Board logo

標題: $300有型機箱,有邊D推介?? [打印本頁]

作者: MC_OK@123    時間: 2009-10-31 19:37     標題: $300有型機箱,有邊D推介??

得$300 又想有型....有邊隻機箱可以推介下??

P.S.$300連FAN......A-FAN$2x-3x ok 5ok?

P.S.2.  I want FAN with LED...thZ

多謝ching!!

[ 本帖最後由 MC_OK@123 於 2009-10-31 19:39 編輯 ]
作者: thgx    時間: 2009-10-31 19:54

This one
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2