作者: 綠袖子 時間: 2008-10-22 15:43 標題: [求意見]Canon SX10 IS?Sony H50?Nikon P80?
請問大家覺得Canon PowerShot SX10 IS、Sony Cybershot H50還是Nikon Coolpex P80好?因為本人想買一部相機可以一機走天崖。
另外想問下有無人知Canon PowerShot SX10 IS香港幾時開始有貨?
作者: 迷 時間: 2008-10-22 17:12
未試過實機 比唔到咩意見你
不過師兄 除左評測外 , 建議真係要試下實機拎上手好唔好手感, 重有操作方唔方便, 大部份dc機 如果m a s mode 要設定野都係用十字制 [如果個十字制唔就手 就好辛苦下
作者: jeremymak 時間: 2008-10-22 18:23
SX10 IS
should be better
作者: Eddie_Wong_F-14 時間: 2008-10-22 18:41
論控制方便, Sx IS 會好過 SXx/xx IS, 家陣退步咗
作者: 阿勤 時間: 2008-10-22 19:28
原帖由 綠袖子 於 2008-10-22 15:43 發表
請問大家覺得Canon PowerShot SX10 IS、Sony Cybershot H50還是Nikon Coolpex P80好?因為本人想買一部相機可以一機走天崖。
另外想問下有無人知Canon PowerShot SX10 IS香港幾時開始有貨?![]()
![]()
![]()
聽日,SRP $3680
作者: 寂寞的FSY 時間: 2008-10-22 20:21
咁又未必
SX10 IS同SX1 IS的功能比起S5 IS提升不少
作者: Eddie_Wong_F-14 時間: 2008-10-22 20:42
功能係強好多, 但係整合咗好多掣, 無咗鏡筒兩粒 marco 同 MF 掣, 機頂無咗獨立連拍掣, 全部縮到個方向掣, 我好鐘意我部 S3 IS 個方向掣可以獨立 set 快門光圈 (M-mode, 上 = 光圈大, 下 = 光圈小, 左 = 快門快, 右 = 快門慢), 家陣得返個輪
作者: 阿勤 時間: 2008-10-22 20:50
原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 20:42 發表
功能係強好多, 但係整合咗好多掣, 無咗鏡筒兩粒 marco 同 MF 掣, 機頂無咗獨立連拍掣, 全部縮到個方向掣, 我好鐘意我部 S3 IS 個方向掣可以獨立 set 快門光圈 (M-mode, 上 = 光圈大, 下 = 光圈小, 左 = 快門快, 右 = 快門慢), 家陣得返個輪![]()
反而覺得轉輪更好
有d似 單反既控制.
作者: Eddie_Wong_F-14 時間: 2008-10-22 21:22
有 wheel 係好, 但其他掣就......
畢竟單鏡機我都有兩部, 但係 S3 IS 個控制又係唔錯, 多掣又啱位
作者: sungcharming 時間: 2008-10-22 21:25
原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 21:22 發表
有 wheel 係好, 但其他掣就......
畢竟單鏡機我都有兩部, 但係 S3 IS 個控制又係唔錯, 多掣又啱位
想問下你係咪已經親身玩過部SX 10 IS啦? 操控真係咁唔就手?
我都有部S3 IS, 諗住轉SX 1 IS, 佢d spec幾吸引
作者: 阿勤 時間: 2008-10-22 21:28
原帖由 sungcharming 於 2008-10-22 21:25 發表
想問下你係咪已經親身玩過部SX 10 IS啦? 操控真係咁唔就手?
我都有部S3 IS, 諗住轉SX 1 IS, 佢d spec幾吸引
我自己玩過 ...新聞發報會
至少d制唔細粒 我覺得絕對唔會唔就手.
作者: Volunteer 時間: 2008-10-22 21:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 阿勤 時間: 2008-10-22 21:37
點解呢?
作者: sungcharming 時間: 2008-10-22 21:38
oh thx~ 唔知SX 1 IS 會幾時有呢? d網站話要12月
SX 10 IS 賣3690 希望SX 1 IS 唔會貴太多
作者: 阿勤 時間: 2008-10-22 21:41
原帖由 sungcharming 於 2008-10-22 21:38 發表
oh thx~ 唔知SX 1 IS 會幾時有呢? d網站話要12月
SX 10 IS 賣3690 希望SX 1 IS 唔會貴太多![]()
我私人估 4880左右
作者: 綠袖子 時間: 2008-10-22 21:45
至於點解唔用其他牌子如fujifilm、casio或者panasonic,因為對呢幾間牌子其實無乜特別興趣,想用返大牌。
p.s.Casio部EX-F1我好有興趣,不過太貴了
作者: 綠袖子 時間: 2008-10-22 21:46
請問SRP係邊度?
另外街貨會唔會同日有,同埋試機有咩注意?仲有就係請問通常會唔會有野送?
作者: 阿勤 時間: 2008-10-22 21:52
SRP .suggest retail price
你聽日應該五六點出去一定有
作者: 寂寞的FSY 時間: 2008-10-22 21:54
原帖由 sungcharming 於 2008-10-22 09:38 PM 發表
oh thx~ 唔知SX 1 IS 會幾時有呢? d網站話要12月
SX 10 IS 賣3690 希望SX 1 IS 唔會貴太多![]()
我諗呢兩部機大約今個月尾或者下個初會一齊推出
畢竟Canon發新聞稿講推出新產品,多數等一個月左右就差不多了。
作者: Eddie_Wong_F-14 時間: 2008-10-22 22:10
原帖由 sungcharming 於 22-10-2008 21:25 發表
想問下你係咪已經親身玩過部SX 10 IS啦? 操控真係咁唔就手?
我都有部S3 IS, 諗住轉SX 1 IS, 佢d spec幾吸引
我依啲中學生邊有機會咁快試呀......
但總係感到差咁啲
不過都係吸引, 我夠想換, 係無錢, 有都用嚟買啲二手配件餵嗰兩部二手嘢先
[ 本帖最後由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 22:11 編輯 ]
作者: 綠袖子 時間: 2008-10-22 22:15
原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 22:10 發表
我依啲中學生邊有機會咁快試呀......![]()
但總係感到差咁啲![]()
不過都係吸引, 我夠想換, 係無錢, 有都用嚟買啲二手配件餵嗰兩部二手嘢先
我玩了部舊Sony P200三年,而家總算儲夠錢,雖然我諗過買部平既DSLR+Kit鏡,但係感覺上總唔夠買部好少少既半專方便,所以今次就買半專,幾年後做緊野果陣,有多少少錢咪買部DSLR玩囉
作者: 綠袖子 時間: 2008-10-25 00:23
再推,請問大家覺得好唔好等SX1 IS?
作者: 阿勤 時間: 2008-10-25 00:26
個價錢再成千幾啵.
作者: 綠袖子 時間: 2008-10-25 01:59
除了HDMI及full HD外,其實cmos同ccd差別有幾多?
作者: 綠袖子 時間: 2008-10-25 13:23


