作者: alex826 時間: 2011-6-29 22:01 標題: CoolerMaster Storm Enforcer 執法者 [已完成]
本帖最後由 alex826 於 2011-6-29 22:30 編輯
今日落到狗屎咁
加上佢又唔輕 真係拎得好辛苦
劣質開箱,冇拎dc 用手機果個廢鏡頭影,
會有d濛,不便之處 敬請原諒
產品介紹
「Enforcer執法者」擁有鋼鐵人的堅毅身型,內部有著寛闊空間能容納市面上的長顯卡(HD 5970 & GTX 580),另外內置一組獨立的硬碟專用擴充架,具有可拆卸及不同方向的安裝角度支援,可以讓玩家配合內部空間自行調整位置,在前方I/O面板更支援2組USB3.0(內接),玩家能深深體會到方便性及DIY組裝樂趣。搭配如盔甲般的磁吸式門板,加上前方20公分的紅色LED風扇,絕對電競的設計風格,又承襲Cooler Master機殼高品質血統,種種數不盡的設計特點與適中的價位,絕對是DIY玩家與遊戲高手縱橫江湖的唯一選擇。今年四月開始就一同來感受「Enforcer執法者」的強大殺傷力吧 !
產品特色
支援長顯卡的內部空間
免工具拆卸及調整安裝方向的支架槽
內接 USB 3.0
spec
直立/橫放: 直立
適用主機板規格: Micro-ATX, ATX
5.25吋磁碟槽: 4(一個可以轉換3.25吋)個
3.5吋磁碟槽: 6+1個
擴充槽: 7+1個
免工具組裝: 有
顏色: 黑
體積: 229mm(闊) x 484.5mm(高) x 523.5mm(長)
重量: 8.9kg
最大相容性 CPU cooler height: 175mm
VGA card length: 270mm (with HDD cage)
390mm (without HDD cage)
作者: alex826 時間: 2011-6-29 22:02
本帖最後由 alex826 於 2011-6-30 13:45 編輯
其實落雨又有咩好怕喎 9KG咪一樣照托番去
不過濕晒

紙盒

一開盒就有說明書

執法者好鬼死型

睇佢UP乜先 妖 廢話尼既

真身呀

圖中藍色為USB3.0 其餘為USB2.0 還有一般機箱有的AUDIO 等

打開個蓋~

有透側 呢個價錢算係唔話得

機背 上面有3個水冷位 不過窮人用唔著

本CASE 為下置牛 暫時唯一美中不足的是側板螺絲得一面可以就咁用手"樓"

Designed by Cooler Master ~ 幾有風格

清晰指示各底板要上的柱位

一大堆配件

原來頭先包住果條就係E 樣野

背面跟機12CM FAN

前面跟機20CM RED FAN

折下HDD架

一齊買的 BTW 舊果把好多塵

作者: alex826 時間: 2011-6-29 22:02
本帖最後由 alex826 於 2011-6-30 13:53 編輯
一個字 正

WOW 有紅燈

上機圖..由於新手的關係 執線不太好




熄燈後一影

上埋透側後


是次分享完結,感謝觀看
作者: tomtomtompk 時間: 2011-6-29 22:40
很靚靚哦,如果火牛有燈就更加靚. . .

作者: bad3luck 時間: 2011-6-30 00:58
本帖最後由 bad3luck 於 2011-6-30 00:59 編輯
師兄,圖15 果兩條黑色野要黎做咩?
放係 packing邊?
我唔見有既?
作者: alex826 時間: 2011-6-30 01:02
回復 5# bad3luck
放係紙盒入面
我諗係hdd 用掛
作者: chris05 時間: 2011-6-30 02:33
部機全黑隻牛銀色好怪咁.......換埋隻牛黑色仲靚.......
作者: alex826 時間: 2011-6-30 02:38
回復 7# chris05
冇米

作者: sky93594 時間: 2011-6-30 03:05
換牛不如油黑佢好過
作者: kclam 時間: 2011-6-30 09:10
D圖全部死曬... 睇唔到
作者: fdede 時間: 2011-6-30 09:30
Ching攪攪D圖先 , 睇唔到

