作者: initials 時間: 2009-8-4 22:06 標題: [最後召集] EPC同學會之我和inzite有個約會報名處
日期: 8月12日(星期三)
時間: 7:30
地點: 旺角地鐵站
人數: inzite + initials + 10人
活動: dinner + inzite 大師人像拍攝

有興趣參與者請留言及PM電話給本人,歡迎建議可BOOK位的食肆
候選食肆:
1. 潮樓
2. califonia pizza kitchen
3. 清葉
4. 五月花
5. 瀧澤
已決定參與:
1. inzite
2. initials (聯絡人)
3. cyberbam
4. rickee
5. ricyuyc
6. joelee
7. 十豪
[ 本帖最後由 initials 於 2009-8-11 16:44 編輯 ]
作者: cybersam 時間: 2009-8-4 23:24
夜晚影人??
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-8-4 23:24
INZNITE做 MODEL
作者: initials 時間: 2009-8-4 23:31
inzite好多肌肉, 我會要求佢除衫俾我地影
作者: rickee 時間: 2009-8-4 23:34
我應該OK,你係咪已經有我電話??
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-8-4 23:41
有冇人生日近...可以去清葉/五月花 /瀧澤 應該有人生日有折的....
作者: initials 時間: 2009-8-4 23:44
send多次啦, 最近換左電話... T_T
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-8-4 23:47
以上3間 150左右..如果要平D就樓上 CAFE 啦...
作者: cybersam 時間: 2009-8-4 23:50
名已報.....
老老實實,各位大師請留名...
作者: universal 時間: 2009-8-4 23:53
係咪剩係食飯 + 欣賞肌肉
唔使FULL GEAR 去GA 呵??
作者: 新遺失戰艦 時間: 2009-8-4 23:55
你要full gear, 無人會阻你既~
作者: initials 時間: 2009-8-4 23:55
你帶full gear我地又可以欣賞下你d 強大火力
作者: initials 時間: 2009-8-4 23:56
名已留!
作者: 新遺失戰艦 時間: 2009-8-4 23:57
有135mm 既話, 可以當紅酒杯
有85mm 既話, 又可以當茶杯用
50mm 當sake 杯
作者: initials 時間: 2009-8-4 23:59
我諗住帶支35mm 算喇... 隻手好番冇耐, 唔好帶d太重0既野
作者: universal 時間: 2009-8-5 00:00
我乜都冇得部機同支閃唔好笑我啦
因為返工帶唔到相機GA 先問
[ 本帖最後由 universal 於 2009-8-5 00:00 編輯 ]
作者: initials 時間: 2009-8-5 00:01
都係傾下計唧, 何必太認真
作者: universal 時間: 2009-8-5 00:03
咁係咪有肌肉睇
作者: 新遺失戰艦 時間: 2009-8-5 00:04
根據非本地調查所得
中毒者都係由"傾下計" 既情況下誤入歧途
作者: cybersam 時間: 2009-8-5 00:08
THIS POST IS......
我又要睇!!
作者: universal 時間: 2009-8-5 00:08
所以都係做返CD-ROM 算啦
作者: initials 時間: 2009-8-5 00:10
美肌 sample!

作者: cybersam 時間: 2009-8-5 00:10
嗚乎! 何來有吾名?!
作者: initials 時間: 2009-8-5 00:11
inzite 好似只帶左nikon野番來, 我完全唔驚... nikon人小心d... 佢可能用200mm f/2 head shot你
[ 本帖最後由 initials 於 2009-8-5 00:12 編輯 ]
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-8-5 00:16
原帖由 initials 於 2009-8-5 00:11 發表
inzite 好似只帶左nikon野番來, 我完全唔驚... nikon人小心d... 佢可能用200mm f/2 head shot你
RICKEE.小心D啦..
作者: initials 時間: 2009-8-5 00:19
入左nikon
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-8-5 00:26
佢想食兩家茶想好耐了
作者: initials 時間: 2009-8-5 00:36
豪華
作者: 白白 時間: 2009-8-5 00:39
整到我都想去FULL GEAR

