Board logo

標題: CM 932 VS Antec 1200 [打印本頁]

作者: hacker903    時間: 2009-7-22 16:34     標題: CM 932 VS Antec 1200

Which one better?
作者: trevor2468    時間: 2009-7-22 16:42     標題: antec 1200


作者: 測試部    時間: 2009-7-22 17:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: passby    時間: 2009-7-22 17:31

個人支持HAF932...
ANTEC TWELVE HUNDRED個價高HAF932 50%
ANTEC CA-1200 BK ATX Case 黑色          HK$ 1,550.00
作者: mash03    時間: 2009-7-22 17:38

原帖由 passby 於 2009-7-22 17:31 發表
個人支持HAF932...
ANTEC TWELVE HUNDRED個價高HAF932 50%
ANTEC CA-1200 BK ATX Case 黑色          HK$ 1,550.00


ANTEC CA-1200 正刀好似買緊$1350...我買哦時都係$1280...
作者: 藤原亮政    時間: 2009-7-22 17:43

原帖由 mash03 於 2009-7-22 17:38 發表


ANTEC CA-1200 正刀好似買緊$1350...我買哦時都係$1280...


但932只要1000內
作者: passby    時間: 2009-7-22 17:45     標題: 回覆 5# 的帖子

haf 932有c兄話900蚊唔駛都買到剛剛好50%
作者: 單身的人    時間: 2009-7-22 17:51

價錢就932~ 效能就應該係1200
作者: mash03    時間: 2009-7-22 17:52

原帖由 藤原亮政 於 2009-7-22 17:43 發表


但932只要1000內


咁我都知平d...但唔同價好囉比較...
作者: mash03    時間: 2009-7-22 17:53

原帖由 passby 於 2009-7-22 17:45 發表
haf 932有c兄話900蚊唔駛都買到剛剛好50%


咁囉1200黎比較好似遠左d....
咁不如囉900ver.2黎比較好d喇....
作者: RYO    時間: 2009-7-22 18:05

睇你鍾意邊個牌子多d
以我黎講緊係antec 1200,內籠全黑化
作者: mash03    時間: 2009-7-22 18:07

原帖由 RYO 於 2009-7-22 18:05 發表
睇你鍾意邊個牌子多d
以我黎講緊係antec 1200,內籠全黑化


我都係呢個原因先買1200

但1200出哦陣真係冇咩全黑化機箱...我先俾佢吸引到....
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-22 18:31

原帖由 mash03 於 2009-7-22 17:53 發表


咁囉1200黎比較好似遠左d....
咁不如囉900ver.2黎比較好d喇....


Full Tower Vs Full Tower
作者: zetalai    時間: 2009-7-22 18:32

原帖由 mash03 於 2009-7-22 17:53 發表


咁囉1200黎比較好似遠左d....
咁不如囉900ver.2黎比較好d喇....

唔覺
2個full tower

nine hundred 2 對手應該922.....
作者: takiehou    時間: 2009-7-22 19:06

兩個都咁大個...antec 1200 la!
作者: rt6688    時間: 2009-7-22 19:24

一定係antec 1200啦樣靚多風扇
作者: highflyer    時間: 2009-7-22 20:10

其實2個箱通風都好.   大體相似, 細節就睇個人喜好.
我就揀左932, 因:
1200 隻牛一定要倒轉放(我好唔想牛扇同顯咭扇爭入風 )
932 個深度有560mm(>1200個513mm), 放長顯咭放便d.
932 個motherboard tray 有cpu heatsink 窿, 安拆heatsink 方便少少. (後來發覺同p6td 唔夾! )
932放硬碟方向比較容易走線+藏線.

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-7-22 20:11 編輯 ]
作者: mash03    時間: 2009-7-22 22:14

原帖由 zetalai 於 2009-7-22 18:32 發表

唔覺
2個full tower

nine hundred 2 對手應該922.....


又係喎...唔記得左潻
作者: 長駐SSP    時間: 2009-7-23 00:00

不用$900 ,不是吧,是不是看錯了HAF 922?
作者: 奔走人    時間: 2009-7-23 04:04

我用緊antec1200,但係如果裝既底版係x58果d size,我就建議用haf932,因為1200背版走線位闊度只係剛好for p45,x48果d atx版,用x58就背版走線位個窿會窄窄地,走線唔係咁好.
功能方面,1200同932照睇差唔多,不過haf932風扇比較會用少d.
以上係小弟既愚見

[ 本帖最後由 奔走人 於 2009-7-23 10:31 編輯 ]
作者: trevor2468    時間: 2009-7-23 05:43     標題: 你都可以選擇買antec 902

正都$870,同1200差5多

[ 本帖最後由 trevor2468 於 2009-7-23 05:43 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2