Board logo

標題: [操作疑難] 晶體管放大 [打印本頁]

作者: aazz    時間: 2019-8-27 11:13     標題: 晶體管放大

本帖最後由 aazz 於 2019-8-27 11:23 編輯

最近想試晶體管放大;
但唔想要太大W數;
2W 左右就可以;
因為已經用緊 運放OPA2604;
想試下做小功率晶體管;
下圖有兩個只完成單一聲道;
第一個比第二個小一級;
晶體管好像 2N2222同2N2907 比;
2n3904 同2N3906 好一些;
純感覺;
而且多一級的 2N3904 一去到大小小訊號輸入;
就好大雜聲;
由其在第二級開始;
圖中 2N3904用插件式試換零件;
所以級間電容換大到1UF ,
電源濾波電容換細左 470UF;
雜聲小左; 但還有不小;






2N3904 / 2N3906



作者: 燕飛    時間: 2019-8-27 14:19

本帖最後由 燕飛 於 2019-8-27 14:22 編輯

玩洞洞板 零件仲要飛起晒 好聲就神奇

via HKEPC Reader for Android
作者: aazz    時間: 2019-8-27 14:28

玩洞洞板 零件仲要飛起晒 好聲就神奇

via HKEPC Reader for Android
燕飛 發表於 2019-8-27 14:19


因為想試唔同零件效果
作者: fon2031990    時間: 2019-8-27 14:35

玩洞洞板 零件仲要飛起晒 好聲就神奇

via HKEPC Reader for Android
燕飛 發表於 2019-8-27 14:19



    好奇一問,如果用洞板, 但只係用黎固定零件, 接駁用返搭棚手法,又會唔會好聲過用PCB?
作者: stephenwong    時間: 2019-8-27 21:54

5V DC 做 Power Source ,太細啦,比你 rail-to-rail (5VP-P), P=Vrms^2/R, 8ohm 喇叭,0.4W, 格硬推,一定 clipping,即是拆聲。 就算 9V DC, 如果都是推8ohm 喇叭,其實最多都只有 1.3W。
作者: aazz    時間: 2019-8-28 09:11

本帖最後由 aazz 於 2019-8-28 09:15 編輯
5V DC 做 Power Source ,太細啦,比你 rail-to-rail (5VP-P), P=Vrms^2/R, 8ohm 喇叭,0.4W, 格硬推,一定 ...
stephenwong 發表於 2019-8-27 21:54


THANKS
人兄
不過小第都是想大約 2W 就夠;
太大要用火牛比電;
唔想拖火牛;
如果12V 又好些嗎

圖片附件: 2-watt-amplifier.jpg (2019-8-28 09:12, 32.45 KB) / 下載次數 152
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2146277&k=1f1be216524e3eebf6eac682efdcb226&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV



圖片附件: 20097134192483.gif.jpg (2019-8-28 09:15, 33.41 KB) / 下載次數 140
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2146278&k=a843cbb6ca9625e8e6b7c245b3fb89c6&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: cody2k    時間: 2019-8-29 17:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aazz    時間: 2019-8-29 23:11

買粒LM380, 乜都唔使煩又好聲.
cody2k 發表於 2019-8-29 17:18


但小第已經有 47 耳放 行(OPA2604-AD8620);
150W 有 3對接橋 LM1875
不過因為火牛大開麻煩
作者: mos-leung    時間: 2019-9-3 00:31

買粒LM380, 乜都唔使煩又好聲.
cody2k 發表於 2019-8-29 17:18


一个吾錯的選擇。
作者: DGCNYO    時間: 2019-9-18 13:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XML    時間: 2019-9-26 10:05

我比較好奇
點解會將兩粒diode直接駁埋一齊
作者: lnchu    時間: 2019-9-26 10:36

回覆 11# XML


    係要把兩粒原子粒個base保持有0.6-0.7V x2=1.2-1.4V.
作者: eeek    時間: 2019-9-26 11:23

我比較好奇
點解會將兩粒diode直接駁埋一齊
XML 發表於 2019-9-26 10:05


Class AB Amplifier
Class AB Amplifier Diode Biasing
https://www.electronics-tutorial ... s-ab-amplifier.html

