作者: y2k2005 時間: 2009-11-2 01:02 標題: 一些問題:我的CM335.....要維修
我剛剛用前罝音源聽歌,打算起身拿書看,怎料站起來的時候耳機配線大力一扯,把前罝音源扯壞了
請問那個前罝音源還有USB的位置可以整換嗎?
如果可以想叫漢科寄零件過來
還是要我抬出去維修?
作者: shek40984 時間: 2009-11-2 13:58
人為喎:funk: :funk:
作者: passby 時間: 2009-11-2 17:06
可以考慮問下漢科有冇parts比你"買"...但都要預唔平
作者: tales423 時間: 2009-11-2 17:16
平平地買個sound 1開2 同延長線當前置咁用啦

作者: y2k2005 時間: 2009-11-2 18:08
如果我有保養呢?
雖然人為過失還要保養有點過份
作者: tsz832000 時間: 2009-11-2 18:20
如果係人為 又在保養期內~ 代理商有責任幫你整的~
只收回零件費 (免人工)
作者: tsz832000 時間: 2009-11-2 18:22
請問樓主幾多歲?
自己都識講人為過失~ 人地收你錢有幾過份?
作者: louis10022hk 時間: 2009-11-2 18:28
你中文理解能力有點不足
作者: alkmaar 時間: 2009-11-2 21:09
.......俾你講左先

作者: leo_yuen_ 時間: 2009-11-2 21:18
如果得閒就上去整啦...唔洗人工..
如果唔得閒就叫佢寄黎啦......
應該係一樣價錢....可能爭少少郵費..
睇下邊個方便
作者: matthias2100 時間: 2009-11-6 07:48
有得寄既咩?! ._.
如果都要百幾二百
我覺得換Case仲實際

作者: ken2135 時間: 2009-11-6 13:34
一二百咁貴

作者: happypoon 時間: 2009-11-9 22:07 標題: 回覆 1# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken2135 時間: 2009-11-10 20:31 標題: 回覆 13# 的帖子
咁不如買過仲好..如果貴既話
作者: L3C 時間: 2009-11-11 02:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckah 時間: 2009-11-11 03:23 標題: 回覆 15# 的帖子
師兄..你係米拍cm33x既每一part都有得賣?側機板有嗎?

