作者: 莎月美希 時間: 2013-9-7 19:05 標題: 其實係純分享,冇開箱文.CM HAF XB
本帖最後由 莎月美希 於 2013-9-7 19:48 編輯
今天終於買到這個機箱喇,不過就咩硬件都未買,所以
個箱放左上床....至於何時買其他野......咁真係唔知喇....
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1577577&k=0b590a92286da208626154713d72250d&t=1782634779&sid=13lmqC9Twu3

作者: bb49986 時間: 2013-9-8 02:17
請問依家做緊幾$$啊
作者: 日日得閒 時間: 2013-9-8 10:31
既然其他野都未買...做咩咁早買CaSE
作者: 日日得閒 時間: 2013-9-8 10:55
回復 2# bb49986
好似賣緊$760...
作者: 莎月美希 時間: 2013-9-8 11:41
760蚊
作者: 莎月美希 時間: 2013-9-8 11:47
個機箱鬼死咁重,梗係早D買左先,而且又唔係渡渡有,昨天行黃金見到已經賣晒,
用乜易到我想買果D料出齊左想買時就欠機箱冇貨,咁就真係慘喇.
作者: bb49986 時間: 2013-9-8 13:07
今日去行吓先

作者: AL131 時間: 2013-9-8 22:06
我想問CHING你買呢隻係咪有側透?
作者: 莎月美希 時間: 2013-9-8 22:46
唔係側透,係頂透
作者: AL131 時間: 2013-9-9 00:12
我想問佢個前置HDD架有冇得裝風扇吹HDD?
作者: 莎月美希 時間: 2013-9-9 06:23
無的,


