Board logo

標題: 請教Lian Li PC-Q03前置USB 3.0應該插係邊? [打印本頁]

作者: kk654321    時間: 2012-5-20 16:18     標題: 請教Lian Li PC-Q03前置USB 3.0應該插係邊?

係2個USB3.0頭, 唔似係插底板
作者: LL3578    時間: 2012-5-20 16:54

回復 1# kk654321

咁既話係插底板背後既USB
作者: kk654321    時間: 2012-5-20 17:05

似係, design好奇怪, 係機背申出去再彎番插板背後既USB, 4個USB 3.0霸佔左2個, 而且要屈住條線

回復  kk654321

咁既話係插底板背後既USB
LL3578 發表於 2012-5-20 16:54

作者: shing9367    時間: 2012-5-20 19:03

嘜配件裹面無轉翻插底板嗰頭?
作者: kk654321    時間: 2012-5-20 19:18

1.gif

入面係USB3.0頭, 佢menu都教要申出機背
http://www.inpai.com.cn/doc/hard/168951_6.htm


嘜配件裹面無轉翻插底板嗰頭?
shing9367 發表於 2012-5-20 19:03


圖片附件: 1.gif (2012-5-20 19:16, 133.98 KB) / 下載次數 17
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1370867&k=3e1329537d6ecd73aa50570abf818a4d&t=1782670863&sid=170fJEcheAu


作者: LL3578    時間: 2012-5-20 20:56

入面係USB3.0頭, 佢menu都教要申出機背
kk654321 發表於 2012-5-20 19:18


呢個係USB3.0 既 19pin 插,係插底板果個19pin 位既
但萬一果塊底板冇呢個插,就要用轉線插去底板USB2.0 位/back I/O panel 既 USB 位
作者: shing9367    時間: 2012-5-20 21:04

回復 5# kk654321


    今日係+刀睇過係普通usb頭
話配件裏有轉頭,但你就是19pin插
真奇
但箱裏沒有風扇熱唔熱
本想買ss sg05但無貨
作者: kk654321    時間: 2012-5-20 21:44

唔係19pin頭, 直頭係2條usb3.0插頭
1.gif

呢個係USB3.0 既 19pin 插,係插底板果個19pin 位既
但萬一果塊底板冇呢個插,就要用轉線插去底板USB2.0  ...
LL3578 發表於 2012-5-20 20:56


圖片附件: 1.gif (2012-5-20 21:43, 84.5 KB) / 下載次數 13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1370935&k=fdd4214452dd828d429a38cd94d8dd57&t=1782670863&sid=170fJEcheAu


作者: kk654321    時間: 2012-5-20 21:52

個說明書只係話申左出去鎖實佢, 咁點連接?  

1.gif

唔係19pin頭, 直頭係2條usb3.0插頭
kk654321 發表於 2012-5-20 21:44


圖片附件: 1.gif (2012-5-20 21:52, 101.6 KB) / 下載次數 17
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1370939&k=fa4c41007046ebf03ee936cadd951b12&t=1782670863&sid=170fJEcheAu


作者: shing9367    時間: 2012-5-20 21:54

直接插入背板
作者: kk654321    時間: 2012-5-20 21:56

唔熱, 有一個咁既配件, 應該裝係邊度?

1.gif
2.gif


回復  kk654321


    今日係+刀睇過係普通usb頭
話配件裏有轉頭,但你就是19pin插
真奇
但箱裏沒有風扇 ...
shing9367 發表於 2012-5-20 21:04


圖片附件: 1.gif (2012-5-20 21:55, 139.97 KB) / 下載次數 10
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1370940&k=1ea5f8da5e6f25c4f8633dc9fcdba528&t=1782670863&sid=170fJEcheAu



圖片附件: 2.gif (2012-5-20 21:55, 123.99 KB) / 下載次數 9
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1370941&k=313bceeccf180ab14a991a1cfc76a52d&t=1782670863&sid=170fJEcheAu


作者: shing9367    時間: 2012-5-20 22:08

唔該CHING
衣個應該係19pin你可从加裝usb3.0但係在机箱後面及要用机箱唯一擴充槽
作者: hihihellohihi    時間: 2012-5-20 22:50

一係買個呢d

作者: kk654321    時間: 2012-5-21 00:56

咁低能? 點解唔直接出19pin插底板架

唔該CHING
衣個應該係19pin你可从加裝usb3.0但係在机箱後面及要用机箱唯一擴充槽 ...
shing9367 發表於 2012-5-20 22:08

作者: shing9367    時間: 2012-5-21 07:41

本帖最後由 shing9367 於 2012-5-21 07:42 編輯

有ching話出面系有轉19pin插買!
但就奇怪一個新出箱有前置usb3.0但唔係直插底板
作者: Glide    時間: 2012-5-25 23:29

可惜冇 19pins 插
作者: XapeX    時間: 2012-6-13 17:40

回復 11# kk654321


    其實可以將嗰二條USB 3.0 插去呢個配件再插去底板,不過咁就有d蠢
作者: Jacky_Wong    時間: 2012-6-13 17:45

唔咁樣整邊有人買佢D Parts

作者: lamhoifung    時間: 2012-6-13 17:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Glide    時間: 2012-6-13 21:30

都唔明設計師諗乜
作者: hkshit    時間: 2012-6-14 12:25

我的Corsair 650d 又是這樣,usb 3.0 要隊去後面,但usb 2.0 卻插落底板。我唔明點解要這樣設計? ...
lamhoifung 發表於 2012-6-13 17:52


舊底版有back panel USB3.0位, 無19pin 位
即個機箱model 舊~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2