Board logo

標題: [操作疑難] dc 降壓! 請教如何把尿袋usb 5v 降壓變成 4.3v 輸出? [打印本頁]

作者: pa    時間: 2023-8-21 15:22     標題: dc 降壓! 請教如何把尿袋usb 5v 降壓變成 4.3v 輸出?

本帖最後由 pa 於 2023-8-21 15:26 編輯

如題.
是否加電阻就得? 電阻要咩型號? thanks
作者: tanoshi    時間: 2023-8-21 15:34

你串個二極管,如果電流少過1A,可用1N4001
作者: pa    時間: 2023-8-21 15:40

多謝tanoshi 兄回覆
如果2A 用咩好呢?
作者: kwliu    時間: 2023-8-21 16:08

如果2A 用咩好呢?
pa 發表於 2023-8-21 15:40


電流有2A即係唔用得linear, 要用switching.
不過一般降壓要有2V drop, 你得0.7V用LDO又會太熱.
不如講下係邊度用.
作者: pa    時間: 2023-8-21 16:13

本帖最後由 pa 於 2023-8-21 16:16 編輯

用途: 用尿袋usb a / 電視usb a 5v 輸出俾 Apple TV 4K (2022). Apple TV 唔用原裝AC牛, 隻牛output 4.3v 1.21A

參考左呢條片, 但佢改用12v dc - 4.3v dc, 我想用5v 供電
https://www.youtube.com/watch?v= ... yverComputer%26Tech
作者: super_hkg    時間: 2023-8-21 17:40

用途: 用尿袋usb a / 電視usb a 5v 輸出俾 Apple TV 4K (2022). Apple TV 唔用原裝AC牛, 隻牛output 4.3v 1 ...
pa 發表於 2023-8-21 16:13


我勸你唔好搞,原裝火牛係4.3v 4.2a ~18W,電視一定唔work
尿袋USB 用誘騙12v 再轉4.3 就得,有D火牛尿袋出5v 會限電流,大部份都係2A
作者: pa    時間: 2023-8-21 17:49

原裝火牛output寫4.3v 1.21a
作者: ThomasYau    時間: 2023-8-21 20:02

你要成日拎住隻apple tv 週圍走?
條片話要用喺車, 唔想用inverter 先咁玩, 屋企用改成咁真係多舊魚
作者: ww9876    時間: 2023-8-21 22:21

二極管每支降0.7V。淘寶大把,頂1OA型號都有。

via HKEPC Reader for Android
作者: C_Law    時間: 2023-8-22 06:56

搭嘴問下,想 5V 出 5V,有什麼提議?

實情係一件用好小電流的裝置(應該不到 50mA peak,大部份時間應該更低,係低到用尿袋的話,個尿袋會自己斷電),但估計 USB 火牛老化 and/or  USB 線太長而有衰減,實際入到件裝置的電壓不足 5V 而令它間中不能正常運作。

加升壓板之後再加降壓板變返去 5V!?

因為要 7x24 長開所以不能用充電,又距離插蘇遠,火牛與裝置之間不能改用 USB 短線,試過拉拖板過去插火牛再用 USB 短線係正常運作,但該位置又不便長期放個拖板。
作者: tanoshi    時間: 2023-8-22 08:20

多謝tanoshi 兄回覆
如果2A 用咩好呢?
pa 發表於 2023-8-21 15:40

1N5400

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: AC360    時間: 2023-8-22 08:36

搭嘴問下,想 5V 出 5V,有什麼提議?

實情係一件用好小電流的裝置(應該不到 50mA peak,大部份時間應該更 ...
C_Law 發表於 2023-8-22 06:56

有沒有用USB錶度過隻火牛輸出電壓和經USB線到件裝置時的電壓?
作者: xiao    時間: 2023-8-22 08:42

看用途
如果不要精密, 開蓋, 直接電池輸出4.2V, 效率最高
作者: pa    時間: 2023-8-22 09:49

回覆 11# tanoshi

請問駁法系唔系咁?

circuit4.JPG

圖片附件: circuit4.JPG (2023-8-22 09:49, 24.46 KB) / 下載次數 178
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386011&k=b09550badf8c55ae034c87b381b0dd68&t=1782660404&sid=3Ns5E8G99X


作者: hon829    時間: 2023-8-22 09:49

搭嘴問下,想 5V 出 5V,有什麼提議?

