Board logo

標題: 一些問題:我的CM335.....要維修 [打印本頁]

作者: y2k2005    時間: 2009-11-2 01:02     標題: 一些問題:我的CM335.....要維修

我剛剛用前罝音源聽歌,打算起身拿書看,怎料站起來的時候耳機配線大力一扯,把前罝音源扯壞了

請問那個前罝音源還有USB的位置可以整換嗎?
如果可以想叫漢科寄零件過來
還是要我抬出去維修?
作者: shek40984    時間: 2009-11-2 13:58

人為喎:funk: :funk:
作者: passby    時間: 2009-11-2 17:06

可以考慮問下漢科有冇parts比你"買"...但都要預唔平
作者: tales423    時間: 2009-11-2 17:16

平平地買個sound 1開2 同延長線當前置咁用啦
作者: y2k2005    時間: 2009-11-2 18:08

原帖由 passby 於 2009-11-2 17:06 發表
可以考慮問下漢科有冇parts比你"買"...但都要預唔平

如果我有保養呢?
雖然人為過失還要保養有點過份
作者: tsz832000    時間: 2009-11-2 18:20

如果係人為 又在保養期內~ 代理商有責任幫你整的~
只收回零件費 (免人工)
作者: tsz832000    時間: 2009-11-2 18:22

原帖由 y2k2005 於 2009-11-2 18:08 發表

如果我有保養呢?
雖然人為過失還要保養有點過份


請問樓主幾多歲?
自己都識講人為過失~ 人地收你錢有幾過份?
作者: louis10022hk    時間: 2009-11-2 18:28

原帖由 tsz832000 於 2009-11-2 18:22 發表


請問樓主幾多歲?
自己都識講人為過失~ 人地收你錢有幾過份?

你中文理解能力有點不足
作者: alkmaar    時間: 2009-11-2 21:09

原帖由 louis10022hk 於 2009-11-2 18:28 發表

你中文理解能力有點不足

.......俾你講左先
作者: leo_yuen_    時間: 2009-11-2 21:18

如果得閒就上去整啦...唔洗人工..
如果唔得閒就叫佢寄黎啦......

應該係一樣價錢....可能爭少少郵費..
睇下邊個方便
作者: matthias2100    時間: 2009-11-6 07:48

原帖由 leo_yuen_ 於 2009-11-2 21:18 發表
如果得閒就上去整啦...唔洗人工..
如果唔得閒就叫佢寄黎啦......

應該係一樣價錢....可能爭少少郵費..
睇下邊個方便

有得寄既咩?! ._.

如果都要百幾二百
我覺得換Case仲實際
作者: ken2135    時間: 2009-11-6 13:34

一二百咁貴
作者: happypoon    時間: 2009-11-9 22:07     標題: 回覆 1# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken2135    時間: 2009-11-10 20:31     標題: 回覆 13# 的帖子

咁不如買過仲好..如果貴既話
作者: L3C    時間: 2009-11-11 02:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckah    時間: 2009-11-11 03:23     標題: 回覆 15# 的帖子

師兄..你係米拍cm33x既每一part都有得賣?側機板有嗎?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2