作者: ericlee2005 時間: 2009-7-5 21:31 標題: LG KS20 已上WM6.5 繁體
相片較大,耐心等候
升左6.5之後,幾好,多左少少RAM
個圖形界面好流暢
不過由於係非官方,仲有D BUG未解決
歡迎發問,討論



[ 本帖最後由 ericlee2005 於 2009-7-5 21:34 編輯 ]
作者: ericlee2005 時間: 2009-7-5 21:47
又係沉水POST
睇黎我可以買定潛艇
作者: amdwii 時間: 2009-7-5 22:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericlee2005 時間: 2009-7-5 22:11
刷ROM
作者: miguelfung 時間: 2009-7-6 00:46
同用wm6比較, 會唔會順左?
作者: hyram128x2 時間: 2009-7-6 01:06
有冇教學?
作者: legoman 時間: 2009-7-6 01:59
部機咁慢,玩乜都4啦
作者: ~虎~ 時間: 2009-7-6 03:54
幫推...
WM 6.5@KS20......做玩具還好
樓主試下可以頂到幾耐先downgrade
我用緊簡體19588 V7 + Spb Mobile Shell 3
速度快過原裝唔少... 用左Mobile Shell之後簡體字唔多 接受到
係仲見到個「開始」係簡體
作者: ericlee2005 時間: 2009-7-6 08:49
你升過上6.1都唔會咁講
起碼快過O2 D舊機
作者: ericlee2005 時間: 2009-7-6 08:53
原帖由 ~虎~ 於 2009-7-6 03:54 發表
幫推...
WM 6.5@KS20......做玩具還好
樓主試下可以頂到幾耐先downgrade![]()
我用緊簡體19588 V7 + Spb Mobile Shell 3
速度快過原裝唔少... 用左Mobile Shell之後簡體字唔多 接受到
係仲見到個「開始」係簡體
我諗出ROM會再升
原先我用6.1+ Spb Mobile Shell 3
既然6.5咁靚,唔裝 Spb Mobile Shell 3食RAM
KS20唔係玩具,起碼我仲日日講電話,睇MP4,GPS+小時間wi-fi
都唔錯
作者: ericlee2005 時間: 2009-7-6 08:54
當然比原廠6.0快
但比6.1就差唔多
作者: ericlee2005 時間: 2009-7-6 08:56
"52LG"
是KS20 O既朋友
作者: billy9172 時間: 2009-7-6 09:19
即係果位R大既rom啦
作者: gp01fb 時間: 2009-7-7 09:24
6.5 用黎試下就OK ...
日常用就咪搞...好多bug
作者: jerrychan 時間: 2009-7-7 20:25
個wm6.5 繁中好似好大bug喎, 用簡中d人話正好多
作者: pakchi70 時間: 2009-7-7 20:47
其實幾時先出正式版?
我買tp2都係貪佢有得免費上6.5
作者: tracking55 時間: 2009-7-8 01:37
到正式6.5出來時,6.1點先可以免費UP?
作者: ~虎~ 時間: 2009-7-8 02:58
我反而覺得6.5唔靚...呢個純個人喜好
但3大bug有2個我都接受唔到
唔見未接來電、來電延遲比6.0/6.1大
繁中6.5 sms仲要死埋
裝3rd party野解決 又係食RAM 同埋有時死機死得不明不白...
19588 V8出左...但睇過反應 問題多過V7
要快、要穩定又唔介意簡體既19588 V7真係唔錯
作者: Falcon 時間: 2009-7-8 20:37
我部ks20終於升左上6.5(多謝樓主
我都覺得唔係好靚, 但我焗住要upgrade, 因為我由6.0上6.1, 冇錯係快左好多同埋少hang, 但個藍芽就聽唔到歌, 我以為藍芽有事, 買個新既都係咁
於是升上去6.5, 竟然冇問題
題外話, 估唔到用呢d電話竟然玩到仙劍, 仲要好順....真係唔可以睇少:funk:
作者: 綠豆豆 時間: 2009-7-8 20:45
咩仙劍?
作者: Falcon 時間: 2009-7-8 21:25
係老鬼先會知~ 當年386的皇者RPG





作者: ilovesky 時間: 2009-7-8 22:39
個仙劍迷宮係咪同以前dos一樣?我記得最後一個山洞,要半小時先可以行到出去?
作者: Falcon 時間: 2009-7-8 22:56
係..... 同試煉洞一樣咁難
作者: billy9172 時間: 2009-7-9 16:34
我都係ks20...邊度搵架果隻仙劍?
趙靈兒
作者: Falcon 時間: 2009-7-10 12:34
google key: wm 仙劍
作者: billy9172 時間: 2009-7-11 12:16
d 制 set 極都唔得
作者: Falcon 時間: 2009-7-12 01:50
我都係用佢default果d咋
作者: billy9172 時間: 2009-7-13 21:23
可唔可以比你down果條link黎
作者: jayshing 時間: 2009-7-20 13:00
見到6.5都試升
想問問有無試到藍芽聽唔聽到歌
自己用緊i tech R35
作者: 某人兄 時間: 2009-7-20 13:41
SMS 同 A4 用唔到…
不如用返英文算…
作者: luso 時間: 2009-7-20 15:08
我用6.1 果時慢到想掉佢落街..
又成日HANG..真係無癮
作者: Sempron2400+ 時間: 2009-7-20 21:35
最緊要果2樣都用唔到
作者: bingopoon 時間: 2010-4-11 15:42
請問刷左新ROM後, 我之前的setting 和所裝過的軟件會唔會保留 ?
定話刷左之後就好似新買返黎咁 要重新set 過?
作者: low-end 時間: 2010-4-13 01:50
我刷左個23092繁體,好順差不多無bug,淨係會成日通知話無電!
中文輪入法用緊九方完全無問題
刷左rom等於新機一樣,全部要自己入番
作者: bbsk2 時間: 2010-4-13 14:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bingopoon 時間: 2010-4-14 23:37
防睡死依個得唔得
http://www.52lg.com/thread-235667-1-17.html
作者: 不OC的OC•illso 時間: 2010-4-15 21:11
唔見未接來電、來電延遲比6.0/6.1大
繁中6.5 sms仲要死埋
裝3rd party野解決 又係食RAM 同埋有時死機死得不明不白...
these problems solved or not
作者: billy9172 時間: 2010-4-15 21:31
呢個問題好似係KS20第1個繁中6.5既問題
而家好似解決左
作者: 不OC的OC•illso 時間: 2010-4-15 21:37
really?!
so which 繁中 6.5 version is the best
作者: billy9172 時間: 2010-4-15 22:01
我都係同上面其中一位一樣
23092...我覺得好用
起碼我之前用英文版ROM成日HANG機
23092繁中就真係極少HANG
當然簡中好多選擇....但我唔鐘意
未接來電、來電延遲比6.0/6.1
呢個只要D軟件 (E.G addintimer ) SET佢4分幾鐘LOAD一下就解決左
作者: jacky37250505 時間: 2010-5-17 13:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

