作者: eric6a01 時間: 2023-12-15 13:19 標題: 上次買Sharkoon ITX機箱仔,送咗個小禮物
好似同個機箱無咩關聯,
不過好可愛啊
當時裝咗張MSI B450i落去,
結果散熱真係唔掂...

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2402505&k=5a4c5c07c079244cf561dc893ad79374&t=1782200665&sid=2NzpY7v54o

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2402506&k=0e691c16c58245b8aad2787be4e37677&t=1782200665&sid=2NzpY7v54o

作者: ~Mars~ 時間: 2023-12-15 21:19
Silverstone SG07/SG08 個layout,10+年前嘅設計(睇個5.25 bay 都知),擺而家 ge hardware 梗係熱

