作者: Turboaftershave 時間: 2012-12-28 10:50 標題: >> Cosmos ii 開透明側板 ??<<
小弟愛上了這機箱,但衰在側板不是透明,想問原廠或坊間會否有配件呢?
另二手的話價位如何才算合理?
thx

作者: lamech 時間: 2012-12-28 11:19
回復 1# Turboaftershave
緊係無
作者: chris05 時間: 2012-12-28 11:27
呢件野就算自己開都有D麻煩,外層薄鋁版加內層厚膠版,冇番咁上下技術都幾煩-,-
作者: Turboaftershave 時間: 2012-12-29 21:36
2013 外國有網站可以 pre-order 這個透側, 真係即時靚仔好多



作者: chong1996 時間: 2012-12-29 21:43
不如唔加側板用仲好
作者: sw3917 時間: 2012-12-29 21:45
I love Dust hole Version
作者: Turboaftershave 時間: 2012-12-29 21:55
本帖最後由 Turboaftershave 於 2012-12-29 22:07 編輯
吾用側板太嘈 (我住個度好靜),我用開 aurora 570 如用密孔側板 嘈音即時令我頭暈
改返透側行低轉先剛好不過連聯力 x2000f 呢 d 天價箱 都無用透側,看來光影效果真是非人人所好
作者: jackwong1987 時間: 2012-12-30 00:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sw3917 時間: 2012-12-30 00:40
Lian-Li聯力 W-LF4LB-1 透明側板(For PC-X2000F) HK$ 660
其實係有的, 不過要加入$
作者: tongtoms 時間: 2012-12-30 04:10
一樓個張圖個開法好睇好多,而呢個
作者: hcsiu 時間: 2013-1-3 18:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