甲乙類放大器
推輓輸出級靜態偏置電路
二極管偏置電路
https://kknews.cc/zh-hk/news/v685z44.html
作者: diydevil    時間: 2019-9-26 22:51

我比較好奇
點解會將兩粒diode直接駁埋一齊
XML 發表於 2019-9-26 10:05


偏壓同溫度補償
作者: diydevil    時間: 2019-9-26 22:58

最近想試晶體管放大;
但唔想要太大W數;
2W 左右就可以;
因為已經用緊 運放OPA2604;
想試下做小功率晶體管;
...
aazz 發表於 2019-8-27 11:13


輸出級有D怪怪地, Q4,Q5偏壓可能去到 Class B,可能無靜態電流 tim.
中心電壓點睇都唔似 1/2 Vcc.
作者: penay    時間: 2019-9-29 09:54

本帖最後由 penay 於 2020-1-6 09:03 編輯

自delete

圖片附件: 1-17-735x420.jpg (2019-9-29 09:53, 79.32 KB) / 下載次數 107
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2152120&k=e5e4982f058e7188335d781ec74159e8&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: aazz    時間: 2019-9-29 11:43

本帖最後由 aazz 於 2019-9-29 11:49 編輯
而家仲玩晶體管梗係玩ic啦符合成本效益
電路電壓3v至6v
penay 發表於 2019-9-29 09:54


人兄 IC係方便;
但如果想功率高小小;
晶體管好似比較好啲;
因為小第想要 2-5W 左右;
唔想電源用火牛;
同唔想電壓太高;
TDA2822 都做過;
但開大聲好易拆聲;

前日又整左這個電源12V;
小第用 3顆 鋰電池供電;
好似可以推 5W 喇叭;
效果不錯;

圖片附件: BC547-BC557-BD139-BD140.gif (2019-9-29 11:48, 7.74 KB) / 下載次數 96
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2152156&k=1440413502fc4ccdf17eb6201777f126&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: penay    時間: 2019-9-29 16:15

本帖最後由 penay 於 2020-1-6 09:04 編輯

自delete
作者: aazz    時間: 2019-9-29 16:47

玩勁啲(15w+15w)用  TDA7297 功放ic 大喇叭都推得起
penay 發表於 2019-9-29 16:15


但小第唔想拖火牛;
作者: Mike    時間: 2019-9-29 22:53

但小第唔想拖火牛;
aazz 發表於 2019-9-29 16:47


ching, 你要大功率輸出, 又唔想拖火牛
呢個電路如何?
https://www.eleccircuit.com/ster ... 3w-using-ba5406-ic/
作者: penay    時間: 2019-9-30 15:24

本帖最後由 penay 於 2020-1-6 09:04 編輯

自delete
作者: diputs    時間: 2019-9-30 23:18

本帖最後由 diputs 於 2019-10-1 00:39 編輯

回覆 1# aazz
以你所用的OTL線路,最後一級電流放大級(射極輸出)只用一粒三極管(PNP及NPN)會電流放大倍數不夠(因輸出級三極管在較大集極電流時,β值會減少),或易引致推動級過載或驅動力不足,因而帶出各種失真可能,宜多加一級電流放大(或用達零頓組合)。
end4.1.gif
以上可作增多一級電流放大的參考計算方法,假設Vcc為12V,喇叭抗阻8Ω,輸出5W時,I rms約為0.79A,即直流峰值約為1.12A,最大輸出功率約為〔(12-2)/√2〕²/8=6.2W,2V為最後電流放大級的三極管最低Vce+射極電阻(假設為0.5Ω)的工作電壓。

