Board logo

標題: ATX CASE遇上ITX [打印本頁]

作者: YellowBird    時間: 2009-11-5 01:09     標題: ATX CASE遇上ITX

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jouathen    時間: 2009-11-5 01:12

原帖由 YellowBird 於 2009-11-5 01:09 發表
感覺好空虛


你點解會有ATX CASE用ITX的決定>??
感覺不良
作者: muihin    時間: 2009-11-5 01:16

可以放兩塊
作者: fu1123    時間: 2009-11-5 01:25

師兄呢個決定都要落好大決心先做到.....
作者: YellowBird    時間: 2009-11-5 01:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lunxg    時間: 2009-11-5 02:07

原帖由 YellowBird 於 2009-11-5 01:35 發表
其實我都好後悔
大家幫手諗下面可以擺d咩

MODEM ROUTER KB MOUSE 水冷 mon 喇叭
作者: oman    時間: 2009-11-5 02:14

唔洗諗, 換埋個 case.
作者: rth    時間: 2009-11-5 03:12

呢個感覺.....真係好空虛

可以玩raid 5, 當home server 用
作者: Freakingbrother    時間: 2009-11-5 03:45

原帖由 lunxg 於 2009-11-5 02:07 發表

MODEM ROUTER KB MOUSE 水冷 mon 喇叭

ITX@Liquid Cooling
Probably CHing should buy a new case
作者: alex123    時間: 2009-11-5 11:31

我之前都是噤, 好處是可以唔用fan
作者: oman    時間: 2009-11-5 11:59

原帖由 alex123 於 2009-11-5 11:31 發表
我之前都是噤, 好處是可以唔用fan


but it is such a waste of desk space. the purpose of ITX is to save space I thought.
作者: ★杰☆仔★    時間: 2009-11-5 13:01

你隻野係咪倒轉左放呢
作者: rth    時間: 2009-11-5 13:01

原帖由 oman 於 2009-11-5 11:59 發表


but it is such a waste of desk space. the purpose of ITX is to save space I thought.


呢d 事~ 各有所好~唔好太介意
不過我都好好奇樓主一開始點解會有個咁既決定

[ 本帖最後由 rth 於 2009-11-5 13:02 編輯 ]
作者: worminfo    時間: 2009-11-5 13:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 不羈的才子    時間: 2009-11-5 13:39

唔通行雙板雙U
作者: beawer2323    時間: 2009-11-5 13:46

原帖由 不羈的才子 於 2009-11-5 13:39 發表
唔通行雙板雙U

變做兩部機?
作者: 不羈的才子    時間: 2009-11-5 13:53

原帖由 beawer2323 於 2009-11-5 13:46 發表

變做兩部機?

如果整得好我估四部都得
作者: oman    時間: 2009-11-5 15:35

原帖由 不羈的才子 於 2009-11-5 13:53 發表

如果整得好我估四部都得

hahahhaa,
可唔可以一隻牛推哂先?
作者: lolileung    時間: 2009-11-7 13:29

樓主不如係下面放野養
作者: eddie143    時間: 2009-11-9 23:06

換埋個 case
作者: 不羈的才子    時間: 2009-11-10 02:54     標題: 回覆 18# 的帖子

硬件一樣的話,我估一隻大W數的牛牛做分線,可能都得
作者: oman    時間: 2009-11-10 17:58

我search 過, 原來真係有1開2 24pin cable.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2