Board logo

標題: [開箱] PS07w+120v_Plus之極不專業開箱 [打印本頁]

作者: ppoppq123    時間: 2014-7-7 02:10     標題: PS07w+120v_Plus之極不專業開箱

本帖最後由 ppoppq123 於 2014-7-7 03:13 編輯

一直買的機箱千篇一律全黑今次反傳統來一個客全白機箱
這箱一如其他開箱文所說走線真的非常容易,火牛也並不難安裝.
還有全白以後也可以方便我上其他顏色而不用打底  (例如透明紅,藍,黃,珍珠白)
不過需要注意是上螺絲前最好加上墊片不然便一定留下掉漆的痕跡

前置2個遲點嘗試用摸型噴油噴白~
pc-01.jpg

箱內共有6個HDD+1個SSD居住(好逼啊~)
pc-02.jpg

前置2把跟箱哥爾夫風扇更換,上格用Wing12直吹650Ti Boost.
下格裝NF-F12幫5個HDD散熱
pc-03.jpg

上格4個HDD真係好貼~
pc-04.jpg

120v Plus入風用NF-F12打排,出風用Wing12抽出.
pc-05.jpg pc-06.jpg

120v Plus正面,要說說這水冷摩打全速有2300轉以上真的很吵耳.
我現在MSI Command Center把轉速下降至75%大約2000轉以下便安靜下來.
pc-08.jpg

6個SATA頭不夠便加一張ASM1061擴充卡
pc-11.jpg

閒置時的溫度,房有開冷氣大約室溫24度,
已測試如室外氣溫32度+房無開冷氣大約高6~8度左右.
pc-12.jpg

Hyper Pi執行中的溫度.
pc-13.jpg

Hyper Pi執行完的溫度,比閒置高22~23度左右
pc-14.jpg

最後ChuChu小妹也出來搶鏡一下XD~今次的極不專業開箱已完,多謝收看
pc-15.jpg

圖片附件: pc-01.jpg (2014-7-7 01:17, 117.15 KB) / 下載次數 146
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693400&k=845b50bf1ebc1f635f52eee57a5a1522&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic



圖片附件: pc-02.jpg (2014-7-7 01:17, 111.61 KB) / 下載次數 130
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693401&k=e33ae8e39c59022f249710dac63f1b67&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic



圖片附件: pc-03.jpg (2014-7-7 01:17, 84.21 KB) / 下載次數 144
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693402&k=91dfdc28dce8a786bd69cdb8354a97e4&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic



圖片附件: pc-04.jpg (2014-7-7 01:17, 91.86 KB) / 下載次數 147
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693403&k=a2e353be1e8f8bc0b837220f99a73b76&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic



圖片附件: pc-05.jpg (2014-7-7 01:17, 106.91 KB) / 下載次數 132
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693404&k=6671736423113e1950bcec2bf7ff04e0&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic



圖片附件: pc-06.jpg (2014-7-7 01:17, 145.97 KB) / 下載次數 120
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693405&k=f0fb9383d7233549c45165a631aa3d5a&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic



圖片附件: pc-11.jpg (2014-7-7 01:17, 147.02 KB) / 下載次數 136
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693410&k=6b3c7075f0e1c385279bb2fefdc601d8&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic



圖片附件: pc-12.jpg (2014-7-7 01:17, 130.61 KB) / 下載次數 143
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693411&k=9e1ec5d12e2481d1e755bce432df0135&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic



圖片附件: pc-13.jpg (2014-7-7 01:17, 126.94 KB) / 下載次數 124
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693412&k=dea3ebd70cebd5e78e135aa6ffba0dbd&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic



圖片附件: pc-14.jpg (2014-7-7 01:18, 128.44 KB) / 下載次數 134
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693413&k=d8b5d181cdbe78e12741f69a52f57554&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic



圖片附件: pc-15.jpg (2014-7-7 01:18, 110.19 KB) / 下載次數 129
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693414&k=d78efde0b8a93c150d06c36e059d19c0&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic



圖片附件: pc-08.jpg (2014-7-7 03:13, 148.72 KB) / 下載次數 128
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693447&k=f4faa98ce1c42538dda66f3b8c1a5080&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic


作者: Argon    時間: 2014-7-7 02:50

好毒...  我mean隻箱
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-7 03:16

好毒...  我mean隻箱
Argon 發表於 2014-7-7 02:50


人人毒我,我毒人人
作者: 1112311123    時間: 2014-7-7 07:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123    時間: 2014-7-7 07:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 求助    時間: 2014-7-7 09:02