亦可參考以下網頁線路試試。
https://www.dianziaihaozhe.com/mulu/guowai/2775.html

圖片附件: end4.1.gif (2019-10-1 00:01, 7.01 KB) / 下載次數 160
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2152403&k=f95c1a1008364f1a06a87a442695d5ee&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: YES_MAN    時間: 2019-9-30 23:47

好似話JFET or MOSFET聲近似vacuum tube,
even harmonic 多 順耳,
Transistor 話 odd harmonic多 刺耳.
作者: aazz    時間: 2019-9-30 23:51

回覆  aazz
以你所用的OTL線路,最後一級電流放大級(射極輸出)只用一粒三極管(PNP及NPN)會電流放大倍數不 ...
diputs 發表於 2019-9-30 23:18


多謝人兄;
這個圖小第都有;
但 3DG 管難找
而且圖中有寫
有對管要安裝得好近
話要熱補償
作者: aazz    時間: 2019-9-30 23:56

你想玩移動音箱呀用擴音模組 (淘寶幾蚊塊 )
PAM8403 3W
PAM8406 5W
供電範圍2.5v 至5.5v
用18650或者用尿袋 ...
penay 發表於 2019-9-30 15:24


小第除了砌放大外;
其實係唔想用 IC;
數字 IC 更加唔想用;
如果要用的;
好久前已經砌過 TDA 2003
連 TDA2003 的 BTL 都砌過了
作者: aazz    時間: 2019-10-1 09:14

回覆  aazz
以你所用的OTL線路,最後一級電流放大級(射極輸出)只用一粒三極管(PNP及NPN)會電流放大倍數不 ...
diputs 發表於 2019-9-30 23:18


昨晚看不到人兄的圖;
今日見到 32V ;
點樣可以唔用火牛
作者: aazz    時間: 2019-10-1 23:05

本帖最後由 aazz 於 2019-10-1 23:08 編輯

小第剛又砌好這個線路;
聲都不錯
不過有點覺得怪;
輸出前一級用對管;
但輸出級又唔用對管呢

圖片附件: 4w amp tip41(8-15V).GIF (2019-10-1 23:05, 4.81 KB) / 下載次數 124
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2152607&k=1870fb172dcb1e419617f5cfb8d366d8&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: diputs    時間: 2019-10-2 14:02

本帖最後由 diputs 於 2019-10-2 14:08 編輯

回覆 26# aazz

張電路圖係比你計算多加一級電流放大做參考,即圖中+32及-32(共64V)的OCL式变做+12V及0V的OTL式。末級電流7.22A轉為1.12A,R1及R2的0.22轉為0.5Ω(或兩粒1.0Ω並聯可增大散熱面積),用金屬膜或繞線電阻有正温度系數對補償三極管Hfe的較大正温度系數有少許補償,R1,R2,R3,R4的射極電阻有負回輸作用,要求高唔好用碳膜阻,因碳膜阻有較大的負温度系數。
假設末級的T1及T2 Hfe為25,即Ib約為1.12/25=45mA,取流經R3的電流約為T3 lc的5~6%(15/290),
T3 lc在12V供電時約為45/0.95=48mA,即0.003R3=0.7+0.5x1.12➡R3約為420Ω或取R3,R4值為430Ω。
作者: aazz    時間: 2019-10-3 08:28

回覆  aazz

張電路圖係比你計算多加一級電流放大做參考,即圖中+32及-32(共64V)的OCL式变做+12V及0V的OTL ...
diputs 發表於 2019-10-2 14:02


多謝人兄提供;
是否在原本的後面;
增加一組同樣型號的晶體管就可以嗎;
或要再大一些的功率的晶體管呢
作者: raymondchan338    時間: 2019-10-3 09:42

