Board logo

標題: 你地有冇人用內置讀卡機, 但個機箱冇3.5' 位比你放? [打印本頁]

作者: 邪惡的化身    時間: 2009-6-28 17:19     標題: 你地有冇人用內置讀卡機, 但個機箱冇3.5' 位比你放?

會唔會迫住用5.25' 果d位去放?
作者: muihin    時間: 2009-6-28 20:33

買個 5.25' -> 3.5' 既膠穀, 不過都要 25 皮, 勁唔抵

圖片附件: temp.jpg (2009-6-28 20:33, 30.36 KB) / 下載次數 82
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=885259&k=26fbd23b4f79848f5a052c4186c2c666&t=1782623899&sid=kLpbdCAiDS


作者: 李璨琛    時間: 2009-6-28 21:03

內置比外置一般快幾多
作者: muihin    時間: 2009-6-28 21:33

快同慢, 同內置/外置無關, 都係插USB, 係硬件設計問題
作者: a886    時間: 2009-6-28 22:52     標題: 回覆 3# 的帖子

外置好過內置百萬倍~
作者: umid    時間: 2009-7-3 10:36

隨時hang機,極之唔好用!
作者: happy_gemini    時間: 2009-7-3 14:00

To #5 & #6:
點解咁講... 正如此#4所講, 只係設計問題, 內/外置都係以usb做connection, 如果會hang機, 都只係果個裝置本身嘅問題, 內/外置一樣有可能發生, 與其是內置or外置根本沒有關係...
嚴格嚟講... 內置係直駁mb usb位, 而外置係可能經機箱or其他pci device, 其實出現問題嘅機會較大...
作者: snlworld    時間: 2009-7-3 14:11

原帖由 muihin 於 2009-6-28 20:33 發表
買個 5.25' -> 3.5' 既膠穀, 不過都要 25 皮, 勁唔抵


where can buy this??
作者: tikooh    時間: 2009-7-3 14:20

我覺得內置好啲啦, 起碼唔洗用地方呀!
作者: muihin    時間: 2009-7-3 15:05

我呢個响黃金地庫電梯邊買好多牛/風扇/散熱果間買
應該有平D, 但搵唔到.....
黃金上層都有, 仲貴

我鐘意用 internal 喎, 方便
個人口味啦, 自己鐘意部機簡潔D, 唔鐘意拉晒一條二條線出嚟
搵左隻好D既, 速度幾好, 又未試過hang
响黃金要六草野, 點知新高登48就得

[ 本帖最後由 muihin 於 2009-7-3 15:07 編輯 ]
作者: happy_gemini    時間: 2009-7-3 18:15

原帖由 muihin 於 2009-7-3 15:05 發表
我呢個响黃金地庫電梯邊買好多牛/風扇/散熱果間買
應該有平D, 但搵唔到.....
黃金上層都有, 仲貴

我鐘意用 internal 喎, 方便
個人口味啦, 自己鐘意部機簡潔D, 唔鐘意拉晒一條二條線出嚟
搵左隻好D既, 速度幾好, 又未試過hang
响黃金要六草野, 點知新高登48就得


我都係咁話...
成部機一體化... 我仲專登張用緊嘅reader送咗俾人, 自己買個internal...
作者: bc2003    時間: 2009-7-3 19:10

想用內置, 但係全部都冇蓋, 長用勁食塵
作者: avoj887    時間: 2009-7-16 06:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 邪惡的化身    時間: 2009-7-16 11:46

內置真係方便好多架~~~
作者: sixshots    時間: 2009-7-16 16:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: byleung    時間: 2009-7-17 06:01

其實如果你未買果3.5" reader
可以直接買5.25" o既internal reader

通常接口多過3.5"
有d 有埋風扇速度較
作者: byleung    時間: 2009-7-17 06:17

FYI all
5.25寸内置读卡器 帝特光驱位读卡器(黑/白) 帝特内置读卡器
http://item.taobao.com/auction/i ... 7b5.jhtml?cm_cat=11