HDD要突出這麼多嗎?
那我用212V兩把風扇不是裝不了?!
作者: amkogtc    時間: 2014-7-7 12:03

好毒...  我mean隻箱
Argon 發表於 2014-7-7 02:50


我同意
作者: Giles    時間: 2014-7-7 12:35

好靚仔
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-7 12:45

有冇打機溫度睇睇
1112311123 發表於 2014-7-7 07:16


加上打機溫度及HDD溫度.而家HDD,CPU及顯示卡溫度ok便暫時不搞了,巳後或把前置2把互換再試.
未命名.jpg

圖片附件: 未命名.jpg (2014-7-7 12:44, 113.21 KB) / 下載次數 116
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693509&k=231952ac4232333b0ff941e5684138c3&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic


作者: BEGD    時間: 2014-7-7 12:48

借問聲ching對喇叭係乜牌子
作者: akitohk    時間: 2014-7-7 12:53

借問聲ching對喇叭係乜牌子
BEGD 發表於 2014-7-7 12:48


altec lansing mx6021 ?
作者: oliverkof    時間: 2014-7-7 12:55

真係very nice!
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-7 12:58

借問聲ching對喇叭係乜牌子
BEGD 發表於 2014-7-7 12:48


Altec Lansing MX6021
作者: badmanfavour    時間: 2014-7-7 15:57

HDD要突出這麼多嗎?
那我用212V兩把風扇不是裝不了?!
求助 發表於 2014-7-7 09:02


如果你多硬碟, 一定要用水冷
BTW, 白色真係好靚仔
作者: AL131    時間: 2014-7-7 19:53

香港有Z97M GAMING賣喇?
作者: lombard    時間: 2014-7-7 20:11

香港有Z97M GAMING賣喇?
AL131 發表於 2014-7-7 19:53


賣11xx  
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-7 20:14

香港有Z97M GAMING賣喇?
AL131 發表於 2014-7-7 19:53


哈哈~終於引到C兄你入黎啦
回正題,塊版我是從"珍寶"落訂後2日入手的漢4代理貨.
我可以請教你用什麼牌子全模組牛?另外C兄你客製線材是從淘寶入手的嗎?
問題多多了請多多指教
作者: gary0916    時間: 2014-7-7 20:14

HDD要突出這麼多嗎?
那我用212V兩把風扇不是裝不了?!
求助 發表於 2014-7-7 09:02


裝唔到兩把風扇,,,用212只可以裝一把係後面
作者: lombard    時間: 2014-7-7 20:15

如果你多硬碟, 一定要用水冷
BTW, 白色真係好靚仔
badmanfavour 發表於 2014-7-7 15:57


硬碟多如樓主,啲熱風會直送冷排,總覺會減弱散熱效能
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-7 20:28

硬碟多如樓主,啲熱風會直送冷排,總覺會減弱散熱效能
lombard 發表於 2014-7-7 20:15



所以我才用F-12打排再加Wing12抽出^^
現在可做到能把HDD散熱+有對流+靜音巳十分滿意
0101.jpg

圖片附件: 0101.jpg (2014-7-7 20:28, 148.08 KB) / 下載次數 72
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693653&k=eac1028498e2e76652374d22bee8c034&t=1782582994&sid=HIDtR0O7ic


作者: AL131    時間: 2014-7-7 20:56

哈哈~終於引到C兄你入黎啦
回正題,塊版我是從"珍寶"落訂後2日入手的漢4代理貨.
我可以請教你用什麼牌 ...
ppoppq123 發表於 7-7-2014 20:14

呢水97板真係抵
我買Z87M GAMING都要$13XX
我用CORSAIR AX760
雖然係貴但包你冇炸型

D 線可以喺TB買
成SET買都幾貴,我覺得就唔多值
作者: AL131    時間: 2014-7-7 21:15

HDD要突出這麼多嗎?
那我用212V兩把風扇不是裝不了?!
求助 發表於 7-7-2014 09:02


都要睇你用咩SIZE MB
我果塊一定冇問題

作者: lombard    時間: 2014-7-7 21:30

所以我才用F-12打排再加Wing12抽出^^
現在可做到能把HDD散熱+有對流+靜音巳十分滿意
...
ppoppq123 發表於 2014-7-7 20:28


這是比TJ-08E好的地方。
之前用TJ-08E, 如果像C-hing那麼多硬碟,前面得一把18cm真係會擋住晒啲䬺風入箱
作者: 求助    時間: 2014-7-7 21:39

都要睇你用咩SIZE MB
我果塊一定冇問題
AL131 發表於 2014-7-7 21:15



ching呢個係TJ08-E 箱喎
作者: AL131    時間: 2014-7-7 21:43

ching呢個係TJ08-E 箱喎
求助 發表於 7-7-2014 21:39


TJ08E同PS07內籠係一樣
作者: lombard    時間: 2014-7-7 21:45

ching呢個係TJ08-E 箱喎
求助 發表於 2014-7-7 21:39

呢個係PS07
作者: Bread_Lee    時間: 2014-7-7 21:51

回覆 1# ppoppq123
樓主,最近我都買左依個箱,但煩惱緊個List,樓主可否列出你部機個list比我參考下,十分謝謝!
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-7 21:59