小第剛又砌好這個線路;
聲都不錯
不過有點覺得怪;
輸出前一級用對管;
但輸出級又唔用對管呢 ...
aazz 發表於 2019-10-1 23:05

因為通常NPN 管比 PNP管平宜同易揾,尤其是大功率transister。在圖中,BC547+TIP41组成一组NPN darlington pair,BC557 +TIP41 組成一組PNP darlington pair。所以功能上等於一對NPN/PNP Pair。

via HKEPC Reader for Android
作者: diputs    時間: 2019-10-3 13:46

回覆 29# aazz
剛睇左Data sheet中的Ic max(continuous),2N3904/3906係200mA, 2N2222/2907係600mA, TIP41/42係6A,如需長時間有3~5W輸出,最好選Ic max有3A或以上,易裝散熱片的封裝(TO220或TO126)的三極管如2SB772/SD882(逃保有)或TIP41/42做末級,前一級可用原來的2222/2907或3904/3906,如你用PNP接NPN的方式(Compound pair),可用原來的兩粒二程管做偏置,如用Darlington pair 方式,因經4粒三極管的B-E結,要用4粒二極管做偏置或用之前參考電路方式以一粒細NPN三極管調整(Vce≥2.8V)末級的靜態電流,使工作於B類或AB類。
ampd-f7.png

圖片附件: ampd-f7.png (2019-10-3 13:45, 3.34 KB) / 下載次數 120
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2152846&k=b675babda6d0012f3c97cb304e73fb48&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: aazz    時間: 2019-10-3 14:12

因為通常NPN 管比 PNP管平宜同易揾,尤其是大功率transister。在圖中,BC547+TIP41组成一组NPN darlingto ...
raymondchan338 發表於 2019-10-3 09:42


OK
多謝人兄解釋
作者: aazz    時間: 2019-10-3 14:15

本帖最後由 aazz 於 2019-10-3 14:24 編輯
回覆  aazz
剛睇左Data sheet中的Ic max(continuous),2N3904/3906係200mA, 2N2222/2907係600mA, TIP41/42 ...
diputs 發表於 2019-10-3 13:46


多謝人兄提供方法;
通常好小用過2小時;
再想想先;
人兄講的 三極管偏至是否好似這

圖片附件: A733-TIP41-2SC3280.jpg (2019-10-3 14:24, 29.97 KB) / 下載次數 92
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2152850&k=2ba0be7ae0f89b8e0d108d48c894fff1&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV



圖片附件: ad149+ac126-12.jpg (2019-10-3 14:24, 28.44 KB) / 下載次數 89
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2152851&k=0edf27849975f620f4248c7adbf8b891&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: diputs    時間: 2019-10-3 15:15

回覆 33# aazz
圖中方框內的都是電流放大級設定偏置電壓(set biasing)部份,連接於PNP及NPN三極管的B極以設定相關三極管的静態工作點(沒輸入訊號時的lc)。
Screenshot_2019-10-03-14-53-55-222_com.miui.gallery.png
IMG_20191003_145155.jpg
IMG_20191003_145126.jpg
Screenshot_2019-10-03-15-12-54-384_com.miui.gallery.png

圖片附件: Screenshot_2019-10-03-14-53-55-222_com.miui.gallery.png (2019-10-3 15:04, 118.71 KB) / 下載次數 95
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2152860&k=2ab32f262d402d7262af833b275ddc63&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV



圖片附件: IMG_20191003_145155.jpg (2019-10-3 15:05, 29.87 KB) / 下載次數 109
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2152861&k=b88b65d3df13d81cf357624a96fe7b02&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV



圖片附件: IMG_20191003_145126.jpg (2019-10-3 15:05, 47.91 KB) / 下載次數 107
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2152862&k=fe64849491db1b3453a67e48c8c29dc0&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV



圖片附件: Screenshot_2019-10-03-15-12-54-384_com.miui.gallery.png (2019-10-3 15:14, 127.17 KB) / 下載次數 166
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2152863&k=0c756f33430ee0d20ea6ab4fe83b96ff&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: aazz    時間: 2019-10-3 16:22

回覆  aazz
圖中方框內的都是電流放大級設定偏置電壓(set biasing)部份,連接於PNP及NPN三極管的B極以設定 ...
diputs 發表於 2019-10-3 15:15


