Board logo

標題: LG KS20 已上WM6.5 繁體 [打印本頁]

作者: ericlee2005    時間: 2009-7-5 21:31     標題: LG KS20 已上WM6.5 繁體

相片較大,耐心等候

升左6.5之後,幾好,多左少少RAM
個圖形界面好流暢
不過由於係非官方,仲有D BUG未解決
歡迎發問,討論






[ 本帖最後由 ericlee2005 於 2009-7-5 21:34 編輯 ]
作者: ericlee2005    時間: 2009-7-5 21:47

又係沉水POST
睇黎我可以買定潛艇
作者: amdwii    時間: 2009-7-5 22:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericlee2005    時間: 2009-7-5 22:11

原帖由 amdwii 於 2009-7-5 22:10 發表
點整 ?

刷ROM
作者: miguelfung    時間: 2009-7-6 00:46

同用wm6比較, 會唔會順左?
作者: hyram128x2    時間: 2009-7-6 01:06

有冇教學?
作者: legoman    時間: 2009-7-6 01:59

部機咁慢,玩乜都4啦
作者: ~虎~    時間: 2009-7-6 03:54

幫推...
WM 6.5@KS20......做玩具還好
樓主試下可以頂到幾耐先downgrade

我用緊簡體19588 V7 + Spb Mobile Shell 3
速度快過原裝唔少... 用左Mobile Shell之後簡體字唔多 接受到
係仲見到個「開始」係簡體
作者: ericlee2005    時間: 2009-7-6 08:49

原帖由 legoman 於 2009-7-6 01:59 發表
部機咁慢,玩乜都4啦

你升過上6.1都唔會咁講
起碼快過O2 D舊機
作者: ericlee2005    時間: 2009-7-6 08:53

原帖由 ~虎~ 於 2009-7-6 03:54 發表
幫推...
WM 6.5@KS20......做玩具還好
樓主試下可以頂到幾耐先downgrade

我用緊簡體19588 V7 + Spb Mobile Shell 3
速度快過原裝唔少... 用左Mobile Shell之後簡體字唔多 接受到
係仲見到個「開始」係簡體


我諗出ROM會再升
原先我用6.1+ Spb Mobile Shell 3
既然6.5咁靚,唔裝 Spb Mobile Shell 3食RAM
KS20唔係玩具,起碼我仲日日講電話,睇MP4,GPS+小時間wi-fi
都唔錯
作者: ericlee2005    時間: 2009-7-6 08:54

原帖由 miguelfung 於 2009-7-6 00:46 發表
同用wm6比較, 會唔會順左?

當然比原廠6.0快
但比6.1就差唔多
作者: ericlee2005    時間: 2009-7-6 08:56

原帖由 hyram128x2 於 2009-7-6 01:06 發表
有冇教學?

"52LG"
是KS20 O既朋友
作者: billy9172    時間: 2009-7-6 09:19

原帖由 ericlee2005 於 2009-7-6 08:56 發表

"52LG"
是KS20 O既朋友

即係果位R大既rom啦
作者: gp01fb    時間: 2009-7-7 09:24

6.5 用黎試下就OK ...
日常用就咪搞...好多bug
作者: jerrychan    時間: 2009-7-7 20:25

個wm6.5 繁中好似好大bug喎, 用簡中d人話正好多
作者: pakchi70    時間: 2009-7-7 20:47

其實幾時先出正式版?
我買tp2都係貪佢有得免費上6.5
作者: tracking55    時間: 2009-7-8 01:37

到正式6.5出來時,6.1點先可以免費UP?
作者: ~虎~    時間: 2009-7-8 02:58

我反而覺得6.5唔靚...呢個純個人喜好
但3大bug有2個我都接受唔到

唔見未接來電、來電延遲比6.0/6.1大
繁中6.5 sms仲要死埋
裝3rd party野解決 又係食RAM 同埋有時死機死得不明不白...

19588 V8出左...但睇過反應 問題多過V7
要快、要穩定又唔介意簡體既19588 V7真係唔錯
作者: Falcon    時間: 2009-7-8 20:37

我部ks20終於升左上6.5(多謝樓主 )
我都覺得唔係好靚, 但我焗住要upgrade, 因為我由6.0上6.1, 冇錯係快左好多同埋少hang, 但個藍芽就聽唔到歌, 我以為藍芽有事, 買個新既都係咁

於是升上去6.5, 竟然冇問題 ...而家唯有粗用
題外話, 估唔到用呢d電話竟然玩到仙劍, 仲要好順....真係唔可以睇少:funk:
作者: 綠豆豆    時間: 2009-7-8 20:45

咩仙劍?
作者: Falcon    時間: 2009-7-8 21:25

原帖由 綠豆豆 於 2009-7-8 20:45 發表
咩仙劍?


