞肌肉  GA 咋?
唔使FULL GEAR 去GA 呵??
作者: 新遺失戰艦    時間: 2009-8-4 23:55

原帖由 universal 於 2009-8-4 23:53 發表
係咪剩係食飯 + 欣賞肌肉  GA 咋?
唔使FULL GEAR 去GA 呵??


你要full gear, 無人會阻你既~
作者: initials    時間: 2009-8-4 23:55

原帖由 universal 於 2009-8-4 23:53 發表
係咪剩係食飯 + 欣賞肌肉  GA 咋?
唔使FULL GEAR 去GA 呵??

你帶full gear我地又可以欣賞下你d 強大火力
作者: initials    時間: 2009-8-4 23:56

原帖由 cybersam 於 2009-8-4 23:50 發表
名已報.....

老老實實,各位大師請留名...

名已留!
作者: 新遺失戰艦    時間: 2009-8-4 23:57

原帖由 initials 於 2009-8-4 23:55 發表

你帶full gear我地又可以欣賞下你d 強大火力


有135mm 既話, 可以當紅酒杯
有85mm 既話, 又可以當茶杯用
50mm 當sake 杯
作者: initials    時間: 2009-8-4 23:59

原帖由 新遺失戰艦 於 2009-8-4 23:57 發表


有135mm 既話, 可以當紅酒杯
有85mm 既話, 又可以當茶杯用
50mm 當sake 杯

我諗住帶支35mm 算喇... 隻手好番冇耐, 唔好帶d太重0既野
作者: universal    時間: 2009-8-5 00:00

我乜都冇得部機同支閃唔好笑我啦
因為返工帶唔到相機GA 先問

[ 本帖最後由 universal 於 2009-8-5 00:00 編輯 ]
作者: initials    時間: 2009-8-5 00:01

原帖由 universal 於 2009-8-5 00:00 發表
我乜都冇得部機同支閃唔好笑我啦
因為返工帶唔到相機GA 先問

都係傾下計唧, 何必太認真
作者: universal    時間: 2009-8-5 00:03

原帖由 initials 於 2009-8-5 00:01 發表

都係傾下計唧, 何必太認真


咁係咪有肌肉睇
作者: 新遺失戰艦    時間: 2009-8-5 00:04

原帖由 initials 於 2009-8-5 00:01 發表

都係傾下計唧, 何必太認真


根據非本地調查所得
中毒者都係由"傾下計" 既情況下誤入歧途
作者: cybersam    時間: 2009-8-5 00:08

原帖由 universal 於 2009-8-5 00:03 發表


咁係咪有肌肉睇


THIS POST IS......



我又要睇!!
作者: universal    時間: 2009-8-5 00:08

原帖由 新遺失戰艦 於 2009-8-5 00:04 發表


根據非本地調查所得
中毒者都係由"傾下計" 既情況下誤入歧途


所以都係做返CD-ROM 算啦
作者: initials    時間: 2009-8-5 00:10

原帖由 universal 於 2009-8-5 00:03 發表


咁係咪有肌肉睇

美肌 sample!

作者: cybersam    時間: 2009-8-5 00:10

原帖由 initials 於 2009-8-4 23:56 發表

名已留!


嗚乎! 何來有吾名?!
作者: initials    時間: 2009-8-5 00:11

原帖由 新遺失戰艦 於 2009-8-5 00:04 發表


根據非本地調查所得
中毒者都係由"傾下計" 既情況下誤入歧途

inzite 好似只帶左nikon野番來, 我完全唔驚... nikon人小心d... 佢可能用200mm f/2 head shot你

[ 本帖最後由 initials 於 2009-8-5 00:12 編輯 ]
作者: De_N_N_iS    時間: 2009-8-5 00:16

原帖由 initials 於 2009-8-5 00:11 發表

inzite 好似只帶左nikon野番來, 我完全唔驚... nikon人小心d... 佢可能用200mm f/2 head shot你

RICKEE.小心D啦..
作者: initials    時間: 2009-8-5 00:19

原帖由 De_N_N_iS 於 2009-8-5 00:16 發表

RICKEE.小心D啦..

入左nikon
作者: De_N_N_iS    時間: 2009-8-5 00:26

原帖由 initials 於 2009-8-5 00:19 發表

入左nikon

佢想食兩家茶想好耐了
作者: initials    時間: 2009-8-5 00:36

原帖由 De_N_N_iS 於 2009-8-5 00:26 發表

佢想食兩家茶想好耐了

豪華
作者: 白白    時間: 2009-8-5 00:39

整到我都想去FULL GEAR
作者: initials    時間: 2009-8-5 01:04

原帖由 白白 於 2009-8-5 00:39 發表
整到我都想去FULL GEAR

請報名!!!
作者: initials    時間: 2009-8-5 13:00

有冇人JOHN?
作者: rexavier    時間: 2009-8-5 13:13

原帖由 白白 於 2009-8-5 00:39 發表
整到我都想去FULL GEAR

去啦
作者: inzite    時間: 2009-8-5 15:45

LOL!!! omg, the truth is that initials big C is the true muscle man!
作者: ricyuyc    時間: 2009-8-5 18:33     標題: ricyuyc

↖↖↖排骨機車男x1

我john啊~
ps.MK一般都係潮樓啊、californiaPizzaKitchen嗰啲咁囉

作者: joelee    時間: 2009-8-5 20:40

原帖由 initials 於 2009-8-5 13:00 發表
有冇人JOHN?