呢水97板真係抵
我買Z87M GAMING都要$13XX
我用CORSAIR AX760
雖然係貴但包你冇炸型

D 線可以喺TB買
成SE ...
AL131 發表於 2014-7-7 20:56


我從250d換這PS-07可暫時治"痕"一會
入手Z97也是比自己以後有升級i7_4790K的藉口
另我睇中"SilverStone Strider Gold 系列 ST75F-GS",不過聽講香港有3間代理做SilverStone產品,
SSP沒多少鋪做SilverStone全模組牛,問Sale又只會力推其他品牌
C兄你Set電源定制線從定制到寄至香港請問Total幾多錢?
我就一係唔玩,玩就砌好啲無為之後心中有條刺咁就無癮啦~
作者: AL131    時間: 2014-7-7 22:01

這是比TJ-08E好的地方。
之前用TJ-08E, 如果像C-hing那麼多硬碟,前面得一把18cm真係會擋住晒啲䬺風入箱: ...
lombard 發表於 7-7-2014 21:30


但我鍾意TJ08E多D
佢把18CM真係好犀利
其實我個箱用2把扇都夠
作者: AL131    時間: 2014-7-7 22:06

我從250d換這PS-07可暫時治"痕"一會
入手Z97也是比自己以後有升級i7_4790K的藉口
另我睇中"S ...
ppoppq123 發表於 7-7-2014 21:59


我入H97係為M.2

之前我朋友從國內帶番黎香港
成SET都要$4XX-5XX YMP
作者: AL131    時間: 2014-7-7 22:27

回覆  ppoppq123
樓主,最近我都買左依個箱,但煩惱緊個List,樓主可否列出你部機個list比我參考下,十分謝謝! ...
Bread_Lee 發表於 7-7-2014 21:51


筆直?用途?
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-7 22:38

本帖最後由 ppoppq123 於 2014-7-8 03:24 編輯
回覆  ppoppq123
樓主,最近我都買左依個箱,但煩惱緊個List,樓主可否列出你部機個list比我參考下,十分謝謝! ...
Bread_Lee 發表於 2014-7-7 21:51


CPU      Intel Xeon 4 Cores 8 Threads E3-1230V3  (之前配H87E-ITX所以買這U)
水冷      Cooler Master Seidon 120V Plus    (平靚正一體水冷,但以後換i7-4790k oc後能否壓住熱量便難說了)
板          MSI 微星 Z97M GAMING   (無可挑釁的一塊好板,另後置有2組esata方便我以後加HDD用)
RAM    Kingston HyperX Fury DDR3 1866MHz 16GB Kit (2x8GB)    (早前只需1120入手扺玩)
顯卡     Gigabyte GTX 650 Ti Boost OC WindForce 2X    (期待850Ti推出便更換)
SSD     Plextor 256GB PX-256M6S M6S    (一出即買無後悔)
DVD    Plextor PX880SA    (當年一出便買,不是MIC貨)
HDD    Seagate ST4000DM000 4TB x 3+Seagate ST3000DM001 3TB x 1+Seagate ST500DM002 500GB x1(BT用)     (以後HDD容量遠遠不夠用)
風扇     Noctua 貓頭鷹NF-F12 x 2 + GELID Wing 12 Blue 12CM x 2   (早前入手,算得上一分錢一分貨)
機箱     SilverStone 精準系列 PS07W 白色   (今次身痕原凶  )
硬盤盒 ORICO 3.5" SATA 硬盤盒免工具抽取盒 光驅位支架
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-7 22:52

我入H97係為M.2

之前我朋友從國內帶番黎香港
成SET都要$4XX-5XX YMP
AL131 發表於 2014-7-7 22:06


嘩~原以為人仔300左右搞掂......
咁我一動不如一静(儲彈藥)先
作者: 惡魔城城主    時間: 2014-7-10 12:21

師兄隻箱入面放得幾靚仔
作者: yeungchakkei    時間: 2014-7-10 12:44

有好隻HDD,樓主係唔全DOWN好多動漫??
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-10 13:06

師兄隻箱入面放得幾靚仔
惡魔城城主 發表於 2014-7-10 12:21



    多謝C兄讚賞。
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-10 13:08

有好隻HDD,樓主係唔全DOWN好多動漫??
yeungchakkei 發表於 2014-7-10 12:44


請不要話down,應該稱之為“借“
作者: gn00370962    時間: 2014-7-10 13:24

箱入面真係執得好靚仔 ...
同埋個箱以外物品好毒
我好鍾意
作者: 惡魔城城主    時間: 2014-7-10 13:44

多謝C兄讚賞。
ppoppq123 發表於 10-7-2014 13:06


我之前都有留意依隻MATX箱, 不過師兄你覺得隔塵方面ok嗎? 清理可唔可便?
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-10 13:55