作者: initials 時間: 2009-8-5 01:04
請報名!!!
作者: initials 時間: 2009-8-5 13:00
有冇人JOHN?
作者: rexavier 時間: 2009-8-5 13:13
去啦
作者: inzite 時間: 2009-8-5 15:45
LOL!!! omg, the truth is that initials big C is the true muscle man!
作者: ricyuyc 時間: 2009-8-5 18:33 標題: ricyuyc
↖↖↖排骨機車男x1
我john啊~
ps.MK一般都係潮樓啊、californiaPizzaKitchen嗰啲咁囉
作者: joelee 時間: 2009-8-5 20:40
我join
作者: bobbylwl 時間: 2009-8-5 20:50
我想呀john嫁
不過呢排窮
餐飯唔知有冇錢找數
作者: initials 時間: 2009-8-5 21:12
已update! joelee大人請pm留電話聯絡
作者: 十豪 時間: 2009-8-5 21:25
已決定參與:
1. inzite
2. initials (聯絡人)
3. cyberbam
4. rickee
5. ricyuyc
6. joelee
7. 十豪
作者: cainester 時間: 2009-8-5 21:25
搵人照
作者: initials 時間: 2009-8-5 21:29
原帖由 十豪 於 2009-8-5 21:25 發表
已決定參與:
1. inzite
2. initials (聯絡人)
3. cyberbam
4. rickee
5. ricyuyc
6. joelee
7. 十豪
除左inzite大師, 我地有多一個model影
作者: 十豪 時間: 2009-8-5 21:33
作者: cainester 時間: 2009-8-5 21:33
有師姐去?
作者: initials 時間: 2009-8-5 21:37
十豪師姐巧令仔的
作者: inzite 時間: 2009-8-5 21:39
hahaha the most handsome on epc forum!
作者: cainester 時間: 2009-8-5 21:39
的確
(見過有佢既相)
作者: initials 時間: 2009-8-5 21:40
變左人像活動
作者: cainester 時間: 2009-8-5 21:42
你地記住脆脆地封番封利是比兩位model
作者: 十豪 時間: 2009-8-5 21:42
咁我唔黎lu
作者: inzite 時間: 2009-8-5 21:45
:P don't make us chain u to the dinner :P master initial is very muscle, like bruce lee!
作者: cainester 時間: 2009-8-5 21:47
原帖由 inzite 於 2009-8-5 09:45 PM 發表
:P don't make us chain u to the dinner :P master initial is very muscle, like bruce lee!
chained to the table, THEN take photos?
special theme
[ 本帖最後由 cainester 於 2009-8-5 21:48 編輯 ]
作者: initials 時間: 2009-8-5 21:54
JOHN and teach us how to chain
作者: cainester 時間: 2009-8-5 22:03
muscle man like yourself (thats what i heard) and inzite big c should be the expert
[ 本帖最後由 cainester 於 2009-8-5 22:04 編輯 ]
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-8-5 22:04
good i loving this
作者: inzite 時間: 2009-8-5 22:07
原帖由 cainester 於 2009-8-5 22:03 發表
muscle man like yourself (thats what i heard) and inzite big c should be the expert![]()
![]()
ur display pic = initial big C asia version!
作者: cainester 時間: 2009-8-5 22:17
You are all my idols!
作者: Mosquito_ 時間: 2009-8-5 22:37
SM theme
作者: 十豪 時間: 2009-8-5 23:08
呀嫂黎唔黎呀?
作者: initials 時間: 2009-8-5 23:13
你d囡囡黎唔黎呀

[ 本帖最後由 initials 於 2009-8-5 23:18 編輯 ]
作者: 蔥頭 時間: 2009-8-5 23:58
有人像?
作者: johnnylth2 時間: 2009-8-6 00:01
我8月13號生日WO~
作者: initials 時間: 2009-8-6 00:03
黎邊個影邊個
作者: initials 時間: 2009-8-6 00:04
爭一日有冇折
作者: johnnylth2 時間: 2009-8-6 00:56
但係我唔到~
我見DENNIS問有冇人左近生日~
作者: joelee 時間: 2009-8-6 09:59
應該8月都有折
作者: initials 時間: 2009-8-6 21:24
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-8-6 22:17
j 生講生日..係想搵人送部 d3比佢..唔好上佢當
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-8-6 22:18
蔥頭 好型仔架
作者: initials 時間: 2009-8-6 22:20
依家得好少人!
作者: 新遺失戰艦 時間: 2009-8-6 23:42
3. 清葉
4. 五月花
呢兩個choice 首先要ban 啦~
又貴又唔好食
不過要坐既就無咩所謂
作者: cybersam 時間: 2009-8-7 11:38
[哲學]同大C們食飯係心理上要點樣準備?
輕推....
作者: initials 時間: 2009-8-7 11:48
隨時有巨炮指住你個頭...
作者: cybersam 時間: 2009-8-7 12:00
好有壓迫感.....:funk: :funk:
作者: cainester 時間: 2009-8-7 14:17
同日
作者: cainester 時間: 2009-8-7 14:18
聽講係咁多人黎影inzite big C + initials asian brad pitt
作者: initials 時間: 2009-8-7 14:20
黎唔黎唧
作者: cainester 時間: 2009-8-7 14:28
今次唔啦......其實呢排情緒創人生新低....我諗出到黎都唔會好有mood....費事令人誤會, 希望師兄見諒
星期六 d 朋友仲話同我慶祝.....其實我好想推左佢...........................
[ 本帖最後由 cainester 於 2009-8-7 14:29 編輯 ]
作者: initials 時間: 2009-8-9 01:00
仲有冇人JOHN?
作者: 銀鎧騎士 時間: 2009-8-9 01:42
想john,但係無裝備,無人緣,無財力
只係想見inzite兄一面,食個飯,今已無求
作者: initials 時間: 2009-8-9 02:42
有冇裝備都可以架... ~_~
作者: 銀鎧騎士 時間: 2009-8-9 02:48
inzite兄會唔會公開感謝生活
作者: cybersam 時間: 2009-8-9 17:13
志暈飯局咩.....
作者: initials 時間: 2009-8-10 14:58
乜咁感性!?......
BTW, 果日食乜好!?
作者: initials 時間: 2009-8-11 16:44
PUSH, 最後召集
作者: cybersam 時間: 2009-8-12 01:34
係咪個個都蒲頭??
作者: joelee 時間: 2009-8-12 23:21
返到屋企
作者: ricyuyc 時間: 2009-8-12 23:41
洗完白白,眼睏
各位早抖~
作者: 十豪 時間: 2009-8-12 23:43
岩岩沖完涼.. 5:30 要起身
作者: cybersam 時間: 2009-8-13 00:31
在座五位大C
小弟獲益良多