我join
作者: bobbylwl    時間: 2009-8-5 20:50

我想呀john嫁
不過呢排窮
餐飯唔知有冇錢找數
作者: initials    時間: 2009-8-5 21:12

原帖由 joelee 於 2009-8-5 20:40 發表

我join

已update! joelee大人請pm留電話聯絡
作者: 十豪    時間: 2009-8-5 21:25

已決定參與:
1. inzite
2. initials (聯絡人)
3. cyberbam
4. rickee
5. ricyuyc
6. joelee
7. 十豪
作者: cainester    時間: 2009-8-5 21:25

原帖由 bobbylwl 於 2009-8-5 08:50 PM 發表
我想呀john嫁
不過呢排窮
餐飯唔知有冇錢找數

搵人照
作者: initials    時間: 2009-8-5 21:29

原帖由 十豪 於 2009-8-5 21:25 發表
已決定參與:
1. inzite
2. initials (聯絡人)
3. cyberbam
4. rickee
5. ricyuyc
6. joelee
7. 十豪

除左inzite大師, 我地有多一個model影
作者: 十豪    時間: 2009-8-5 21:33

原帖由 initials 於 2009-8-5 21:29 發表

除左inzite大師, 我地有多一個model影

  痴線/.... 我會還手嫁
作者: cainester    時間: 2009-8-5 21:33

原帖由 initials 於 2009-8-5 09:29 PM 發表

除左inzite大師, 我地有多一個model影

有師姐去?
作者: initials    時間: 2009-8-5 21:37

原帖由 cainester 於 2009-8-5 21:33 發表

有師姐去?

十豪師姐巧令仔的
作者: inzite    時間: 2009-8-5 21:39

hahaha the most handsome on epc forum!
作者: cainester    時間: 2009-8-5 21:39

原帖由 initials 於 2009-8-5 09:37 PM 發表

十豪師姐巧令仔的

的確
(見過有佢既相)
作者: initials    時間: 2009-8-5 21:40

原帖由 cainester 於 2009-8-5 21:39 發表

的確
(見過有佢既相)

變左人像活動
作者: cainester    時間: 2009-8-5 21:42

原帖由 initials 於 2009-8-5 09:40 PM 發表

變左人像活動

你地記住脆脆地封番封利是比兩位model
作者: 十豪    時間: 2009-8-5 21:42

咁我唔黎lu
作者: inzite    時間: 2009-8-5 21:45

原帖由 十豪 於 2009-8-5 21:42 發表
咁我唔黎lu


:P don't make us chain u to the dinner :P master initial is very muscle, like bruce lee!
作者: cainester    時間: 2009-8-5 21:47

原帖由 inzite 於 2009-8-5 09:45 PM 發表


:P don't make us chain u to the dinner :P master initial is very muscle, like bruce lee!

chained to the table, THEN take photos?
special theme

[ 本帖最後由 cainester 於 2009-8-5 21:48 編輯 ]
作者: initials    時間: 2009-8-5 21:54

原帖由 cainester 於 2009-8-5 21:47 發表

chained to the table, THEN take photos?
special theme

JOHN and teach us how to chain
作者: cainester    時間: 2009-8-5 22:03

原帖由 initials 於 2009-8-5 09:54 PM 發表

JOHN and teach us how to chain

muscle man like yourself (thats what i heard) and inzite big c should be the expert

[ 本帖最後由 cainester 於 2009-8-5 22:04 編輯 ]
作者: De_N_N_iS    時間: 2009-8-5 22:04

原帖由 initials 於 2009-8-5 21:37 發表

十豪師姐巧令仔的

good  i loving this
作者: inzite    時間: 2009-8-5 22:07

原帖由 cainester 於 2009-8-5 22:03 發表

muscle man like yourself (thats what i heard) and inzite big c should be the expert


ur display pic = initial big C asia version!
作者: cainester    時間: 2009-8-5 22:17

原帖由 inzite 於 2009-8-5 10:07 PM 發表


ur display pic = initial big C asia version!

You are all my idols!
作者: Mosquito_    時間: 2009-8-5 22:37

原帖由 cainester 於 2009-8-5 21:47 發表

chained to the table, THEN take photos?
special theme

SM theme
作者: 十豪    時間: 2009-8-5 23:08

呀嫂黎唔黎呀?
作者: initials    時間: 2009-8-5 23:13

原帖由 十豪 於 2009-8-5 23:08 發表
呀嫂黎唔黎呀?