係老鬼先會知~ 當年386的皇者RPG





作者: ilovesky    時間: 2009-7-8 22:39

個仙劍迷宮係咪同以前dos一樣?我記得最後一個山洞,要半小時先可以行到出去?
作者: Falcon    時間: 2009-7-8 22:56

原帖由 ilovesky 於 2009-7-8 22:39 發表
個仙劍迷宮係咪同以前dos一樣?我記得最後一個山洞,要半小時先可以行到出去?


係..... 同試煉洞一樣咁難
作者: billy9172    時間: 2009-7-9 16:34

我都係ks20...邊度搵架果隻仙劍?
趙靈兒
作者: Falcon    時間: 2009-7-10 12:34

原帖由 billy9172 於 2009-7-9 16:34 發表
我都係ks20...邊度搵架果隻仙劍?
趙靈兒


google key: wm 仙劍
作者: billy9172    時間: 2009-7-11 12:16

d 制 set 極都唔得
作者: Falcon    時間: 2009-7-12 01:50

原帖由 billy9172 於 2009-7-11 12:16 發表
d 制 set 極都唔得


我都係用佢default果d咋
作者: billy9172    時間: 2009-7-13 21:23

原帖由 Falcon 於 2009-7-12 01:50 發表


我都係用佢default果d咋

可唔可以比你down果條link黎
作者: jayshing    時間: 2009-7-20 13:00

見到6.5都試升
想問問有無試到藍芽聽唔聽到歌   
自己用緊i tech R35
作者: 某人兄    時間: 2009-7-20 13:41

SMS 同 A4 用唔到…
不如用返英文算…
作者: luso    時間: 2009-7-20 15:08

我用6.1 果時慢到想掉佢落街..
又成日HANG..真係無癮
作者: Sempron2400+    時間: 2009-7-20 21:35

原帖由 某人兄 於 2009-7-20 13:41 發表
SMS 同 A4 用唔到…
不如用返英文算…

最緊要果2樣都用唔到
作者: bingopoon    時間: 2010-4-11 15:42

請問刷左新ROM後, 我之前的setting 和所裝過的軟件會唔會保留 ?
定話刷左之後就好似新買返黎咁 要重新set 過?
作者: low-end    時間: 2010-4-13 01:50

我刷左個23092繁體,好順差不多無bug,淨係會成日通知話無電!
中文輪入法用緊九方完全無問題
刷左rom等於新機一樣,全部要自己入番
作者: bbsk2    時間: 2010-4-13 14:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bingopoon    時間: 2010-4-14 23:37

防睡死依個得唔得
http://www.52lg.com/thread-235667-1-17.html
作者: 不OC的OC•illso    時間: 2010-4-15 21:11

我刷左個23092繁體,好順差不多無bug,淨係會成日通知話無電!
中文輪入法用緊九方完全無問題
刷左rom等於 ...
low-end 發表於 2010-4-13 01:50



    唔見未接來電、來電延遲比6.0/6.1大
繁中6.5 sms仲要死埋
裝3rd party野解決 又係食RAM 同埋有時死機死得不明不白...

these problems solved or not
作者: billy9172    時間: 2010-4-15 21:31

唔見未接來電、來電延遲比6.0/6.1大
繁中6.5 sms仲要死埋
裝3rd party野解決 又係食RAM 同埋有時死 ...
不OC的OC•illso 發表於 2010-4-15 21:11



呢個問題好似係KS20第1個繁中6.5既問題
而家好似解決左
作者: 不OC的OC•illso    時間: 2010-4-15 21:37

呢個問題好似係KS20第1個繁中6.5既問題
而家好似解決左
billy9172 發表於 2010-4-15 21:31



    really?!
so which 繁中 6.5 version is the best
作者: billy9172    時間: 2010-4-15 22:01

really?!
so which 繁中 6.5 version is the best
不OC的OC•illso 發表於 2010-4-15 21:37



我都係同上面其中一位一樣
23092...我覺得好用
起碼我之前用英文版ROM成日HANG機
23092繁中就真係極少HANG

當然簡中好多選擇....但我唔鐘意

未接來電、來電延遲比6.0/6.1
呢個只要D軟件 (E.G addintimer ) SET佢4分幾鐘LOAD一下就解決左
作者: jacky37250505    時間: 2010-5-17 13:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2