Board logo

標題: [開箱] 邊個買晒我D Antec P110 Silent [打印本頁]

作者: vieri777    時間: 2018-1-19 20:59     標題: 邊個買晒我D Antec P110 Silent

本帖最後由 vieri777 於 2018-1-19 21:16 編輯

邊個買晒我D Antec P110 Silent

由荔枝角搵到去深水涉有機箱賣既都逐間問,再落埋旺角J記,用埋whatapps問埋對面海灣仔都全部無貨,等我重突登請半日假諗住托部機箱返屋企慢慢切,點知行左半日行到腳都坡吉都無個返屋企,有無咁好賣呢隻野

有無師兄見到邊間鋪昅到有現貨幫忙通知聲
作者: wahw    時間: 2018-1-20 09:19

打去FELTXN 問點解冇貨.
作者: worldcat    時間: 2018-1-20 11:14

可能係唔好賣所以無入貨呢。
作者: vieri777    時間: 2018-1-20 13:50

可能係唔好賣所以無入貨呢。
worldcat 發表於 2018-1-20 11:14



   其實佢有隻側透玻璃版,好多大鋪都有貨,係靜音版斷晒貨
作者: 132003hk    時間: 2018-1-21 02:19

係冇拎現貨而已
作者: popolkpo    時間: 2018-1-24 19:51

回覆 1# vieri777


    I want to buy it TOO.....
作者: EyeOfMagic    時間: 2018-1-24 20:48

因為而家潮流興光污染
作者: sport    時間: 2018-1-24 22:19

邊個買晒我D Antec P110 Silent

由荔枝角搵到去深水涉有機箱賣既都逐間問,再落埋旺角J記,用埋whatapps ...
vieri777 發表於 2018-1-19 20:59

Antec P110 Silent ATX case
香港唔知有冇貨?
http://buymore.hk/shop/goods.php?id=16158
淘宝幫到你~
https://s.taobao.com/search?q=An ... utton&catId=100
美森幫到你~
https://www.amazon.com/Antec-P11 ... 110+Silent+ATX+case
作者: AL131    時間: 2018-1-24 23:08

FB有人放
https://www.facebook.com/groups/ ... ivity&ref=notif
作者: vieri777    時間: 2018-1-25 01:45

本帖最後由 vieri777 於 2018-1-25 01:53 編輯
FB有人放
AL131 發表於 2018-1-24 23:08



   我岩岩都見到,但係星期六最終俾我係環球搵到最後一隻己經買左...
作者: vieri777    時間: 2018-1-25 01:47

本帖最後由 vieri777 於 2018-1-25 01:58 編輯
Antec P110 Silent ATX case
香港唔知有冇貨?

淘宝幫到你~

美森幫到你~
sport 發表於 2018-1-24 22:19


未來科技果日我Whatapps問過無
淘寶我試過兩星期內淘過兩機箱,一個第一日裝機臨裝完就爆側板玻璃,另一個一開箱頂板前面板己經係爆碎,超手臭,淘咁多年野未試過咁失敗咁有錯敗感,所以唔會再淘機箱
美森唔會諗一黎運費貴二黎唔想等咁耐,己經好睇個舊機箱唔順眼
作者: vieri777    時間: 2018-1-25 02:11

回覆  vieri777


    I want to buy it TOO.....
popolkpo 發表於 2018-1-24 19:51


勁正個機箱,好夠位走線,比我個舊箱 CORSAIR 400Q 好好多
作者: pomkon    時間: 2018-1-25 05:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vieri777    時間: 2018-1-25 17:36

本帖最後由 vieri777 於 2018-1-25 17:38 編輯
what was the price??
pomkon 發表於 2018-1-25 05:31



    https://www.facebook.com/groups/1427107354238955/
尋日係呢個谷道見到有人放$500,但今日Search 關建字Antec, P110 己經搵唔返

如果我未買,500我都會考慮,因為呢個箱十月中先出,所以應該會幾新淨
作者: Ki2424    時間: 2018-1-25 22:50

早講丫,Fb果個我放出黎架,今日應承左送比我fd啦
作者: vieri777    時間: 2018-1-27 00:01

早講丫,Fb果個我放出黎架,今日應承左送比我fd啦
Ki2424 發表於 2018-1-25 22:50



    第一頁有師兄有興趣
作者: jason94131    時間: 2018-5-4 16:06

回復 12 #vieri777

師兄,我想問如果唔計走線,呢兩款箱系防塵同靜音來講,邊款好D呀

via HKEPC Reader for Android
作者: au1990    時間: 2018-5-14 11:37

尋日係呢個谷道見到有人放$500,但今日Search 關建字Antec, P110 己經搵唔返

如果我未買,500我都 ...
vieri777 發表於 2018-1-25 17:36



    請問放既原因係...?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2