Board logo

標題: Fractal Design Define R5 開箱 [打印本頁]

作者: Yin92    時間: 2015-3-5 00:34     標題: Fractal Design Define R5 開箱

隻舊箱用左幾年4個USB壞到得返一個係完全正常,見都用左咁耐直接換隻新算,睇左好耐得呢隻算係幾岩心水

連埋N個月前Amazon隻Intel 730 SSD一次過上機

正面

機箱正前方開機,RESET制等等,係USB2.0同3.0大家都係黑色差少少姐,不過各有各好啦

打開道"雪櫃門"之後就會見到隔塵網,可以隨時抽出黎拎去洗,其實機底都有,不過唔記得左影相,仲要係前面抽出黎,好鬼方便...

內置一把14CM風扇,前面總共可以裝兩把

左邊側版有個卡位,向下一禁側版就會"彈開",都幾得意

內籠

後置同樣係14CM風扇,由於會裝一體水既關系,將呢把風扇裝埋去前面做抽入就Fit哂,慳返幾百蚊買風扇


底版後面可以裝兩隻2.5吋裝置(E.G. SSD)

原裝已經有魔術貼可以簡單扎好D線,不過想再靚D就要出動索帶


一晚拆機+砌機,累到不得了,總算完成有電腦用

著機...似擺設多過似電腦...

作者: alan2200    時間: 2015-3-5 00:40

隻舊箱用左幾年4個USB壞到得返一個係完全正常,見都用左咁耐直接換隻新算,睇左好耐得呢隻算係幾岩心水:redfa ...
Yin92 發表於 2015-3-5 00:34


呢隻箱平凡得黎又幾靚
樓主D線執得幾好
個水冷係H80I定GT?
作者: Yin92    時間: 2015-3-5 00:43

呢隻箱平凡得黎又幾靚
樓主D線執得幾好
個水冷係H80I定GT?
alan2200 發表於 2015-3-5 00:40


H80i,用左好耐啦隻野
作者: alan2200    時間: 2015-3-5 00:45

H80i,用左好耐啦隻野
Yin92 發表於 2015-3-5 00:43


OIC..
其實都唔知新出隻GT同呢隻有咩分別....
BTW 可惜太平凡既箱唔岩我
作者: Yin92    時間: 2015-3-5 00:46

OIC..
其實都唔知新出隻GT同呢隻有咩分別....
BTW 可惜太平凡既箱唔岩我 ...
alan2200 發表於 2015-3-5 00:45



好似話個接觸面大D
作者: diotong    時間: 2015-3-5 23:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanchiuho    時間: 2015-3-5 23:19

師兄識貨, 鬼佬吹嘅'完美機箱'唔喺浪得虛名架!
如無意外等R4退役後, 下個喺鈦側透R5+Kelvin散熱器!
作者: Yin92    時間: 2015-3-6 00:17

你有冇爭扎過鈦色同黑色?
為何黑色勝出?
diotong 發表於 2015-3-5 23:01


顏色我冇咩所謂,反正放地下咩都望唔到,所以叫Sales求期比我算
作者: ROM    時間: 2015-3-6 13:40

師兄識貨, 鬼佬吹嘅'完美機箱'唔喺浪得虛名架!
如無意外等R4退役後, 下個喺鈦側透R5+Kelvin散熱器! ...
fanchiuho 發表於 2015-3-5 23:19
前面板會入塵 既完美機箱
作者: fanchiuho    時間: 2015-3-6 22:16

前面板會入塵 既完美機箱
ROM 發表於 2015-3-6 13:40



    Are you so sure

作者: ROM    時間: 2015-3-6 23:41

本帖最後由 ROM 於 2015-3-6 23:58 編輯
Are you so sure
fanchiuho 發表於 2015-3-6 22:16



    http://www.hkepc.com/forum/redir ... 00&pid=33118060
有片:
http://youtu.be/q7FVSLNyJsw?t=2m40s
目前為止, 只有以上一個review有提到依個問題
只要親身睇過, 其實吾難發現依個問題
但係點解網上所以評論都一面倒, 講到點點點完美(雖然其他部份真係吾差) 就係冇人提過前面板5.25"位入塵依個問題
Review product 依個遊戲點玩 你懂得...
最搞笑係HardwareCanucks 依個youtube channel
cosair 760t 大大個窗口 就話人機身軟到不能接受
Define R5 拆哂D HDD 架 5.25"架 機身軟綿綿 就可以接受 話裝返側板就無事 輕輕帶過
跟住又話Define R5 R4 點完美法 但年年 年尾倒數Top 5 機箱 Top1 既都總係Enthoo既機箱 你懂得...
作者: fanchiuho    時間: 2015-3-7 01:25

有片:

目前為止, 只有以上一個review有提到依個問題
只要親身睇過, 其實吾難發現依個問題
但係點 ...
ROM 發表於 2015-3-6 23:41



Enthoo 真係唔差嘅, 佢個次話R4只打靜音市場反而會顧此失彼, 我都覺得冇問題嘅, 不過Enthoo係咪要攞第一咁勁我都好有保留
作者: mmaann    時間: 2015-3-7 20:15

請問樓主個機箱係邊度買
作者: acer9999    時間: 2015-3-7 22:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diotong    時間: 2015-3-8 02:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ROM    時間: 2015-3-8 17:07

都估到尼位師兄會入黎講入塵。哈。
有幾大件事呀!!
今次多左新野講拆哂D HDD 架 5.25"架 機身軟綿綿。
哈 ...
diotong 發表於 2015-3-8 02:20



    睇完師兄回應 真係得啖笑 粒粒字都係廢腑之言
哈 我講既都係事實 有片去證明

入塵果到對於我黎講 係deal breaker 因為我個箱會放係睡房 會好大塵
由我原本林住入R5變左antec P100
所以...買R5先公道? 定係R5係人心所向? 定係所有人都只可以話R5完美?
好似D高官口中既民意咁
作者: 東張西望    時間: 2015-3-8 18:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天之邪    時間: 2015-3-10 13:11

小有地USB3.0唔係藍色
師兄好詳盡





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2