作者: hacker903 時間: 2009-7-22 16:34 標題: CM 932 VS Antec 1200
Which one better?
作者: trevor2468 時間: 2009-7-22 16:42 標題: antec 1200
作者: 測試部 時間: 2009-7-22 17:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: passby 時間: 2009-7-22 17:31
個人支持HAF932...
ANTEC TWELVE HUNDRED個價高HAF932 50%
ANTEC CA-1200 BK ATX Case 黑色 HK$ 1,550.00
作者: mash03 時間: 2009-7-22 17:38
原帖由 passby 於 2009-7-22 17:31 發表
個人支持HAF932...
ANTEC TWELVE HUNDRED個價高HAF932 50%![]()
ANTEC CA-1200 BK ATX Case 黑色 HK$ 1,550.00
ANTEC CA-1200 正刀好似買緊$1350...我買哦時都係$1280...
作者: 藤原亮政 時間: 2009-7-22 17:43
但932只要1000內
作者: passby 時間: 2009-7-22 17:45 標題: 回覆 5# 的帖子
haf 932有c兄話900蚊唔駛都買到剛剛好50%
作者: 單身的人 時間: 2009-7-22 17:51
價錢就932~ 效能就應該係1200
作者: mash03 時間: 2009-7-22 17:52
咁我都知平d...但唔同價好囉比較...
作者: mash03 時間: 2009-7-22 17:53
咁囉1200黎比較好似遠左d....
咁不如囉900ver.2黎比較好d喇....
作者: RYO 時間: 2009-7-22 18:05
睇你鍾意邊個牌子多d
以我黎講緊係antec 1200,內籠全黑化
作者: mash03 時間: 2009-7-22 18:07
我都係呢個原因先買1200
但1200出哦陣真係冇咩全黑化機箱...我先俾佢吸引到....
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-22 18:31
Full Tower Vs Full Tower
作者: zetalai 時間: 2009-7-22 18:32
唔覺
2個full tower
nine hundred 2 對手應該922.....
作者: takiehou 時間: 2009-7-22 19:06
兩個都咁大個...antec 1200 la!
作者: rt6688 時間: 2009-7-22 19:24
一定係antec 1200啦樣靚多風扇
作者: highflyer 時間: 2009-7-22 20:10
其實2個箱通風都好.
我就揀左932, 因:
1200 隻牛一定要倒轉放(我好唔想牛扇同顯咭扇爭入風
932 個深度有560mm(>1200個513mm), 放長顯咭放便d.
932 個motherboard tray 有cpu heatsink 窿, 安拆heatsink 方便少少. (後來發覺同p6td 唔夾!
932放硬碟方向比較容易走線+藏線.
[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-7-22 20:11 編輯 ]
作者: mash03 時間: 2009-7-22 22:14
又係喎...唔記得左潻
作者: 長駐SSP 時間: 2009-7-23 00:00
不用$900 ,不是吧,是不是看錯了HAF 922?
作者: 奔走人 時間: 2009-7-23 04:04
我用緊antec1200,但係如果裝既底版係x58果d size,我就建議用haf932,因為1200背版走線位闊度只係剛好for p45,x48果d atx版,用x58就背版走線位個窿會窄窄地,走線唔係咁好.
功能方面,1200同932照睇差唔多,不過haf932風扇比較會用少d.
以上係小弟既愚見
[ 本帖最後由 奔走人 於 2009-7-23 10:31 編輯 ]
作者: trevor2468 時間: 2009-7-23 05:43 標題: 你都可以選擇買antec 902
正都$870,同1200差5多
[ 本帖最後由 trevor2468 於 2009-7-23 05:43 編輯 ]

