作者: mop 時間: 2023-6-15 09:18 標題: 想問有無放得落既機箱推薦
本身用開 TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4
而家個機箱其實啱啱好,不過近排想加張Display落去,因為第二條PCI-E係最低,一放Display就差少少唔夠位,想問下有無邊隻平平地機箱可以推介
或者有無啲簡單方法睇到啲箱夠唔夠大... (係咪要每隻入去睇size)
作者: 雲一0一 時間: 2023-6-15 21:47
顯示卡正常裝最頂條PCI-E x16,下面唔夠位係正常
要多過7條糟得Full Tower同某部分全景雙艙。例如
ASUS GT502
Lian Li O11D EVO
MagniumGear Neo Qube 2
不過裝3.5糟卡一樣救你唔到,同有機會裝唔到
作者: mop 時間: 2023-6-16 07:17
唔該師兄先,我都係搵唔到普通有
尋晚見到有延長再打直攞既方法,希望會work
作者: Louis_gre2 時間: 2023-6-17 10:14
回覆 3# mop
PCIE 4.0 延長線,好貴
作者: mop 時間: 2023-6-17 14:17
大陸百零蚊人仔,加埋個架都2百幾
作者: Louis_gre2 時間: 2023-6-18 11:00
百零文 顯卡用 PCIE 4.0 延長線...GL
作者: mop 時間: 2023-6-19 18:18
會爆炸...?
但係又搵唔到咩好方法

