Board logo

標題: 其實係純分享,冇開箱文.CM HAF XB [打印本頁]

作者: 莎月美希    時間: 2013-9-7 19:05     標題: 其實係純分享,冇開箱文.CM HAF XB

本帖最後由 莎月美希 於 2013-9-7 19:48 編輯

WP_20130907.jpg
今天終於買到這個機箱喇,不過就咩硬件都未買,所以
個箱放左上床....至於何時買其他野......咁真係唔知喇....

圖片附件: WP_20130907.jpg (2013-9-7 19:05, 77.86 KB) / 下載次數 58
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1577577&k=0b590a92286da208626154713d72250d&t=1782634779&sid=13lmqC9Twu3


作者: bb49986    時間: 2013-9-8 02:17

今天終於買到這個機箱喇,不過就咩硬件都未買,所以
個箱放左上床....至於何時買其他野......咁真係唔知喇.. ...
莎月美希 發表於 2013-9-7 19:05



    請問依家做緊幾$$啊
作者: 日日得閒    時間: 2013-9-8 10:31

既然其他野都未買...做咩咁早買CaSE
作者: 日日得閒    時間: 2013-9-8 10:55

回復 2# bb49986


    好似賣緊$760...
作者: 莎月美希    時間: 2013-9-8 11:41

760蚊
作者: 莎月美希    時間: 2013-9-8 11:47

既然其他野都未買...做咩咁早買CaSE
日日得閒 發表於 2013-9-8 10:31



    個機箱鬼死咁重,梗係早D買左先,而且又唔係渡渡有,昨天行黃金見到已經賣晒,
用乜易到我想買果D料出齊左想買時就欠機箱冇貨,咁就真係慘喇.
作者: bb49986    時間: 2013-9-8 13:07

今日去行吓先
作者: AL131    時間: 2013-9-8 22:06

個機箱鬼死咁重,梗係早D買左先,而且又唔係渡渡有,昨天行黃金見到已經賣晒,
用乜易到我想買果D料出齊 ...
莎月美希 發表於 2013-9-8 11:47


我想問CHING你買呢隻係咪有側透?
作者: 莎月美希    時間: 2013-9-8 22:46

唔係側透,係頂透
作者: AL131    時間: 2013-9-9 00:12

唔係側透,係頂透
莎月美希 發表於 2013-9-8 22:46


我想問佢個前置HDD架有冇得裝風扇吹HDD?
作者: 莎月美希    時間: 2013-9-9 06:23

我想問佢個前置HDD架有冇得裝風扇吹HDD?
AL131 發表於 2013-9-9 00:12



    無的,





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2