作者: AL131 時間: 2012-11-29 20:22 標題: CM Storm Scout II
本帖最後由 AL131 於 2012-11-29 21:08 編輯
終於忍唔到手




機底火牛位設有隔塵網,可裝12CM FAN

拆了面蓋,前置可裝12CM FAN X 2 或14CM FAN X1

前蓋有隔塵網


HDD位有12CM FAN安裝位

機頂蓋可以拆開,可裝兩把2X12CM FAN




機頂有2 X USB2.0, 2 X USB3.0位,收音及耳筒位,唔用可關上蓋

側版

隨機附送



內籠

背面

走線位也相當深

背版走線

完成上機




開機



作者: blackso 時間: 2012-11-30 15:38
對比你D 硬件 ,個機箱似乎貴左D
不過呢個機箱散熱黎講起碼有90分 ,內部空間又夠大, 走線位又夠
美中不足係前蓋同頂蓋既隔塵網要成個拆開先得
講設計好過我隻CM 692 PLUS
作者: HBV_hongkong 時間: 2012-11-30 23:18
樓主個隔塵網銀欣牌子位置再一次裝錯方向
題外話:
算唔算大箱(HAF 912)轉細箱(CM Storm Scout II)呢?
作者: DDIP 時間: 2012-12-1 00:45
我都用緊呢個chassis

作者: hkbpc 時間: 2012-12-1 01:15
洗吾洗裝咁多把fan,有冇試過開同吾開差幾多
作者: bbq2468 時間: 2012-12-1 01:33
多少錢?
作者: AL131 時間: 2012-12-1 14:38
樓主個隔塵網銀欣牌子位置再一次裝錯方向
題外話:
算唔算大箱(HAF 912)轉細箱(CM Storm Scout II)呢?:h ...
HBV_hongkong 發表於 2012-11-30 23:18
CM Storm Scout II高D
差幾MM放唔落電腦椅
作者: AL131 時間: 2012-12-1 14:48
其實可以唔駛裝咁多既
不是我想做正壓
作者: AL131 時間: 2012-12-1 14:48
正都7XX
作者: hungchaipan 時間: 2012-12-1 15:38
樓主個隔塵網銀欣牌子位置再一次裝錯方向
題外話:
算唔算大箱(HAF 912)轉細箱(CM Storm Scout II)呢?:h ...
HBV_hongkong 發表於 2012-11-30 23:18
以機箱size計,呢隻比912重大!
作者: HBV_hongkong 時間: 2012-12-1 17:35
係喎~
多咗個手抽位及面板長咗喎~
CM Storm Scout II:
Dimensions (W x H x D) 230 x 513 x 517.5mm
http://www.cmstorm.com/en/products/chassis/Scout_2/
HAF 912:
尺寸 (寬 / 高 / 深) Main unit: 230 x 480 x 496 mm
http://www.coolermaster.com.hk/p ... &category_id=19
不過
HAF 912:
CPU cooler height:175.0mm
CM Storm Scout II:
CPU cooler height: 162mm / 6.4 inch

作者: AL131 時間: 2012-12-1 17:39
係喎~
多咗個手抽位及面板長咗喎~
CM Storm Scout II:
Dimensions (W x H x D) 230 x 513 x 517. ...
HBV_hongkong 發表於 2012-12-1 17:35
因走線位俾912深,側版都冇912咁突
作者: Sam_Chung 時間: 2012-12-1 23:27
我裝左個170mm 高既散熱器
作者: HBV_hongkong 時間: 2012-12-2 00:22
小弟一早就知道你用緊利民Archon啦(170mm)
至於小弟就用緊171mm高既散熱器~
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1463025&k=f6bb56583d889e20992c1580794ab1bb&t=1782197132&sid=Vmk10x6D0o

作者: Sam_Chung 時間: 2012-12-2 01:21

又比你識穿tim
作者: kenkwong 時間: 2012-12-2 09:12
nice unboxing
作者: aiver315 時間: 2012-12-2 23:03
一個字 型!