實情係一件用好小電流的裝置(應該不到 50mA peak,大部份時間應該更 ...
C_Law 發表於 2023-8-22 06:56



對電壓咁敏感

簡單可試用自動升降模塊:  (亦有可調的)


https://s.taobao.com/search?ie=u ... earch_radio_all%3A1
作者: s84292    時間: 2023-8-22 09:57

用途: 用尿袋usb a / 電視usb a 5v 輸出俾 Apple TV 4K (2022). Apple TV 唔用原裝AC牛, 隻牛output 4.3v 1 ...
pa 發表於 2023-8-21 16:13


電視USB A基本上一定唔夠力,好多連5V 1A都冇
C頭都要睇型號
作者: pa    時間: 2023-8-22 10:08

題外話, 尿袋usb out current flow 應該系邊種? 萬能錶可以度到?
current.JPG

圖片附件: current.JPG (2023-8-22 10:06, 84.25 KB) / 下載次數 151
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386014&k=a3a2a28ce027e89bc9d5717c19c7e47d&t=1782660404&sid=3Ns5E8G99X


作者: pa    時間: 2023-8-22 10:10

回覆 16# s84292

如果尿袋寫5v 3a 應該可以?
作者: Ian_Seabourne    時間: 2023-8-22 10:35

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2023-8-22 10:36 編輯

任何二極管在不同電流時會有不同電壓降。
你確定電流變動引致的電壓變動不會影響儀器運作就好。
串電阻降壓,也會在不同電流時會有不同電壓降。

電源如果可以穩定出5V >1A,直接改feedback 電阻出 4.3V 最穩定可靠。
(USB 火牛有 QC / PD 通訊協議的不可以這樣改。)
作者: 一隻人    時間: 2023-8-22 10:44

假如二極管這種不穩電壓也能用
那最方便還是直接用鋰電直連
可以試試3.2V到3.7V能不能推得動件器材
作者: pa    時間: 2023-8-22 11:28

如果用電阻 5v 1.21a 系唔系配 4 ohm 電阻?
作者: kwliu    時間: 2023-8-22 11:42

如果用電阻 5v 1.21a 系唔系配 4 ohm 電阻?
pa 發表於 2023-8-22 11:28


錯,留意19樓師兄所講,non-constant load用電阻不可行。
作者: pa    時間: 2023-8-22 12:34

本帖最後由 pa 於 2023-8-22 12:35 編輯
任何二極管在不同電流時會有不同電壓降。
你確定電流變動引致的電壓變動不會影響儀器運作就好。
串電阻降壓 ...
Ian_Seabourne 發表於 2023-8-22 10:35


多謝師兄, 唔好意我唔熟電子野...      
Apple tv 用果粒bionic A15, 電流應該會唔會有固定電流? 如果用二極管降壓, 唔同電流, 電壓會系4.3v - 5.1v 變動嗎?
作者: C_Law    時間: 2023-8-22 16:12

本帖最後由 C_Law 於 2023-8-22 16:29 編輯
對電壓咁敏感

簡單可試用自動升降模塊:  (亦有可調的)
hon829 發表於 2023/8/22 09:49


Thx~~~
我無留意開,一直以為改電壓的模塊一係升一係降,原來有一塊過的。

件裝置用來定時紀錄環境溫度、濕度……之類數據。個運作係每個鐘讀一次數據,之後就 Hibernate,一個鐘後又 Wakeup,如此類推的不斷循環,有需要時就手動 Wakeup 用手機經 BT 連線提取之前紀錄的數據。現時狀況係有時 Hibernate 後就一睡不起(讀到幾次至十幾次就無再讀數據)。搭拖板過去改用短 USB 線駁火牛試了幾日就無事。所以估係電源條 USB 線太長有衰減,或者係中途路過太多 Noise 的地方!?
作者: C_Law    時間: 2023-8-22 16:13

