Board logo

標題: [開箱] Cooler master N500開箱(25/6更新上機圖) [打印本頁]

作者: jobywong    時間: 2013-6-22 11:25     標題: Cooler master N500開箱(25/6更新上機圖)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1957    時間: 2013-6-22 11:33

令箱
作者: TKEN0405    時間: 2013-6-22 11:39

吸塵箱
作者: 忍__影子    時間: 2013-6-22 11:41

支持開箱
個機箱睇落真不錯,我幫過朋友出CM 既N200,火牛底部隔塵比N500好.
但N500背板走線位多點,有CPU 8PIN供電走線位,方便用家走線
另外樓主可否分享下3.5" HDD既安裝?
因為N200不拆卸硬碟架情況下,只上到單邊鑼絲固定.
作者: jobywong    時間: 2013-6-22 11:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gary0916    時間: 2013-6-22 15:37

D隆太多....一定好食塵...
作者: AL131    時間: 2013-6-22 16:36

500銀有背板走線、側透都算抵用
不過姑媽機箱一向食塵
作者: koli    時間: 2013-6-22 19:24

支持開箱,有2個方法
1.轉做usb2.0

2.你底板要有2個usb3.0插頭

作者: ckc2003    時間: 2013-6-22 22:59

支持開箱
作者: RoyWai    時間: 2013-6-22 23:39

支持開箱
作者: Japan    時間: 2013-6-23 01:26

不錯的開箱文,支持樓主
作者: bobby09    時間: 2013-6-23 11:12

n600出咗味?
作者: koli    時間: 2013-6-23 11:36

n600出咗味?
bobby09 發表於 2013-6-23 11:12

出左中田賣緊$660
作者: lcska02nkc    時間: 2013-6-23 12:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 軒~xd    時間: 2013-6-23 12:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobby09    時間: 2013-6-23 12:48

出左中田賣緊$660
koli 發表於 2013-6-23 11:36



    好貴
作者: AL131    時間: 2013-6-23 13:05

出左中田賣緊$660
koli 發表於 2013-6-23 11:36


N500仲型D但平過N600真奇怪
作者: koli    時間: 2013-6-23 13:08

N500仲型D但平過N600真奇怪
AL131 發表於 2013-6-23 13:05

n600大隻D,重D,姐係多料D,佢緊係賣貴D,佢點會平
作者: ak8    時間: 2013-6-23 13:26

CM新N系列機箱好靚仔
完全唔似過往重口味風格,但係保持到空氣過濾呢個功能
作者: ak8    時間: 2013-6-23 13:26

CM新N系列機箱好靚仔
完全唔似過往重口味風格,但係保持到空氣過濾呢個功能
作者: GoodDaddy    時間: 2013-6-23 13:33

支持開箱
作者: jobywong    時間: 2013-6-23 15:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GoodDaddy    時間: 2013-6-23 17:07

回復 1# jobywong
c-hing post 下煲機的温度圖出來好嗎?
作者: SEED    時間: 2013-6-23 17:09

COOLERMASTER啲機箱,始終防塵做得太簡單
作者: badmanfavour    時間: 2013-6-23 20:18

支持開箱,  N500是一個好箱
作者: q00oman    時間: 2013-6-23 21:46

依家隻隻機箱都差不多樣
作者: samuellam    時間: 2013-6-23 22:11

冇側透嘅型號會賣幾錢呢?
作者: AL131    時間: 2013-6-23 22:14

冇側透嘅型號會賣幾錢呢?
samuellam 發表於 2013-6-23 22:11


好似平50
作者: samuellam    時間: 2013-6-23 22:33

回復 28# AL131


平50就唔考慮, 諗住多個生風入口比顯咭散熱, 側透都好到時轉水冷時刻都可以監察住.
作者: huiwaihung    時間: 2013-6-23 23:55

not bad
作者: Knicks    時間: 2013-6-24 14:08

支持開箱
作者: kclam    時間: 2013-6-24 14:10

support
作者: kevin139456700    時間: 2013-6-25 20:48

支持開箱~~~~~~~~~~~~~
作者: AL131    時間: 2013-6-25 21:03

細板大箱
作者: robingtr    時間: 2013-6-27 16:56

支持開箱分享
作者: leung0147    時間: 2013-7-26 13:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bihari    時間: 2013-7-26 13:55

支持開箱  
但睇個面板, 好食塵下喎
作者: 200644600    時間: 2015-7-23 21:00

有冇分咩NSE-500-KKN1|KWN1|KKN2|KWN2?
作者: samuel4869    時間: 2016-7-30 16:32

死圖





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2