Board logo

標題: [開箱] NZXT H2黑色─劣質開箱..................................(更新左上機圖) [打印本頁]

作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 18:18     標題: NZXT H2黑色─劣質開箱..................................(更新左上機圖)

本帖最後由 大喊包 於 2011-7-18 18:31 編輯

劣質開箱,用手機果個500萬象素鏡頭影,
會有少少濛,請各位師兄見諒^^

今日專程行黃金睇機箱,
本身心儀既機箱有NZXT H2白─>NZXT H2黑─>Lian Li(某d款)─>CM HAF912/690
見到H2白色實物怪怪地(黑色又無陳列),
所以周圍行下睇下有無其他靚機箱...
點知其他一系睇唔上眼,一系就太貴
行哂成個黃金...
最後都系決定買NZXT H2黑,
要買先可以睇到黑色實物,感覺良好(可能因為由CM335─>H2)







背面


正面(有隔塵網)

機頂..有USB3.0 + USB2.0 X3 + 風扇調節


SATA2插頭

側板(隔音)

內部











底(都有隔塵網)

背面


配件





笑位(個機箱因太長而凸哂出黎,長左8CM)



我第2次親手切機,希望汁線會有進步!!
睇下我執得O唔OK!!










未執好既後面(裝側板要好用力)




執好左個樣







開機














Enermax 14CM FAN既LED效果!!











由機箱外面睇(未開機)








由機箱外面睇(開左機)

[









無開燈既環境之下...一個字型!!








完成啦..多謝收看
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-17 18:20

恭喜恭喜


































每次見人開箱都恭喜人地
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-17 18:20

D相咁快無曬既
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 18:23

D相咁快無曬既
tomtomtompk 發表於 2011-6-17 18:20



要改改..因為有D箱調轉左
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 20:24

轉返哂d圖..
作者: pong87926    時間: 2011-6-17 20:37

果然做到野wo ching......
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 20:39

回復 6# pong87926


當然啦..我一向有效率
作者: Guardian    時間: 2011-6-17 21:02

樓主, 請問機尾頂部走8 PIN個隆係邊呀?
D相唔多覺見到
如果可以影張相上黎睇睇就好
作者: Guardian    時間: 2011-6-17 21:11

mobile01-46c94f63e9844354a7474b59d5d94640.jpg

圖片附件: mobile01-46c94f63e9844354a7474b59d5d94640.jpg (2011-6-17 21:11, 83.49 KB) / 下載次數 100
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1201845&k=c9006fb679e2d7d7583e55a7b7ad25a3&t=1782647216&sid=hvmjxYuPMA0


作者: bidbid1000    時間: 2011-6-17 21:15

睇標題仲以為你買到假既NZXT
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 21:21

Guardian 發表於 2011-6-17 21:11



師兄,其實我系新手黎,所以唔明咩系8 pin= =
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 21:21

睇標題仲以為你買到假既NZXT
bidbid1000 發表於 2011-6-17 21:15



哈..其實劣質系指影得差
不過我估唔到系made in china
作者: bidbid1000    時間: 2011-6-17 21:27

哈..其實劣質系指影得差
不過我估唔到系made in china
大喊包 發表於 2011-6-17 21:21


個箱幾靚唔錯 邊度做唔緊要啦
買lian li咪made in taiwan囉
8 pin係指cpu旁邊果條
作者: lombard    時間: 2011-6-17 22:41

