作者: a1092387456 時間: 2012-12-24 00:29 標題: 機箱panel電線唔夠長, 插唔到落底版, 點算?
剛剛砌咗部新機, 但發現機箱panel條電線唔夠長
插唔到落底版, 所以開關同reset制用唔到

好唔方便, 點算好? 有冇延長線可以買? thx
作者: b7842 時間: 2012-12-24 01:08
果種叫杜邦线(Dupont Line)

作者: a1092387456 時間: 2012-12-24 02:04
回復 2# b7842
咁請問有冇延長線可以買?
作者: rex_lyl_lkyamb 時間: 2012-12-24 02:06
diy 中間剪左佢,自己駁長
作者: ct1 時間: 2012-12-24 03:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥寶 時間: 2012-12-24 08:59
回復 5# ct1
CHING 運費好貴

作者: philoandy1 時間: 2012-12-24 14:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thankyouabc 時間: 2012-12-24 15:20
鴨寮街新昌有4pin延長綫賣,要自己改少少。
福仁地下最近麥當勞既門口入,係樓梯口第一間有散開10pin延長綫賣,只需要搣開就得。
作者: JT2106 時間: 2012-12-24 16:12
唔洗呀話,幾蚊買條線都話要淘寶…遲下真係食飯買餸都淘寶囉…
作者: redhothits 時間: 2012-12-24 16:15
你個箱好大? 點解會唔夠長?
作者: marcolee1314 時間: 2012-12-24 16:15
好奇樓主係咩CASE...竟然唔夠長0.0?
作者: ct1 時間: 2012-12-24 16:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterma 時間: 2012-12-24 16:32
樓主介唔介意講下是用邊個機箱?
作者: nnd 時間: 2012-12-24 17:05
係囉, 有牌子既機箱條線無奶油會唔夠長掛喎...
作者: 小林尊 時間: 2012-12-25 12:43
通常都係機箱線過長要諗辨法收短咋喎
作者: a1092387456 時間: 2012-12-25 14:48
本帖最後由 a1092387456 於 2012-12-25 14:51 編輯
我個機箱係依個:
http://www.foxconnchannel.com/Pr ... &U=zh-tw0000082
因為個開關位置在機箱頂, 但底版插座位置接近底部
條排線一度唔夠長, 最後將DVD機拆除
條線先至勉強插到底版
thx 各位師兄

作者: ct1 時間: 2012-12-25 14:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pass0418 時間: 2012-12-25 17:30
冇錯淘寶買條延長線2蚊病找連運費未三幾十,自己去SSP車錢都廿幾喇, 一個來回兩粒鐘起碼
除非唔識玩淘寶, 唔係幾明到而家都仲有人認為網購好似好大件事, 高檔貴野就話驚假野啫
作者: kcl 時間: 2012-12-26 14:13
個箱仔好似幾好喎, 請問師兄在哪裡買的, 等我去睇賺, 謝謝!
能實物上幾張圖嗎?
作者: R跑車 時間: 2012-12-26 17:09
市場上仍然有小部份既機箱型號都係唔夠長....
我試過antec箱條audio唔夠長-__-都已經唔係cheap箱
作者: kk-001-kk 時間: 2012-12-27 09:09
本帖最後由 kk-001-kk 於 2012-12-27 10:53 編輯
富C康 CASE~ ++
作者: hcsiu 時間: 2013-1-3 18:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