5.25"多功能读卡器 CPU温度显示/ESATA/1394/USB2.0
http://item.taobao.com/auction/i ... jhtml?cm_cat=140912

5.25"多功能读卡器 ESATA/ CPU温度显示 风扇调速
http://item.taobao.com/auction/i ... jhtml?cm_cat=140912
作者: muihin    時間: 2009-7-17 08:56

5.25" 放3.5" Card Reader 之外, 仲可以放埋個 DVD-RW
(不過手工好差, 唔好笑 )

圖片附件: temp.jpg (2009-7-17 08:56, 39.68 KB) / 下載次數 48
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=902739&k=1e828ed419c651a43c7cc9531cfc14ed&t=1782623899&sid=kLpbdCAiDS


作者: 零壹大神    時間: 2009-7-18 02:14

內置放便D
長期插住
外置成日唔知飛左去邊
作者: byleung    時間: 2009-7-18 14:11

原帖由 muihin 於 2009-7-17 08:56 發表
5.25" 放3.5" Card Reader 之外, 仲可以放埋個 DVD-RW
(不過手工好差, 唔好笑 )


果slim rom 點攪?
作者: victormok    時間: 2009-7-18 16:14

DSC_4958.jpg
有,用現成大轉細連 NB DVD 位的。箱本身有 USB 所以選有 Floppy 的。

圖片附件: DSC_4958.jpg (2009-7-18 16:14, 50.91 KB) / 下載次數 65
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=904328&k=6173fcf69ff622ed229fcc7aa8805270&t=1782623899&sid=kLpbdCAiDS


作者: snlworld    時間: 2009-7-18 17:29

用咗2個月
5.25"多功能读卡器 ESATA/ CPU温度显示 风扇调速
http://item.taobao.com/auction/i ... jhtml?cm_cat=140912
不過讀卡位死咗

圖片附件: IMG_2239.1.jpg (2009-7-18 17:29, 57.81 KB) / 下載次數 91
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=904464&k=1907b6ffdff14ea83a1aab488beea984&t=1782623899&sid=kLpbdCAiDS


作者: byleung    時間: 2009-7-18 17:37

原帖由 snlworld 於 2009-7-18 17:29 發表
用咗2個月
5.25"多功能读卡器 ESATA/ CPU温度显示 风扇调速
http://item.taobao.com/auction/i ... jhtml?cm_cat=140912
不過讀卡位死咗


好多燈

不過呢D野, 幾十蚊, 都無辦法
作者: alanchankw    時間: 2009-7-18 19:27

原帖由 victormok 於 2009-7-18 16:14 發表
904328
有,用現成大轉細連 NB DVD 位的。箱本身有 USB 所以選有 Floppy 的。

where did u buy it??
作者: edsddl    時間: 2009-7-19 01:24

不過Transcend冇出過internal既card reader啦... d 雜乜reader唔想用
作者: norai    時間: 2009-7-19 01:32

我用呢個 新高$140
唔錯的

圖片附件: T10VdjXfEmn0PB6KIV_020338.jpg_310x310.jpg (2009-7-19 01:32, 5.58 KB) / 下載次數 76
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=905274&k=eaaa912f41fae88ce341f41d5c7b2622&t=1782623899&sid=kLpbdCAiDS


作者: muihin    時間: 2009-7-19 14:06

原帖由 alanchankw 於 18/7/2009 19:27 發表

where did u buy it??


yes, 邊度有得賣呀 ???? 唔駛自己整得肉肉酸酸
作者: kwtleung    時間: 2009-7-19 14:27

I'm using the unitek one, very stable no problem
作者: kcgary2g    時間: 2009-7-21 14:19

原帖由 muihin 於 2009-6-28 20:33 發表
買個 5.25' -> 3.5' 既膠穀, 不過都要 25 皮, 勁唔抵

鴨記有$15
買電腦散件果間.......
作者: muihin    時間: 2009-7-22 21:33

原帖由 kcgary2g 於 21/7/2009 14:19 發表

鴨記有$15
買電腦散件果間.......


有咩 ???  唔覺喎....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2