Board logo

標題: [開箱] 上次買Sharkoon ITX機箱仔,送咗個小禮物 [打印本頁]

作者: eric6a01    時間: 2023-12-15 13:19     標題: 上次買Sharkoon ITX機箱仔,送咗個小禮物

好似同個機箱無咩關聯,
不過好可愛啊
當時裝咗張MSI B450i落去,
結果散熱真係唔掂...

2021-03-10 17-17-19.jpg

2021-03-10 16-14-03.jpg

圖片附件: 2021-03-10 16-14-03.jpg (2023-12-15 13:19, 122 KB) / 下載次數 108
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2402505&k=5a4c5c07c079244cf561dc893ad79374&t=1782200665&sid=2NzpY7v54o



圖片附件: 2021-03-10 17-17-19.jpg (2023-12-15 13:19, 132.76 KB) / 下載次數 98
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2402506&k=0e691c16c58245b8aad2787be4e37677&t=1782200665&sid=2NzpY7v54o


作者: ~Mars~    時間: 2023-12-15 21:19

Silverstone SG07/SG08 個layout,10+年前嘅設計(睇個5.25 bay 都知),擺而家 ge hardware 梗係熱





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2