Board logo

標題: [求意見]Canon SX10 IS?Sony H50?Nikon P80? [打印本頁]

作者: 綠袖子    時間: 2008-10-22 15:43     標題: [求意見]Canon SX10 IS?Sony H50?Nikon P80?

請問大家覺得Canon PowerShot SX10 IS、Sony Cybershot H50還是Nikon Coolpex P80好?因為本人想買一部相機可以一機走天崖。

另外想問下有無人知Canon PowerShot SX10 IS香港幾時開始有貨?
作者: 迷    時間: 2008-10-22 17:12

未試過實機 比唔到咩意見你
不過師兄 除左評測外 , 建議真係要試下實機拎上手好唔好手感, 重有操作方唔方便, 大部份dc機 如果m a s mode 要設定野都係用十字制 [如果個十字制唔就手 就好辛苦下 ]
作者: jeremymak    時間: 2008-10-22 18:23

SX10 IS

should be better
作者: Eddie_Wong_F-14    時間: 2008-10-22 18:41

論控制方便, Sx IS 會好過 SXx/xx IS, 家陣退步咗
作者: 阿勤    時間: 2008-10-22 19:28

原帖由 綠袖子 於 2008-10-22 15:43 發表
請問大家覺得Canon PowerShot SX10 IS、Sony Cybershot H50還是Nikon Coolpex P80好?因為本人想買一部相機可以一機走天崖。

另外想問下有無人知Canon PowerShot SX10 IS香港幾時開始有貨?

聽日,SRP $3680
作者: 寂寞的FSY    時間: 2008-10-22 20:21

原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 06:41 PM 發表
論控制方便, Sx IS 會好過 SXx/xx IS, 家陣退步咗

咁又未必
SX10 IS同SX1 IS的功能比起S5 IS提升不少
作者: Eddie_Wong_F-14    時間: 2008-10-22 20:42

原帖由 寂寞的FSY 於 22-10-2008 20:21 發表

咁又未必
SX10 IS同SX1 IS的功能比起S5 IS提升不少

功能係強好多, 但係整合咗好多掣, 無咗鏡筒兩粒 marco 同 MF 掣, 機頂無咗獨立連拍掣, 全部縮到個方向掣, 我好鐘意我部 S3 IS 個方向掣可以獨立 set 快門光圈 (M-mode, 上 = 光圈大, 下 = 光圈小, 左 = 快門快, 右 = 快門慢), 家陣得返個輪
作者: 阿勤    時間: 2008-10-22 20:50

原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 20:42 發表

功能係強好多, 但係整合咗好多掣, 無咗鏡筒兩粒 marco 同 MF 掣, 機頂無咗獨立連拍掣, 全部縮到個方向掣, 我好鐘意我部 S3 IS 個方向掣可以獨立 set 快門光圈 (M-mode, 上 = 光圈大, 下 = 光圈小, 左 = 快門快, 右 = 快門慢), 家陣得返個輪

反而覺得轉輪更好

有d似 單反既控制.
作者: Eddie_Wong_F-14    時間: 2008-10-22 21:22

原帖由 阿勤 於 22-10-2008 20:50 發表

反而覺得轉輪更好

有d似 單反既控制.

有 wheel 係好, 但其他掣就......
畢竟單鏡機我都有兩部, 但係 S3 IS 個控制又係唔錯, 多掣又啱位
作者: sungcharming    時間: 2008-10-22 21:25

原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 21:22 發表

有 wheel 係好, 但其他掣就......
畢竟單鏡機我都有兩部, 但係 S3 IS 個控制又係唔錯, 多掣又啱位


想問下你係咪已經親身玩過部SX 10 IS啦? 操控真係咁唔就手?
我都有部S3 IS, 諗住轉SX 1 IS, 佢d spec幾吸引
作者: 阿勤    時間: 2008-10-22 21:28

原帖由 sungcharming 於 2008-10-22 21:25 發表


想問下你係咪已經親身玩過部SX 10 IS啦? 操控真係咁唔就手?
我都有部S3 IS, 諗住轉SX 1 IS, 佢d spec幾吸引

我自己玩過 ...新聞發報會

至少d制唔細粒 我覺得絕對唔會唔就手.
作者: Volunteer    時間: 2008-10-22 21:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 阿勤    時間: 2008-10-22 21:37

原帖由 Volunteer 於 2008-10-22 21:35 發表
點解唔揀 FZ28, S8000fd?

