Board logo

標題: HTPC機箱一問 [打印本頁]

作者: cms4c17    時間: 2013-11-2 14:34     標題: HTPC機箱一問

本帖最後由 cms4c17 於 2013-11-3 17:08 編輯

小弟係柴灣人,用緊CM Elite 371,E家想換機箱,
原本想DIY一個,最後比家人ban左(因為太晒時間,自己真係無咩時間做).
咁E家睇中左2隻機箱,分別係Lian-li PC-C60同Silverstone GD08,
但係有一個問題,我知PC-C60個back既無80mm風扇位而GD08就有.
問題係GD08果個80mm風扇位唔加風扇既情況易唔易生銹?
因為Elite 371後面加把鐮刀之後生銹得幾勁下

作者: cms4c17    時間: 2013-11-3 15:16

有無Ching 可以話我知? /.\
作者: NTFD    時間: 2013-11-8 15:48

Silverstone d HTPC 箱好似做得好粗吓 !

可去邪刀, 有兩3款display 目及 下
作者: cms4c17    時間: 2013-11-9 10:15

回復 3# NTFD
好粗係指…d咩野?
唔係好明@@
作者: sochai    時間: 2013-11-9 11:53

Silverstone

幾令
作者: cms4c17    時間: 2013-11-9 14:07

回復 5# sochai


    係指用料定外形?
作者: sochai    時間: 2013-11-9 14:23

回復  sochai


    係指用料定外形?
cms4c17 發表於 2013-11-9 14:07



    都唔錯
作者: ZARD777    時間: 2013-11-9 15:28

怕生銹就Lian-li
作者: NTFD    時間: 2013-11-13 16:48

回復  NTFD
好粗係指…d咩野?
唔係好明@@
cms4c17 發表於 2013-11-9 10:15


d 啤位做得好粗, 有利披口, 我睇過兩三個都係全鋁的..
作者: lkl0120    時間: 2013-11-13 19:56

樓主應該有排等...以我所知兩隻htpc都冇貨...好似係
作者: cms4c17    時間: 2013-11-13 21:05

回復 9# NTFD
唔係呱
回復 10# lkl0120
唉...部機E家係半壞既情況,其實都唔知換唔換好,有無貨E家係咁既情況都暫時唔係大問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2