回復 1# 大喊包

多謝分享

但感覺好膠
作者: lombard    時間: 2011-6-17 22:43

Guardian 發表於 2011-6-17 21:11


最欣賞呢隻白色牛  呢度某大師都係用呢個系列
作者: shellb    時間: 2011-6-17 23:06

ching隻野幾錢?
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 23:07

回復  大喊包

多謝分享

但感覺好膠
lombard 發表於 2011-6-17 22:41


膠就少少咁啦...呢個程度接受到
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 23:07

ching隻野幾錢?
shellb 發表於 2011-6-17 23:06


+都$799
作者: lombard    時間: 2011-6-17 23:12

膠就少少咁啦...呢個程度接受到
大喊包 發表於 2011-6-17 23:07


最緊要自己用得開心就OK啦
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 23:21

最緊要自己用得開心就OK啦
lombard 發表於 2011-6-17 23:12



仲未開始用,遲一排出哂d野先上機
作者: lombard    時間: 2011-6-17 23:24

回復 20# 大喊包

OK 比D心机執線 唔好晒個箱呀
作者: kingdun3284    時間: 2011-6-17 23:25

799?唔錯啊,我都想要呢個
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 23:26

幾錢啊,唔錯啊,我都想要呢個
kingdun3284 發表於 2011-6-17 23:25



+都$799
作者: sohot    時間: 2011-6-17 23:27

個樣好像cooler master 新果隻Silencio 550
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 23:27

回復  大喊包

OK 比D心机執線 唔好晒個箱呀
lombard 發表於 2011-6-17 23:24



我會努力,不過今次只系第2次切機,
距離第1次學切機只系2個月,
希望執線會好d
作者: kingdun3284    時間: 2011-6-17 23:27

最鐘意隔音同隔塵XD
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 23:28

個樣好像cooler master 新果隻Silencio 550
sohot 發表於 2011-6-17 23:27



少少啦...不過絕對好過 550
作者: jackiefx    時間: 2011-6-17 23:35

回復 27# 大喊包

我仲以為劣質係話個箱
$800都好唔過$600既silencio 550就死啦
作者: 大喊包    時間: 2011-6-17 23:38

回復  大喊包

我仲以為劣質係話個箱
$800都好唔過$600既silencio 550就死啦 ...
jackiefx 發表於 2011-6-17 23:35



哈..有個師兄都誤會左
期待上機
作者: jackiefx    時間: 2011-6-17 23:39

回復 29# 大喊包

你幾時買晒野上機啊?
我要買定花生薯片
作者: sohot    時間: 2011-6-17 23:44

回復  大喊包

我仲以為劣質係話個箱
$800都好唔過$600既silencio 550就死啦 ...
jackiefx 發表於 2011-6-17 23:35


邊方面好過先
作者: shellb    時間: 2011-6-17 23:56

邊方面好過先
sohot 發表於 2011-6-17 23:44


睇過d review
550外置hdd放前面, 一定要開蓋
隔音綿用雙面膠紙痴..
前風扇要入面拆
同最重要既係, 成部機淨係可以裝3把風扇, 後1前2
作者: sohot    時間: 2011-6-18 00:04

睇過d review
550外置hdd放前面, 一定要開蓋
隔音綿用雙面膠紙痴..
前風扇要入面拆
同最重要既係, 成部機 ...
shellb 發表於 2011-6-17 23:56


唔該晒師兄提供既資料
因為自己只是好表面睇兩個箱好像差不多咁
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 00:23

回復  大喊包

你幾時買晒野上機啊?
我要買定花生薯片
jackiefx 發表於 2011-6-17 23:39



唔知架..錢呢家野,話唔埋
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 00:24

回復 32# shellb


師兄好詳細
作者: pong87926    時間: 2011-6-18 00:30

個harddisk果D膠架硬唔硬(靜)??
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 00:36

個harddisk果D膠架硬唔硬(靜)??
pong87926 發表於 2011-6-18 00:30



軟膠黎既..方便放入去,同埋有扣具,應該安全
作者: pong87926    時間: 2011-6-18 00:42

回復 37# 大喊包


    實在太吸引啦~
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 00:45

回復  大喊包


    實在太吸引啦~
pong87926 發表於 2011-6-18 00:42



買設個做情侶機..講笑
不過唔知散熱點,你想散熱好d就唔好呢個
作者: sohot    時間: 2011-6-18 00:48

買設個做情侶機..講笑
不過唔知散熱點,你想散熱好d就唔好呢個
大喊包 發表於 2011-6-18 00:45

散熱同靜音應該都幾難兩存
除非全部散熱都係fanless
作者: HK-Steven    時間: 2011-6-18 00:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pong87926    時間: 2011-6-18 01:22

本帖最後由 pong87926 於 2011-6-18 01:26 編輯

回復 39# 大喊包


    我諗裝晒d fan既話都唔會話差好遠既,我都係想靜音多D同埋唔洗吸dust,佢有晒隔dust網唔洗煩呀ma, 同埋諗住可以既話give up埋果三個cd-rom位..裝多把低轉fan....哈哈
作者: sky93594    時間: 2011-6-18 02:21