作者: 大喊包 時間: 2011-6-30 10:27
師兄又死圖....
作者: ttmen 時間: 2011-6-30 10:33
死圖
作者: cooler 時間: 2011-6-30 10:44
Ching d圖 看唔到呀

作者: jumpman1983 時間: 2011-6-30 10:47
CHING麻煩整整D圖,睇唔到呀

作者: bakamono 時間: 2011-6-30 10:55
可能你d圖太大比人load爆左.........
作者: New Human 時間: 2011-6-30 13:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex826 時間: 2011-6-30 13:26
頂 又爆流量
有冇咩空間推介?
作者: 毛毛怪 時間: 2011-6-30 13:34
回復 18# alex826
www.imgur.com
作者: alex826 時間: 2011-6-30 13:54
回復 19# 毛毛怪
thx 應該ok了
作者: kclam 時間: 2011-6-30 15:25
好正... 不過近排D錢去曬CPU 同SSD到, 冇錢換了

作者: ken93816505 時間: 2011-6-30 16:58
回復 1# alex826
外型夠殺!!多謝分享
作者: tomtomtompk 時間: 2011-6-30 18:04
呢個唔錯嫁,我用緊,不過要申請帳戶,好快姐:
photobucket:
http://photobucket.com/
作者: alex826 時間: 2011-6-30 18:33
回復 23# tomtomtompk
頂你 我咪用e 個死圖囉

作者: tomtomtompk 時間: 2011-6-30 18:34
不是嗎,我覺得好好用波. . .

你刪咁D唔用嫁麻@@
作者: alex826 時間: 2011-6-30 18:51
回復 25# tomtomtompk
流量問題
作者: bad3luck 時間: 2011-6-30 23:43
下?!
你即係無安到?!
作者: alex826 時間: 2011-7-1 00:18
回復 27# bad3luck
係呀 都冇用
作者: BASS 時間: 2011-7-1 00:51
呢個外形我接受唔到....
作者: 761943462 時間: 2011-7-25 14:24
跟機包led 紅 fan?
作者: VADER 時間: 2011-7-25 18:07
現場睇...雖然膠面....但佢用的膠...實物感覺唔錯....膠得來感覺不失霸氣....
作者: beginner617 時間: 2011-8-10 15:18
good
只跟一把20mm fan ??
作者: 過去式 時間: 2011-8-10 15:36
20mm風扇
作者: 過去式 時間: 2011-8-10 15:37
咁大個機箱,有錢買都無地方擺
作者: beginner617 時間: 2011-8-10 15:45
sorry 20cm
作者: mrleung 時間: 2011-8-10 16:48
good post, thanks ching
作者: andrew225 時間: 2011-8-10 23:15
我都好喜歡這個箱, 如果有位放我都想買
作者: bei6266 時間: 2011-8-11 09:31
唔知個頂位夠唔夠裝corsair h-100散熱排呢?thanks 師兄.
作者: appendy 時間: 2011-8-11 11:10
另一塊個側板,我換左兩粒手擰既a_a
我見佢防盜位有一粒手擰,我轉左做普通縲絲,我自己配多粒黑色手擰
超正
作者: ensonng 時間: 2011-8-11 12:42
我都係鍾意912多d,,,個樣夠霸氣
作者: garykcl 時間: 2011-8-11 23:23
但溫度執法者比912底
作者: KKwj 時間: 2011-8-12 02:56
只箱唔錯價錢又正,一開始都係首選之一
作者: calvinchi 時間: 2011-8-12 18:19
想問下前面板塊隔塵網拆唔拆到出黎洗?
作者: freezewind 時間: 2011-8-12 18:29
好重,一定搬死人
作者: alex826 時間: 2011-8-28 11:48
回復 43# calvinchi
佢痴上去嫁
作者: 貧窮小男人 時間: 2011-8-28 12:43
好型,用埋黑色火牛就perfect
作者: appendy 時間: 2011-8-28 13:55
前面20CM風扇好似唔夠力咁=.=
顯卡好熱
作者: alex826 時間: 2011-8-28 14:31
已換Silent Pro Gold 800W
作者: a890509 時間: 2011-8-28 15:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wyp_david 時間: 2011-8-28 16:54
始終都係覺得呢隻箱外型好怪怪地咁....
作者: RAY731731 時間: 2011-8-28 20:05
跟機風扇 ok嗎?