一定比P80既noise好吧

點解呢?
作者: sungcharming    時間: 2008-10-22 21:38

原帖由 阿勤 於 2008-10-22 21:28 發表

我自己玩過 ...新聞發報會

至少d制唔細粒 我覺得絕對唔會唔就手.


oh thx~ 唔知SX 1 IS 會幾時有呢? d網站話要12月
SX 10 IS 賣3690 希望SX 1 IS 唔會貴太多
作者: 阿勤    時間: 2008-10-22 21:41

原帖由 sungcharming 於 2008-10-22 21:38 發表


oh thx~ 唔知SX 1 IS 會幾時有呢? d網站話要12月
SX 10 IS 賣3690 希望SX 1 IS 唔會貴太多

我私人估 4880左右
作者: 綠袖子    時間: 2008-10-22 21:45

其實幾部機比較過,我覺得應該都係SX10 IS好,如果講就手,我會喜歡用Sony,因為我用開,但係Sony既zoom及其他規格都不太好,P80就在中間,所以我才選Canon。

至於點解唔用其他牌子如fujifilm、casio或者panasonic,因為對呢幾間牌子其實無乜特別興趣,想用返大牌。

p.s.Casio部EX-F1我好有興趣,不過太貴了
作者: 綠袖子    時間: 2008-10-22 21:46

原帖由 阿勤 於 2008-10-22 19:28 發表

聽日,SRP $3680


請問SRP係邊度?
另外街貨會唔會同日有,同埋試機有咩注意?仲有就係請問通常會唔會有野送?
作者: 阿勤    時間: 2008-10-22 21:52

原帖由 綠袖子 於 2008-10-22 21:46 發表


請問SRP係邊度?
另外街貨會唔會同日有,同埋試機有咩注意?仲有就係請問通常會唔會有野送?

SRP .suggest retail price

你聽日應該五六點出去一定有
作者: 寂寞的FSY    時間: 2008-10-22 21:54

原帖由 sungcharming 於 2008-10-22 09:38 PM 發表


oh thx~ 唔知SX 1 IS 會幾時有呢? d網站話要12月
SX 10 IS 賣3690 希望SX 1 IS 唔會貴太多

我諗呢兩部機大約今個月尾或者下個初會一齊推出
畢竟Canon發新聞稿講推出新產品,多數等一個月左右就差不多了。
作者: Eddie_Wong_F-14    時間: 2008-10-22 22:10

原帖由 sungcharming 於 22-10-2008 21:25 發表


想問下你係咪已經親身玩過部SX 10 IS啦? 操控真係咁唔就手?
我都有部S3 IS, 諗住轉SX 1 IS, 佢d spec幾吸引

我依啲中學生邊有機會咁快試呀......
但總係感到差咁啲
不過都係吸引, 我夠想換, 係無錢, 有都用嚟買啲二手配件餵嗰兩部二手嘢先

[ 本帖最後由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 22:11 編輯 ]
作者: 綠袖子    時間: 2008-10-22 22:15

原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 22:10 發表

我依啲中學生邊有機會咁快試呀......
但總係感到差咁啲
不過都係吸引, 我夠想換, 係無錢, 有都用嚟買啲二手配件餵嗰兩部二手嘢先


我玩了部舊Sony P200三年,而家總算儲夠錢,雖然我諗過買部平既DSLR+Kit鏡,但係感覺上總唔夠買部好少少既半專方便,所以今次就買半專,幾年後做緊野果陣,有多少少錢咪買部DSLR玩囉
作者: 綠袖子    時間: 2008-10-25 00:23

再推,請問大家覺得好唔好等SX1 IS?
作者: 阿勤    時間: 2008-10-25 00:26

原帖由 綠袖子 於 2008-10-25 00:23 發表
再推,請問大家覺得好唔好等SX1 IS?

個價錢再成千幾啵.
作者: 綠袖子    時間: 2008-10-25 01:59

原帖由 阿勤 於 2008-10-25 00:26 發表

個價錢再成千幾啵.

除了HDMI及full HD外,其實cmos同ccd差別有幾多?
作者: 綠袖子    時間: 2008-10-25 13:23

推下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2