看標題還以為樓主買了個NZXT劣質箱
作者: icecream    時間: 2011-6-18 02:37

可以用5把風扇, 又真係好過550 WOR
作者: CHK    時間: 2011-6-18 02:50

我之前買左M59
貪個透側幾靚
但係有兩個缺點
上方只裝到一把扇
因為DVD ROM長左0.5CM
同HDD隔橫放個D線插位有少少迫
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 10:14

回復  大喊包


    我果隻都有隔dust網
只係衰在無黑化
full town
HK-Steven 發表於 2011-6-18 00:50


.....咁爽
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 10:16

回復  大喊包


    我諗裝晒d fan既話都唔會話差好遠既,我都係想靜音多D同埋唔洗吸dust,佢有晒隔dust網唔 ...
pong87926 發表於 2011-6-18 01:22


無錯..同埋可以裝5把fan,我覺得靜音機箱黎講算系散熱唔錯
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 10:16

看標題還以為樓主買了個NZXT劣質箱
sky93594 發表於 2011-6-18 02:21



哈,好多師兄都誤會左...
睇黎我要改1改名
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 10:17

可以用5把風扇, 又真係好過550 WOR
icecream 發表於 2011-6-18 02:37



板面功能都好過550
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 10:22

我之前買左M59
貪個透側幾靚
但係有兩個缺點
上方只裝到一把扇
因為DVD ROM長左0.5CM
同HDD隔橫放個D線插位 ...
CHK 發表於 2011-6-18 02:50


哦..
我覺得透明側板唔靚,除非系玩自組水冷
我個機箱上面都淨系可以裝一把fan,
開頭我以為系12cm,點知系14cm,失敗
作者: raylui88    時間: 2011-6-18 12:16

前面果兩把fans有咩用?
靠左右果兩條邊邊位入風?
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 12:44

前面果兩把fans有咩用?
靠左右果兩條邊邊位入風?
raylui88 發表於 2011-6-18 12:16


下面仲有位入風
作者: philemon    時間: 2011-6-18 16:49

死哂圖 無得睇tim
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 18:40

死哂圖 無得睇tim
philemon 發表於 2011-6-18 16:49



SORRY,我都唔知咩原因
作者: kakinken    時間: 2011-6-18 19:22

死圖@@''''
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 20:38

回復 53# philemon
回復 55# kakinken


死圖問題已解決
作者: pang1987    時間: 2011-6-18 23:17

想問下如果要裝長顯示卡  係唔係要拆hdd架??
如果拆左  佢仲可以裝到幾多hdd??
thx
作者: 大喊包    時間: 2011-6-18 23:26

想問下如果要裝長顯示卡  係唔係要拆hdd架??
如果拆左  佢仲可以裝到幾多hdd??
thx ...
pang1987 發表於 2011-6-18 23:17


一共可以裝9個hdd,內8外1
310mm display card...唔知夠唔夠長??
如果唔長,可能拆1/2個(視乎厚度)
作者: suenks    時間: 2011-6-20 07:16

