Board logo

標題: [開箱] CoolerMaster Storm Enforcer 執法者 [已完成] [打印本頁]

作者: alex826    時間: 2011-6-29 22:01     標題: CoolerMaster Storm Enforcer 執法者 [已完成]

本帖最後由 alex826 於 2011-6-29 22:30 編輯

今日落到狗屎咁
加上佢又唔輕 真係拎得好辛苦
劣質開箱,冇拎dc 用手機果個廢鏡頭影,
會有d濛,不便之處 敬請原諒

產品介紹
「Enforcer執法者」擁有鋼鐵人的堅毅身型,內部有著寛闊空間能容納市面上的長顯卡(HD 5970 & GTX 580),另外內置一組獨立的硬碟專用擴充架,具有可拆卸及不同方向的安裝角度支援,可以讓玩家配合內部空間自行調整位置,在前方I/O面板更支援2組USB3.0(內接),玩家能深深體會到方便性及DIY組裝樂趣。搭配如盔甲般的磁吸式門板,加上前方20公分的紅色LED風扇,絕對電競的設計風格,又承襲Cooler Master機殼高品質血統,種種數不盡的設計特點與適中的價位,絕對是DIY玩家與遊戲高手縱橫江湖的唯一選擇。今年四月開始就一同來感受「Enforcer執法者」的強大殺傷力吧 !

產品特色
支援長顯卡的內部空間
免工具拆卸及調整安裝方向的支架槽
內接 USB 3.0  

spec
直立/橫放:        直立
適用主機板規格:        Micro-ATX, ATX
5.25吋磁碟槽:        4(一個可以轉換3.25吋)個
3.5吋磁碟槽:        6+1個
擴充槽:        7+1個
免工具組裝:        有
顏色:        黑
體積:        229mm(闊) x 484.5mm(高) x 523.5mm(長)
重量:        8.9kg
最大相容性        CPU cooler height: 175mm
VGA card length: 270mm (with HDD cage)
390mm (without HDD cage)
作者: alex826    時間: 2011-6-29 22:02

本帖最後由 alex826 於 2011-6-30 13:45 編輯

其實落雨又有咩好怕喎 9KG咪一樣照托番去
不過濕晒


紙盒


一開盒就有說明書


執法者好鬼死型


睇佢UP乜先  妖 廢話尼既


真身呀


圖中藍色為USB3.0 其餘為USB2.0  還有一般機箱有的AUDIO 等


打開個蓋~


有透側  呢個價錢算係唔話得


機背   上面有3個水冷位  不過窮人用唔著


本CASE 為下置牛   暫時唯一美中不足的是側板螺絲得一面可以就咁用手"樓"


Designed by Cooler Master ~ 幾有風格


清晰指示各底板要上的柱位


一大堆配件


原來頭先包住果條就係E 樣野


背面跟機12CM FAN


前面跟機20CM RED FAN


折下HDD架


一齊買的 BTW 舊果把好多塵

作者: alex826    時間: 2011-6-29 22:02

本帖最後由 alex826 於 2011-6-30 13:53 編輯

一個字 正


WOW 有紅燈


上機圖..由於新手的關係  執線不太好





熄燈後一影


上埋透側後





是次分享完結,感謝觀看


作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-29 22:40

一個字 正


WOW 有紅燈


上機圖..由於新手的關係  執線不太好




熄燈後一影


上埋透 ...
alex826 發表於 2011-6-29 22:02

很靚靚哦,如果火牛有燈就更加靚. . .
作者: bad3luck    時間: 2011-6-30 00:58

本帖最後由 bad3luck 於 2011-6-30 00:59 編輯
一個字 正


WOW 有紅燈


上機圖..由於新手的關係  執線不太好




熄燈後一影


上埋透 ...
alex826 發表於 2011-6-29 22:02


師兄,圖15 果兩條黑色野要黎做咩?
放係 packing邊?
我唔見有既?
作者: alex826    時間: 2011-6-30 01:02

回復 5# bad3luck


    放係紙盒入面
    我諗係hdd 用掛
作者: chris05    時間: 2011-6-30 02:33

部機全黑隻牛銀色好怪咁.......換埋隻牛黑色仲靚.......
作者: alex826    時間: 2011-6-30 02:38

回復 7# chris05


    冇米
作者: sky93594    時間: 2011-6-30 03:05

換牛不如油黑佢好過
作者: kclam    時間: 2011-6-30 09:10

D圖全部死曬... 睇唔到
作者: fdede    時間: 2011-6-30 09:30

Ching攪攪D圖先 , 睇唔到
作者: 大喊包    時間: 2011-6-30 10:27

師兄又死圖....
作者: ttmen    時間: 2011-6-30 10:33

死圖
作者: cooler    時間: 2011-6-30 10:44

Ching d圖 看唔到呀
作者: jumpman1983    時間: 2011-6-30 10:47

CHING麻煩整整D圖,睇唔到呀
作者: bakamono    時間: 2011-6-30 10:55

可能你d圖太大比人load爆左.........
作者: New Human    時間: 2011-6-30 13:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex826    時間: 2011-6-30 13:26

