Board logo

標題: 18650鋰電地獄式放電測試, 準備乜滅火最好? [打印本頁]

作者: wiz123    時間: 2018-11-30 12:53     標題: 18650鋰電地獄式放電測試, 準備乜滅火最好?

本帖最後由 wiz123 於 2018-11-30 13:04 編輯

各位高手請問鋰電用乜滅火最好?
一桶沙可以嗎
準備羅D 18650做地獄式放電測試
D廢電又點處理好
倒垃圾果個好危險, 佢地成日反轉晒D垃圾搵值錢D野出黎分類
作者: funfunhk    時間: 2018-11-30 13:15

用鑊蓋方便D
回收點:
https://www.wastereduction.gov.h ... zard/recyc_note.htm
作者: 傑洛    時間: 2018-11-30 13:37

本帖最後由 傑洛 於 2020-7-3 14:31 編輯

deleted
作者: hon829    時間: 2018-11-30 17:18

點解要咁玩法
作者: wiz123    時間: 2018-11-30 17:18

本帖最後由 wiz123 於 2018-12-13 18:01 編輯
用鑊蓋方便D
回收點:
funfunhk 發表於 2018-11-30 13:15


好方法 要買多幾個鑊蓋, 可能要禽幾日, 打開實大陣味要準備埋抽風機
GOV 果個回收點LIST有D流, MTR都有回收點 舊電玩完應該好唔穩定, 著火點算
差佬會唔會搵上門話炸MTR垃圾埇
作者: wiz123    時間: 2018-11-30 17:20

空地加坑道

或者用紅磚圍住

以上並非專業意見  

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4) ...
傑洛 發表於 2018-11-30 13:37


睇新聞呢D防護係用黎拆彈, 唔使咁勁掛
作者: alancck    時間: 2018-11-30 17:22

co2,乾粉都適用於電火,不過如果爆炸就....
我諗好似 mythbuster 咁用貨櫃加go pro 加 remote,
同埋請遠離民居,無謂累人...
作者: wiz123    時間: 2018-11-30 17:54

本帖最後由 wiz123 於 2018-11-30 17:56 編輯
點解要咁玩法
hon829 發表於 2018-11-30 17:18


睇下邊隻電內阻最低, 放電電流最大幾多, 用係電動工具最勁
youtube見D人BOSCH PROCORE用100A放電都冇事, 其實可能安全準備都只係安心D
https://www.youtube.com/watch?v=3QJebs9SJY4
作者: billyck2    時間: 2018-11-30 17:57

當然係用地下鵰堡啦關好門,係入面開炸
瞞燒+煙燻返兩個月就食得
作者: wiz123    時間: 2018-11-30 19:31

已經入左部可以放電去到200A電子負載, 如果下星期真係送到黎即刻試, 淘寶假電即現型
作者: qkuser    時間: 2018-11-30 19:56

去燒烤路爐bbq 時 , 隔離順便找多個爐做放電測試
作者: wiz123    時間: 2018-11-30 21:17

睇下邊隻電內阻最低, 放電電流最大幾多, 用係電動工具最勁
youtube見D人BOSCH PROCORE用100A放電都冇事,  ...
wiz123 發表於 2018-11-30 17:54


舊電入面有條FUSE, 100A都唔燒 要有幾大
作者: 傑洛    時間: 2018-11-30 22:51

本帖最後由 傑洛 於 2020-7-3 14:31 編輯

deleted
作者: wiz123    時間: 2018-11-30 23:24

本帖最後由 wiz123 於 2018-11-30 23:33 編輯
錯誤示範,反面教材,千萬不要嘗試
傑洛 發表於 2018-11-30 22:51


呢條友都唔知鋸黎做乜, 手套都唔帶, 粗腦D講可能飲3鹿大
不過唸番起細個果陣我都好似有試過想打開粒AA電睇下入面有乜野

地獄式放電係要CHECK下原廠SPEC有冇吹水,
淘寶D電真定假,
用專業測試儀器搵真正內阻最低, 放電最高的電池,
裝落油壓鑽同電動工具到, 工作時效果可以輕過原廠, 勁過原廠,
同CPU超頻追求極限差不多, 不過CPU超到點高都冇乜實際用途 冇可能長時間用住液態氮開電腦
作者: wiz123    時間: 2018-12-12 19:39

