Board logo

標題: CM N200 [打印本頁]

作者: dougowong    時間: 2013-9-9 11:44     標題: CM N200

CM D 平箱都唔係咁好執,我唔 post 相喇, 大家都睇過好多,純粹 discuss。

我星期六執左2-3個鐘,由 GTR 轉 N200.....
作者: 日日得閒    時間: 2013-9-9 12:03

N200 細箱的確唔好執
但佢個價錢平到咁....唔好咁多要求呢~~
作者: dougowong    時間: 2013-9-9 13:05

回復 2# 日日得閒


    係, 比起 550 真係差好遠.....
作者: AL131    時間: 2013-9-9 17:16

差不多啦
咁既價冇可能有易執嘅機箱
不過個款都唔差
作者: dougowong    時間: 2013-9-9 20:19

差不多啦
咁既價冇可能有易執嘅機箱
不過個款都唔差
AL131 發表於 2013-9-9 17:16



    咁又係丫, 我覺得佢設計好好, SSD 可以唔落架上在 5.5 bay 下面or 3.5 bay 上面,
前置面罩又可以收埋兩把 8cm fan (我將送既都收晒入去, 暫時冇另加)
衰就衰在 火牛線同 HDD bay 有D頂住.
作者: AL131    時間: 2013-9-9 20:35

回復 5# dougowong

前罩你點收埋兩把 8cm fan
我個352走線仲難走過你個箱
HDD BAY有野頂,我又冇咁嘅情況喎
作者: Vincent2006    時間: 2013-9-9 21:58

同個親戚裝機(好慘, 長輩壓力), 佢要超細機箱, 本來睇中個Antec VSK 3000B-u3,
但係旺電買吾到, 今日終於買左N200, 貪佢下置牛, 原來內面都幾細, 遲幾日加多把
12cm前置風扇先再汁過D線
作者: akitohk    時間: 2013-9-9 22:04

N200係衰超吸塵,
我家一隻PS07W, 一隻N200
兩部機都係around 4個月,
ps07w 裡面基本上無塵, n200裡面已經有唔少塵
(兩台都係2入1出正壓)

等我得閒要買真正既隔塵網攪攪佢.
作者: stunyap    時間: 2013-9-9 22:58

我的N200 2入2出(1後1上),2入用silent,2出用跟箱風扇
前幾日加工,除左後面那個出風位,全部都加多層網布,包括機側,機上的位同面板下面那入風位,網布比機面的孔密,但足夠透風~

睇下幾個月後會點....
作者: dougowong    時間: 2013-9-9 23:22

回復 6# AL131

唔係我諗出黎咖喎, 我睇說明書講咖. n200manual.jpg

岩岩好 fit

圖片附件: n200manual.jpg (2013-9-9 23:21, 146.57 KB) / 下載次數 35
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1578461&k=e1cfbce47e81214cf537abfe29f5d3b1&t=1782624434&sid=tbD0RMYlC


作者: dougowong    時間: 2013-9-9 23:23

回復 7# Vincent2006


    哈哈, 我係屋企冇位....
不過, 因為佢機背板有少少凸起, 走多幾條線都OK
作者: dougowong    時間: 2013-9-9 23:24

回復 8# akitohk


要丫, 因為如果你唔用網, D塵一樣入到去, 因為佢前同後冇跟網, 得上下有.
作者: dougowong    時間: 2013-9-9 23:25

回復 6# AL131


  sorry, 唔係 8, 係 12cm先岩.
作者: AL131    時間: 2013-9-9 23:29

N200係衰超吸塵,
我家一隻PS07W, 一隻N200
兩部機都係around 4個月,
ps07w 裡面基本上無塵, n200裡面已經 ...
akitohk 發表於 2013-9-9 22:04


冇用架, 個面板太多孔
行咩壓都好D塵都會由呢D孔走入機箱內
所以我都轉352
D塵真係明顯減少
作者: AL131    時間: 2013-9-9 23:32

回復  AL131


  sorry, 唔係 8, 係 12cm先岩.
dougowong 發表於 2013-9-9 23:25


點解你把風扇會裝前面?
你裝240MM排?
作者: dougowong    時間: 2013-9-10 02:11

回復 15# AL131

唔係丫, 我前排係入, 因擺放位置問題, 所以用前入.......遲下做埋下出, 左出.後出.
作者: dougowong    時間: 2013-9-10 02:12

回復 14# AL131

我決定人手封箱....因為, 用咩都冇用...我屋企大塵.
作者: AL131    時間: 2013-9-10 14:13

回復  AL131

我決定人手封箱....因為, 用咩都冇用...我屋企大塵.
dougowong 發表於 2013-9-10 02:12

點人手封箱?
DIY?
作者: dougowong    時間: 2013-9-10 14:27

回復 18# AL131

未得閒諗 >.<
作者: mingr    時間: 2013-9-12 09:33

我最後都買左N200
我見352 好似會唔會D 風無孔不入,或者叫做太少孔
好似散熱會差左好多
塵呢樣野可以自己勤加清理,但散熱問題無得改變
作者: AL131    時間: 2013-9-12 16:52

我最後都買左N200
我見352 好似會唔會D 風無孔不入,或者叫做太少孔
好似散熱會差左好多
塵呢樣野可以自己 ...
mingr 發表於 2013-9-12 09:33


我用過N200, 而家用緊352
兩個箱散熱差唔多
反而我覺得前置用咩風扇先緊要
作者: dougowong    時間: 2013-9-12 18:26

回復 22# AL131


    借問師兄用緊咩, 想參考下
作者: ivanlkk    時間: 2013-9-12 18:40

本帖最後由 ivanlkk 於 2014-1-13 10:10 編輯

[DELETE THIS]
作者: dougowong    時間: 2013-9-12 19:48

我冇米, tb 中
作者: dougowong    時間: 2013-9-12 19:52

真係好多....
作者: AL131    時間: 2013-9-12 20:20

回復  AL131


    借問師兄用緊咩, 想參考下
dougowong 發表於 2013-9-12 18:26



貓頭鷹
作者: dougowong    時間: 2013-9-12 21:55

貓頭鷹
AL131 發表於 2013-9-12 20:20


嚇怕了我這個窮人.
作者: AL131    時間: 2013-9-12 23:43

嚇怕了我這個窮人.
dougowong 發表於 2013-9-12 21:55




我今日已經入多把
作者: lky2004    時間: 2013-9-13 11:48

我今日已經入多把
AL131 發表於 2013-9-12 23:43



    貓頭鷹係幾靜, 不過可惜係冇燈,
如果個箱冇透側就ok
作者: AL131    時間: 2013-9-13 12:00

回復 29# lky2004


353冇側透冇所謂啦
作者: dougowong    時間: 2013-9-13 13:56

我最憎就係D燈................................
作者: AL131    時間: 2013-9-13 15:11

我最憎就係D燈................................
dougowong 發表於 2013-9-13 13:56


如果我機箱有側透我會用番LED FAN
夜晚熄晒D粒個機箱發光都幾靚架





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2