有沒有用USB錶度過隻火牛輸出電壓和經USB線到件裝置時的電壓?
AC360 發表於 2023/8/22 08:36


件裝置是朋友的,上次去幫他試機,帶漏了 USB 錶頭!
作者: pa    時間: 2023-8-22 16:13

TB上呢啲dc-dc 模組, 系唔系用可變電阻?
convert2.JPG
非隔离DC-DC降压模块
输入电压:DC3V-40V
输出电压:DC1.23-35V
输出电流:3A(max)
输出纹波:4mV(max)
转换效率:92%(max)
空载电流:7mA左右
保护功能:接反、过流、过热,短路
工作温度:-40℃至85℃
外围尺寸:55*32*13(长*宽*高)(mm)
净重:20g
使用
高Q值大电流屏蔽电感
低ESR大容量电容
BI原装进口高精度电位器
原装全新进口芯片
5A大电流肖特基二极管
沉金PCB
纯铜端子
室温下可稳定工作在3A(测试条件温度29℃,湿度50%),如果长时间工作建议加散热片

圖片附件: convert2.JPG (2023-8-22 16:12, 34.99 KB) / 下載次數 189
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386060&k=eab734ba48f4724d907616036bd138fe&t=1782660404&sid=3Ns5E8G99X


作者: pa    時間: 2023-8-22 16:19

錯,留意19樓師兄所講,non-constant load用電阻不可行。
kwliu 發表於 2023-8-22 11:42


如果用電容+電阻可以嗎?
作者: ww9876    時間: 2023-8-22 23:46

如果用電容+電阻可以嗎?
pa 發表於 2023-8-22 16:19

直流電5V喎

via HKEPC Reader for Android
作者: 魚蛋Strike    時間: 2023-8-23 20:47

本帖最後由 魚蛋Strike 於 2023-8-23 21:53 編輯

https://item.taobao.com/item.htm ... amp;_u=t2dmg8j26111

可以自己扭, 又可有埋電供

我早買幾塊玩, , microusb的, 版又大D,  /_\蝕
作者: Ian_Seabourne    時間: 2023-8-24 10:47

移動電源啲電阻又細又密,不易改。
建議用 mini360 / MP1584 或類似可調降壓模塊
https://detail.tmall.com/item.htm?id=542522209178
呢件已經可以長行 1.8A




作者: kwliu    時間: 2023-8-24 11:12

移動電源啲電阻又細又密,不易改。
建議用 mini360 / MP1584 或類似可調降壓模塊

呢件已經可以長行 1.8A

...
Ian_Seabourne 發表於 2023-8-24 10:47


我都諗過推介MP1584, 不過5V in 4.3V out唔附合以下條件.
https://protosupplies.com/produc ... c-step-down-module/
For best ripple performance, the input voltage should be at least 1.6 to 2V higher than the output.


都係用SEPIC converter算, 不過搞咁多野做乜, 無得插電咩?
作者: pa    時間: 2023-8-24 17:49

回覆 30# Ian_Seabourne

thanks! 我淘一塊試吓先
作者: pa    時間: 2023-8-24 17:54

回覆 31# kwliu


請教吓 ripple performance 唔靚會有咩壞處?
作者: Ian_Seabourne    時間: 2023-8-24 21:20

我都諗過推介MP1584, 不過5V in 4.3V out唔附合以下條件.

都係用SEPIC converter算, 不過搞咁多野做乜 ...
kwliu 發表於 2023-8-24 11:12


睇漏咗 drop out voltage
0.7V x 1.2A 都不夠1W,不如直接用 LDO regulator
例如 TLF1963TE
https://www.infineon.com/cms/en/ ... ications/tlf1963te/
作者: pa    時間: 2023-8-25 09:25

如果用MP1584, 用dc 12v 出4.3v 應該都有穩定輸出?
作者: m92fshing    時間: 2023-8-25 11:08

回覆  kwliu


請教吓 ripple performance 唔靚會有咩壞處?
pa 發表於 2023-8-24 17:54

電器工作不穩,引致功能不正常,聲音輸出有機會聽到高頻聲

via HKEPC Reader for Android
作者: 一隻人    時間: 2023-8-28 12:25

睇漏咗 drop out voltage
0.7V x 1.2A 都不夠1W,不如直接用 LDO regulator
例如 TLF1963TE
...
Ian_Seabourne 發表於 2023-8-24 21:20



加得芯片那還不如直接鋰電接升壓模塊
又或找不是芯片靠內部線路取樣固定電壓輸出的充電寶
最理想只要改一個取樣電阻就可以改成4.3V輸出





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2