我今日都買左
發現前邊下邊個風扇無比線= =
作者: 大喊包    時間: 2011-6-20 16:14

我今日都買左
發現前邊下邊個風扇無比線= =
suenks 發表於 2011-6-20 07:16


恭喜...有人同我左同款
你用緊未?覺得好唔好用?
你系咻指火牛隔離果隻??
比d咩線
作者: davncl    時間: 2011-6-20 18:47

ching硬碟架是否可拆?
作者: 大喊包    時間: 2011-6-20 18:49

ching硬碟架是否可拆?
davncl 發表於 2011-6-20 18:47



可以..而且好方便
作者: jackiefx    時間: 2011-6-20 18:58

回復 62# 大喊包

睇黎CHING你好滿意個CASE
作者: 大喊包    時間: 2011-6-20 19:05

回復  大喊包

睇黎CHING你好滿意個CASE
jackiefx 發表於 2011-6-20 18:58


賣花讚花香...
我要等上左機用落先知系咩一會事
作者: jackiefx    時間: 2011-6-20 19:07

回復 64# 大喊包

雖然REVIEW話佢散熱一般,但係我估5把FAN裝晒都唔會差
作者: 大喊包    時間: 2011-6-20 19:09

回復  大喊包

雖然REVIEW話佢散熱一般,但係我估5把FAN裝晒都唔會差
jackiefx 發表於 2011-6-20 19:07



我開頭都系咁諗,但其他師兄都系彈呢樣野
作者: jackiefx    時間: 2011-6-20 19:14

回復 66# 大喊包

佢前面有蓋仲要有棉係差D,你上好晒CHECK完TEMP
唔OK咪換FAN囉,EASY
作者: 大喊包    時間: 2011-6-20 21:36

回復  大喊包

佢前面有蓋仲要有棉係差D,你上好晒CHECK完TEMP
唔OK咪換FAN囉,EASY ...
jackiefx 發表於 2011-6-20 19:14



前面2隻已經轉左CM既XTRAFLO 12cm,入面果d就等出機果陣買埋
作者: 遊戲王DS    時間: 2011-6-21 17:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suenks    時間: 2011-6-22 20:06

前面果2個白色風扇
下邊果個無比線
作者: 大喊包    時間: 2011-6-22 20:20

前面果2個白色風扇
下邊果個無比線
suenks 發表於 2011-6-22 20:06



2把都好似無線...唔介意可唔可以影相黎睇下
作者: kcc825    時間: 2011-6-23 18:32

呢個價錢, 比CM同價位機箱抵用....前面無線風線設計唔係咁多機箱有
作者: 大喊包    時間: 2011-6-23 18:49

呢個價錢, 比CM同價位機箱抵用....前面無線風線設計唔係咁多機箱有
kcc825 發表於 2011-6-23 18:32



呢位師兄有眼光
作者: pong87926    時間: 2011-6-25 22:53

hard disk 把燈唔著lor..我頂
作者: 594007    時間: 2011-6-25 22:54

回復 73# 大喊包

請問你的NZXT電源在哪裡買的?
作者: 大喊包    時間: 2011-6-25 22:57

hard disk 把燈唔著lor..我頂
pong87926 發表於 2011-6-25 22:53


未用所以唔知==
系唔系有d線未插?
作者: 大喊包    時間: 2011-6-25 22:58

回復  大喊包

請問你的NZXT電源在哪裡買的?
594007 發表於 2011-6-25 22:54


你指nzxt既火牛???正都好似有..
作者: 594007    時間: 2011-6-25 23:03

回復 77# 大喊包


我們這邊很多人都在找這顆火牛,價錢是多少呢,用著這麽様,可否代購,謝謝。
作者: pong87926    時間: 2011-6-25 23:10

本帖最後由 pong87926 於 2011-6-25 23:19 編輯

回復 76# 大喊包


    要插都插晒lu, 都係果幾條既者, 而家得idle有燈, my god~
無晒黑色, 我買左白色, 都幾靚仔, 仲有而家裝左隻鐮刀係個底到, 懶晒野lor
作者: 大喊包    時間: 2011-6-25 23:33

回復  大喊包


我們這邊很多人都在找這顆火牛,價錢是多少呢,用著這麽様,可否代購,謝謝。 ...
594007 發表於 2011-6-25 23:03



價錢都唔系好清楚..之前見過有師兄買左nzxt 650w 80+金牌 火牛$899..
依家"正刀"有得買
作者: 大喊包    時間: 2011-6-25 23:37

回復  大喊包


    要插都插晒lu, 都係果幾條既者, 而家得idle有燈, my god~
無晒黑色, 我買左白色, 都幾 ...
pong87926 發表於 2011-6-25 23:10


你買左h2白色??如果隻白色轉一轉,真系好靚,可惜果隻白有少少怪...
個case d線都幾亂下,可能有時搞亂左!!
我買左果陣都有研究過,因為都未上機住,所以唔搞佢..
我個h2靜系轉左前面2把fan..其他都未搞過
作者: pong87926    時間: 2011-6-27 18:29