頂  又爆流量
有冇咩空間推介?
作者: 毛毛怪    時間: 2011-6-30 13:34

回復 18# alex826


www.imgur.com
作者: alex826    時間: 2011-6-30 13:54

回復 19# 毛毛怪
thx 應該ok了
作者: kclam    時間: 2011-6-30 15:25

好正... 不過近排D錢去曬CPU 同SSD到, 冇錢換了
作者: ken93816505    時間: 2011-6-30 16:58

回復 1# alex826


    外型夠殺!!多謝分享
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-30 18:04

頂  又爆流量
有冇咩空間推介?
alex826 發表於 2011-6-30 13:26
呢個唔錯嫁,我用緊,不過要申請帳戶,好快姐:



photobucket:
http://photobucket.com/
作者: alex826    時間: 2011-6-30 18:33

回復 23# tomtomtompk


    頂你 我咪用e 個死圖囉
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-30 18:34

回復  tomtomtompk


    頂你 我咪用e 個死圖囉
alex826 發表於 2011-6-30 18:33

不是嗎,我覺得好好用波. . .


你刪咁D唔用嫁麻@@
作者: alex826    時間: 2011-6-30 18:51

回復 25# tomtomtompk


    流量問題
作者: bad3luck    時間: 2011-6-30 23:43

回復  bad3luck


    放係紙盒入面
    我諗係hdd 用掛
alex826 發表於 2011-6-30 01:02


下?!
你即係無安到?!
作者: alex826    時間: 2011-7-1 00:18

回復 27# bad3luck


    係呀 都冇用
作者: BASS    時間: 2011-7-1 00:51

呢個外形我接受唔到....
作者: 761943462    時間: 2011-7-25 14:24

跟機包led 紅 fan?
作者: VADER    時間: 2011-7-25 18:07

現場睇...雖然膠面....但佢用的膠...實物感覺唔錯....膠得來感覺不失霸氣....
作者: beginner617    時間: 2011-8-10 15:18

good
只跟一把20mm fan ??
作者: 過去式    時間: 2011-8-10 15:36

good
只跟一把20mm fan ??
beginner617 發表於 2011-8-10 15:18


20mm風扇
作者: 過去式    時間: 2011-8-10 15:37

咁大個機箱,有錢買都無地方擺
作者: beginner617    時間: 2011-8-10 15:45

sorry 20cm
作者: mrleung    時間: 2011-8-10 16:48

good post, thanks ching
作者: andrew225    時間: 2011-8-10 23:15

我都好喜歡這個箱, 如果有位放我都想買
作者: bei6266    時間: 2011-8-11 09:31

唔知個頂位夠唔夠裝corsair h-100散熱排呢?thanks 師兄.
作者: appendy    時間: 2011-8-11 11:10

另一塊個側板,我換左兩粒手擰既a_a
我見佢防盜位有一粒手擰,我轉左做普通縲絲,我自己配多粒黑色手擰
超正
作者: ensonng    時間: 2011-8-11 12:42

我都係鍾意912多d,,,個樣夠霸氣
作者: garykcl    時間: 2011-8-11 23:23

我都係鍾意912多d,,,個樣夠霸氣
ensonng 發表於 2011-8-11 12:42



    但溫度執法者比912底
作者: KKwj    時間: 2011-8-12 02:56

只箱唔錯價錢又正,一開始都係首選之一
作者: calvinchi    時間: 2011-8-12 18:19

想問下前面板塊隔塵網拆唔拆到出黎洗?
作者: freezewind    時間: 2011-8-12 18:29

好重,一定搬死人
作者: alex826    時間: 2011-8-28 11:48

回復 43# calvinchi


    佢痴上去嫁
作者: 貧窮小男人    時間: 2011-8-28 12:43

好型,用埋黑色火牛就perfect
作者: appendy    時間: 2011-8-28 13:55

前面20CM風扇好似唔夠力咁=.=
顯卡好熱
作者: alex826    時間: 2011-8-28 14:31

已換Silent Pro Gold 800W
作者: a890509    時間: 2011-8-28 15:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wyp_david    時間: 2011-8-28 16:54

始終都係覺得呢隻箱外型好怪怪地咁....
作者: RAY731731    時間: 2011-8-28 20:05

跟機風扇 ok嗎?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2