多謝解說
作者: ecman    時間: 2019-10-4 15:48

Another good simple small power amplifier:
http://www.diyaudioprojects.com/Solid/ZCA/ZCA.htm
作者: aazz    時間: 2019-10-6 16:02

本帖最後由 aazz 於 2019-10-6 16:04 編輯
回覆  aazz
圖中方框內的都是電流放大級設定偏置電壓(set biasing)部份,連接於PNP及NPN三極管的B極以設定 ...
diputs 發表於 2019-10-3 15:15


是否這樣

圖片附件: bc547-bc557-db139-TIP41-b.jpg (2019-10-6 16:04, 92.74 KB) / 下載次數 91
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2153262&k=4236f9e334b93c6b038bedce55cd81bc&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: diputs    時間: 2019-10-6 18:51

回覆 37# aazz
是的。
有興趣了解多些可看看以下網頁
https://www.electronics-tutorial ... s-ab-amplifier.html
作者: aazz    時間: 2019-10-6 19:46

回覆  aazz
是的。
有興趣了解多些可看看以下網頁
diputs 發表於 2019-10-6 18:51


這網頁小第有看過;
但英文就不太明
作者: diputs    時間: 2019-10-7 14:58

回覆 39# aazz

用手机Google 翻譯英譯中睇,應可明白有9成或以上。
作者: aazz    時間: 2019-10-7 19:48

回覆  aazz

用手机Google 翻譯英譯中睇,應可明白有9成或以上。
diputs 發表於 2019-10-7 14:58


OK
會試試
作者: diydevil    時間: 2019-10-9 20:16

是否這樣
aazz 發表於 2019-10-6 16:02


Q2 驟眼似乎要用npn.
E+用 pnp sim ng sim 到有輸出?
作者: aazz    時間: 2019-10-9 21:10

本帖最後由 aazz 於 2019-10-9 21:11 編輯
Q2 驟眼似乎要用npn.
E+用 pnp sim ng sim 到有輸出?
diydevil 發表於 2019-10-9 20:16


人兄
小第只是整圖時調轉左Q2 晶體管姐;
應該是這

圖片附件: bc547-bc557-db139-TIP41-3-c.jpg (2019-10-9 21:11, 94.31 KB) / 下載次數 94
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2153645&k=24535b5ed690b6afd4c5dbd22ff4b353&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: diydevil    時間: 2019-10-10 20:16

回覆 43# aazz

R2做埋回輸同埋Q1 DC path 好似有D怪怪地。
作者: aazz    時間: 2019-10-10 20:57

本帖最後由 aazz 於 2019-10-10 22:33 編輯
回覆  aazz

R2做埋回輸同埋Q1 DC path 好似有D怪怪地。
diydevil 發表於 2019-10-10 20:16



小第無更改線路;
只是聽  diputs 兄指點後;
整張圖比 diputs 兄睇;
在之前的線路增加後面一級;
再問問 diputs 兄;
這樣可不可以;
作者: mos-leung    時間: 2019-10-11 00:38

人兄
小第只是整圖時調轉左Q2 晶體管姐;
應該是這
aazz 發表於 2019-10-9 21:10

Where is the speaker in circuit for simulation ?
作者: aazz    時間: 2019-10-11 09:00

Where is the speaker in circuit for simulation ?
mos-leung 發表於 2019-10-11 00:38


模擬軟件內沒有喇叭;
所以就這樣看頻率
作者: mos-leung    時間: 2019-10-11 09:44

本帖最後由 mos-leung 於 2019-10-11 09:46 編輯
模擬軟件內沒有喇叭;
所以就這樣看頻率
aazz 發表於 2019-10-11 09:00