一睇再睇...都係無HD 燈lor...ching你有無買14cm fan裝?
有無好介紹?
作者: 大喊包    時間: 2011-6-27 20:23

一睇再睇...都係無HD 燈lor...ching你有無買14cm fan裝?
有無好介紹?
pong87926 發表於 2011-6-27 18:29


算啦..都只系燈仔姐
14cm fan有3個介紹(如果系我,我應該會出第2果把)
1:http://www.xigmatek.com/product.php?productid=81
2:http://www.enermax.com.tw/home.p ... mp;lv1=26&no=71
3:WING 14
作者: sohot    時間: 2011-6-27 20:30

呢期呢隻箱幾HIT BOR
作者: 大喊包    時間: 2011-6-27 20:34

呢期呢隻箱幾HIT BOR
sohot 發表於 2011-6-27 20:30



系咩,,唔系好覺
作者: manchai    時間: 2011-6-28 22:48

回復 82# pong87926


會唔會掉轉左來插
我都岩岩買左隻白色,都有呢個問題, 不過我掉轉HDD LED 個頭插就冇事了
作者: pong87926    時間: 2011-6-28 22:52

回復 86# manchai

你既意思係咪佢機箱本身正+-調轉左?
作者: New Human    時間: 2011-6-28 23:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computerman2    時間: 2011-6-29 00:19

機箱都唔錯,好多隔塵網 :) 一個算唔錯既case 來
作者: 大喊包    時間: 2011-6-29 01:32

how much ?
New Human 發表於 2011-6-28 23:24



$799
作者: 大喊包    時間: 2011-6-29 01:40

機箱都唔錯,好多隔塵網 :) 一個算唔錯既case 來
computerman2 發表於 2011-6-29 00:19



我想問..抽出既風口位應該要宥隔塵網???
作者: computerman2    時間: 2011-6-29 03:22

我想問..抽出既風口位應該要宥隔塵網???
大喊包 發表於 2011-6-29 01:40



  抽出應該唔洗,因為抽入先要隔塵,抽出如抽塵塵仲好,機箱內反而無咁多塵埃
作者: manchai    時間: 2011-6-29 17:30

回復 87# pong87926


對!
作者: 大喊包    時間: 2011-6-29 22:25

抽出應該唔洗,因為抽入先要隔塵,抽出如抽塵塵仲好,機箱內反而無咁多塵埃 ...
computerman2 發表於 2011-6-29 03:22


唔該哂...差d買左隔塵網
作者: 惡魔城城主    時間: 2011-6-29 22:31

我見過實物之後都心思思 入面d野唔界手果下好野...

不過唔知要白定要黑好, 其實兩者都唔come污租, 不過黑箱太多了 白色都ok特別...但可惜mon我冇買白色 >.<
作者: computerman2    時間: 2011-6-29 22:35

我見過實物之後都心思思 入面d野唔界手果下好野...

不過唔知要白定要黑好, 其實兩者都唔come污租, 不過黑 ...
惡魔城城主 發表於 2011-6-29 22:31



我份人唔係太鐘意白色野...notebook case\咩都係...白色始終易舊少少..
作者: 大喊包    時間: 2011-6-29 23:04

我見過實物之後都心思思 入面d野唔界手果下好野...

不過唔知要白定要黑好, 其實兩者都唔come污租, 不過黑 ...
惡魔城城主 發表於 2011-6-29 22:31


白色只系睇相ok(個人意見)
作者: pong87926    時間: 2011-6-29 23:11

回復 93# manchai


    成功了~
作者: 大喊包    時間: 2011-6-29 23:12

回復  manchai


    成功了~
pong87926 發表於 2011-6-29 23:11



well...師兄可唔可以影張相黎睇下先@@
作者: pong87926    時間: 2011-6-29 23:14

本帖最後由 pong87926 於 2011-6-29 23:30 編輯

回復 95# 惡魔城城主


    白色感覺特別D,但係黑色又型D,我都係無晒黑色先買白色. WP_000041 (2).jpg
    影左啦ching~

圖片附件: WP_000041 (2).jpg (2011-6-29 23:29, 121.72 KB) / 下載次數 54
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1208296&k=ddc19fc194bf85fd1e63b970bf84e9a7&t=1782647216&sid=hvmjxYuPMA0






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2