你d囡囡黎唔黎呀

[ 本帖最後由 initials 於 2009-8-5 23:18 編輯 ]
作者: 蔥頭    時間: 2009-8-5 23:58

有人像?
作者: johnnylth2    時間: 2009-8-6 00:01

我8月13號生日WO~
作者: initials    時間: 2009-8-6 00:03

原帖由 蔥頭 於 2009-8-5 23:58 發表
有人像?

黎邊個影邊個
作者: initials    時間: 2009-8-6 00:04

原帖由 johnnylth2 於 2009-8-6 00:01 發表
我8月13號生日WO~

爭一日有冇折
作者: johnnylth2    時間: 2009-8-6 00:56

原帖由 initials 於 2009-8-6 00:04 發表

爭一日有冇折

但係我唔到~ 哈哈~
我見DENNIS問有冇人左近生日~
作者: joelee    時間: 2009-8-6 09:59

原帖由 johnnylth2 於 2009-8-6 00:56 發表

但係我唔到~ 哈哈~
我見DENNIS問有冇人左近生日~

應該8月都有折
作者: initials    時間: 2009-8-6 21:24


作者: De_N_N_iS    時間: 2009-8-6 22:17

j 生講生日..係想搵人送部 d3比佢..唔好上佢當
作者: De_N_N_iS    時間: 2009-8-6 22:18

原帖由 initials 於 2009-8-6 00:03 發表

黎邊個影邊個

蔥頭  好型仔架
作者: initials    時間: 2009-8-6 22:20

原帖由 De_N_N_iS 於 2009-8-6 22:18 發表

蔥頭  好型仔架

依家得好少人!
作者: 新遺失戰艦    時間: 2009-8-6 23:42

3. 清葉
4. 五月花

呢兩個choice 首先要ban 啦~
又貴又唔好食
不過要坐既就無咩所謂
作者: cybersam    時間: 2009-8-7 11:38

[哲學]同大C們食飯係心理上要點樣準備?



輕推....
作者: initials    時間: 2009-8-7 11:48

原帖由 cybersam 於 2009-8-7 11:38 發表
[哲學]同大C們食飯係心理上要點樣準備?



輕推....

隨時有巨炮指住你個頭...
作者: cybersam    時間: 2009-8-7 12:00

原帖由 initials 於 2009-8-7 11:48 發表

隨時有巨炮指住你個頭...


好有壓迫感.....:funk: :funk:
作者: cainester    時間: 2009-8-7 14:17

原帖由 johnnylth2 於 2009-8-6 12:01 AM 發表
我8月13號生日WO~

同日
作者: cainester    時間: 2009-8-7 14:18

原帖由 initials 於 2009-8-6 12:03 AM 發表

黎邊個影邊個

聽講係咁多人黎影inzite big C + initials asian brad pitt
作者: initials    時間: 2009-8-7 14:20

原帖由 cainester 於 2009-8-7 14:18 發表

聽講係咁多人黎影inzite big C + initials asian brad pitt

黎唔黎唧
作者: cainester    時間: 2009-8-7 14:28

原帖由 initials 於 2009-8-7 02:20 PM 發表

黎唔黎唧

今次唔啦......其實呢排情緒創人生新低....我諗出到黎都唔會好有mood....費事令人誤會, 希望師兄見諒
星期六 d 朋友仲話同我慶祝.....其實我好想推左佢...........................

[ 本帖最後由 cainester 於 2009-8-7 14:29 編輯 ]
作者: initials    時間: 2009-8-9 01:00

仲有冇人JOHN?
作者: 銀鎧騎士    時間: 2009-8-9 01:42

想john,但係無裝備,無人緣,無財力

只係想見inzite兄一面,食個飯,今已無求
作者: initials    時間: 2009-8-9 02:42

原帖由 銀鎧騎士 於 2009-8-9 01:42 發表
想john,但係無裝備,無人緣,無財力

只係想見inzite兄一面,食個飯,今已無求

有冇裝備都可以架... ~_~
作者: 銀鎧騎士    時間: 2009-8-9 02:48

原帖由 initials 於 2009-8-9 02:42 發表

有冇裝備都可以架... ~_~

inzite兄會唔會公開感謝生活
作者: cybersam    時間: 2009-8-9 17:13

原帖由 銀鎧騎士 於 2009-8-9 02:48 發表

inzite兄會唔會公開感謝生活


志暈飯局咩.....
作者: initials    時間: 2009-8-10 14:58

原帖由 銀鎧騎士 於 2009-8-9 02:48 發表

inzite兄會唔會公開感謝生活

乜咁感性!?......
BTW, 果日食乜好!?
作者: initials    時間: 2009-8-11 16:44

PUSH, 最後召集
作者: cybersam    時間: 2009-8-12 01:34

係咪個個都蒲頭??
作者: joelee    時間: 2009-8-12 23:21

返到屋企
作者: ricyuyc    時間: 2009-8-12 23:41

洗完白白,眼睏
各位早抖~

作者: 十豪    時間: 2009-8-12 23:43

岩岩沖完涼.. 5:30 要起身   相機袋都唔執la.. 訓覺. 早抖~
作者: cybersam    時間: 2009-8-13 00:31

在座五位大C
小弟獲益良多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2