我之前都有留意依隻MATX箱, 不過師兄你覺得隔塵方面ok嗎? 清理可唔可便?
惡魔城城主 發表於 2014-7-10 13:44


因為我剛買這個機箱暫時不肯定,你不如試下問另一位正使用TJ08ew的“AL131"C兄。
作者: AL131    時間: 2014-7-11 23:43

我之前都有留意依隻MATX箱, 不過師兄你覺得隔塵方面ok嗎? 清理可唔可便?
惡魔城城主 發表於 10-7-2014 13:44


有易拆式隔塵網
不過佢跟箱既隔塵網D孔都幾疏
都幾易入塵
最好另買SILVERSTONE隻新隔塵網
冇咁易入塵
作者: moliuguy    時間: 2014-7-11 23:56

我都用過tj-08e,隔塵網的確麻麻地有效(面或頂),仍有大量微塵入到箱內,要自己再diy冷氣機用果啲隔塵棉
作者: 惡魔城城主    時間: 2014-7-12 16:12

有易拆式隔塵網
不過佢跟箱既隔塵網D孔都幾疏
都幾易入塵
最好另買SILVERSTONE隻新隔塵網
冇咁易入塵 ...
AL131 發表於 11-7-2014 23:43


唔該晒兩位師兄~
作者: 1112311123    時間: 2014-7-12 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billykhw    時間: 2014-7-12 18:05

我之前都有留意依隻MATX箱, 不過師兄你覺得隔塵方面ok嗎? 清理可唔可便?
惡魔城城主 發表於 10-7-2014 13:44


我係用TJ08-E既
我間房大塵,部機仲要放枱底角落,最大塵既地方
每2星期左右拆前面同上面隔塵網黎洗
而家2年多D先至要拆硬碟架落黎掃塵
微塵都會過到
主要落去硬碟架前面、風扇後面  
清下就ok可以繼續用
呢隻機箱防塵算係咁
作者: lombard    時間: 2014-7-12 23:46

我係用TJ08-E既
我間房大塵,部機仲要放枱底角落,最大塵既地方
每2星期左右拆前面同上面隔塵網黎洗
而家 ...
billykhw 發表於 2014-7-12 18:05


c-hing 你前面把扇行High完Low?
作者: billykhw    時間: 2014-7-12 23:49

c-hing 你前面把扇行High完Low?
lombard 發表於 12-7-2014 23:46


撥左落下面,即係LOW
幾乎冇聲,依然夠哂風
其實開High都冇咩聲
作者: lombard    時間: 2014-7-13 00:03

撥左落下面,即係LOW
幾乎冇聲,依然夠哂風
其實開High都冇咩聲
billykhw 發表於 2014-7-12 23:49


哦,我試過可high,超積塵

但我放檯上,low都有啲嘈,所以換了350D放番檯底
作者: billykhw    時間: 2014-7-13 00:46

哦,我試過可high,超積塵

但我放檯上,low都有啲嘈,所以換了350D放番檯底 ...
lombard 發表於 13-7-2014 00:03


3日就滿哂塵要洗
作為一個防塵機箱
350D係全世界最白痴既設計
上面開窿,咁做乜仲要隔塵網

我仲會買多個機箱
而家諗緊tj08-e定H440好
作者: aesopr94480    時間: 2014-7-20 14:34

唔係好鍾意又細又肥既機箱
作者: moliuguy    時間: 2014-7-20 17:55

回覆 50# aesopr94480

我都係因為TJ08-e太肥而賣返出去
作者: kknghk    時間: 2014-7-20 18:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kknghk    時間: 2014-7-20 18:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ppoppq123    時間: 2014-7-21 01:47

我有部phantom 530.. 都想學你用兩把前置
kknghk 發表於 2014-7-20 18:23


但你phantom 530前置係20cm風扇散熱有需要轉2把12cm?
作者: aesopr94480    時間: 2014-7-21 19:32

好正..前置有兩把風扇
kknghk 發表於 2014-7-20 18:21



    前面兩把真係幾正,不過好多機箱都有
好鍾意見到個機箱勁多風扇,夠型之餘,散熱又好
作者: kknghk    時間: 2014-7-21 20:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kknghk    時間: 2014-7-21 20:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TKEN0405    時間: 2014-7-23 21:18

PS07有冇側透??
作者: AL131    時間: 2014-7-23 21:44

本帖最後由 AL131 於 2014-7-23 21:46 編輯
PS07有冇側透??
TKEN0405 發表於 23-7-2014 21:18


香港冇賣
作者: highhigh12    時間: 2014-8-7 20:11

呢個箱堅係正
想問風扇點樣夾先做到散熱好啲?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2