冇喇叭就用8或32ohm电阻來代替。
作者: aazz    時間: 2019-10-11 11:13

冇喇叭就用8或32ohm电阻來代替。
mos-leung 發表於 2019-10-11 09:44


試過用 8OHM 電阻;
波型會變差
作者: diputs    時間: 2019-10-11 11:32

回覆 43# aazz
雖然用4粒4148串聯供應偏壓比兩對Darlington pair 係可行,但二極管本身都有內阻,串聯數量愈多內阻愈大,令Q3Q4輸入增加不對稱,點解唔試用compound pair方式接(PNP接NPN或NPN接PNP),咁樣就可只用兩粒4148串聯做偏置,減少不對稱。於室温中二極管的內阻約為25/Id, Id是流經二極管電流(以mA為單位)。
另因減少一個BE結的電壓降,無削平的輸出電壓(相同失真情况)都可相對地多番0.7V。如用兩粒4148,Q2在相同的Ic下,R7[現圖中的470]應會大D(需調至中點電壓約為1/2Vcc),即該級的電壓增益倍數亦會大D(與R7成正比,假設Q3Q4的輸入電阻比R7大很多)。
作者: aazz    時間: 2019-10-11 12:43

回覆  aazz
雖然用4粒4148串聯供應偏壓比兩對Darlington pair 係可行,但二極管本身都有內阻,串聯數量愈 ...
diputs 發表於 2019-10-11 11:32


是否這樣

圖片附件: bc547-bc557-db139-TIP41-CC-2.jpg (2019-10-11 12:43, 91.67 KB) / 下載次數 183
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2153866&k=487678200597b5cfa2372434add99a20&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: diputs    時間: 2019-10-11 14:48

回覆 51# aazz

Screenshot_2019-10-11-14-46-19-835_com.ecstudiosystems.electriccircuitstudio.png

圖片附件: Screenshot_2019-10-11-14-46-19-835_com.ecstudiosystems.electriccircuitstudio.png (2019-10-11 14:48, 123.32 KB) / 下載次數 186
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2153898&k=17e307b07c5d33e6c9d9fbc34ca940a9&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: aazz    時間: 2019-10-11 15:31

回覆  aazz
diputs 發表於 2019-10-11 14:48


OK
THANKS
忘記左 達靈頓 管的連接方式
作者: 燕飛    時間: 2019-10-11 17:26

OK
THANKS
忘記左 達靈頓 管的連接方式
aazz 發表於 2019-10-11 15:31

這不是Darlington pair
是Sziklai pair
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Complementary_feedback_pair?wprov=sfla1

via HKEPC Reader for Android
作者: aazz    時間: 2019-10-11 21:30

本帖最後由 aazz 於 2019-10-11 21:47 編輯
回覆  aazz
diputs 發表於 2019-10-11 14:48


是這樣嗎;
不過脂用模擬電路試的時候;
輸入頻率超過 150mV ;
R7 470ohm 電阻就唔換得超過 620ohm ;
輸出波型會走樣

圖片附件: bc547-bc557-db139-TIP41-FF-2.jpg (2019-10-11 21:30, 113.73 KB) / 下載次數 196
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2153980&k=ffbd14b32c9ecae4d87b4318bd666b63&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: aazz    時間: 2019-10-18 09:55

本帖最後由 aazz 於 2019-10-18 10:03 編輯

小第昨天又整左這個

圖片附件: 125018vgmzd926zpmlmphc.jpg (2019-10-18 09:54, 114.02 KB) / 下載次數 196
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2154972&k=3bd01d4a1a6d4a92b851a0a2cc03da7c&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV



圖片附件: DSC_0309-4.jpg (2019-10-18 10:03, 116.84 KB) / 下載次數 177
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2154974&k=6a26a77091eea57c8d22221f63b2cf2e&t=1782662238&sid=3Ns5Ge5IvV


作者: cody2k    時間: 2019-10-18 13:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aazz    時間: 2019-10-18 17:14

今時今日重砌OTL....
cody2k 發表於 2019-10-18 13:36


因為 IC砌過;
小的IC 功率又唔夠;
聲又好似唔多好;
大的又大左啲;
而且唔增加前置;
大啲功率的 IC 啲聲都唔夠好;
但用晶體管;
好似唔加都 OK





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2