本帖最後由 wiz123 於 2018-12-12 19:46 編輯

重差幾隻鑊蓋同時間睇埋本說明書就可以開工
測試電池真正內阻和最高放電電流
70平方2米銅線, 超粗, 想起IRON MAN大戰賽車場果一幕
距離舊電2米應該好安全, 中間再加塊鋼板, 帶埋耳室 嚴陣以待, 其實可能只是小兒科大驚小怪
銅線賣家河北供電站附近發貨一晚就到, 突然覺得物流真的很偉大, 天各一方變成近在只呎,
小眾玩意也可以隨時成真, 人類文明發展也越來越快其實是好事定壞事, 加速滅忙還是大難前的一線生機
部200A電子負載真係MADE IN GERMANY, 德國發貨重打埋卡板, 咁都比我買到真係要多謝呢到D CHING提點

圖片附件: 20181212_191306a.jpg (2018-12-12 19:18, 134.9 KB) / 下載次數 42
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2098601&k=2a447172be36cc1bd2a170a578d374dc&t=1782320028&sid=28jLnvlDOd


作者: pslleung    時間: 2018-12-12 20:12

有冇測試係唔係真銅線?
作者: wiz123    時間: 2018-12-12 21:59

本帖最後由 wiz123 於 2018-12-12 22:07 編輯
有冇測試係唔係真銅線?
pslleung 發表於 2018-12-12 20:12


today Copper Price Per 1 Kilogram 6.67 USD
連埋包膠有3KG重, 剩計銅價RMB139左右
淘寶買左近2舊人仔, 都係正常價冇特別平
FLUKE 289只有10MA測電阻, 測唔到電阻, 可能要有他表可以出到1A去測電阻先得
護套膠好薄得1.XMM厚, 高電壓一定唔用得會激穿, 測50V樓下應該重可以,
呢D線好似係比人接地用所以薄D都得, 個膠袋都係教人接地要注意事項
作者: goom    時間: 2018-12-13 00:41

哈哈,玩完D材料可以弄點焊機
作者: wiz123    時間: 2018-12-13 04:29

本帖最後由 wiz123 於 2018-12-13 04:30 編輯

本來想買最勁果部可以去到600A的電子負載, 價錢都係貴少少
但見到成35KG重, 一個人好難搬
呢個系列唔係HP冇水冷, 當間房40度長時用只係得番一半功力, 但測電池都應該夠玩
但係如果舊BOSCH 18V PROCORE真係放到100A, 可能真係要有部600A電子負載先可以長時間同佢玩

作者: dcc2000    時間: 2018-12-13 09:27

又多件重型架生
師兄係兩K幾美金定港紙買到?假若係HKD的話就真係要畀N多個like畀RS。
作者: tgo    時間: 2018-12-13 12:14

c兄,記得拍埋片喎。

呢條友都唔知鋸黎做乜, 手套都唔帶, 粗腦D講可能飲3鹿大
不過唸番起細個果陣我都好似有試過想打開粒AA電 ...
wiz123 發表於 2018-11-30 23:24

作者: hon829    時間: 2018-12-13 14:45

好期待D實驗報告
作者: wiz123    時間: 2018-12-13 17:50

本帖最後由 wiz123 於 2018-12-13 17:57 編輯

最近成日都好似係買晒D野番黎就己經冇晒動力
SHOPPING引好似重大
重要買部GORPO 7 同領咪拍片
各位大哥有冇好領咪介紹
作者: wiz123    時間: 2018-12-13 20:24

本帖最後由 wiz123 於 2018-12-13 22:16 編輯
又多件重型架生
師兄係兩K幾美金定港紙買到?假若係HKD的話就真係要畀N多個like畀RS。 ...
dcc2000 發表於 2018-12-13 09:27


邊到可以畀到like
好似已經加番價
RS其實重有好多特價貨, 大家想買乜都記得要先去RS CHECK下有冇岩心水
作者: dcc2000    時間: 2018-12-13 22:30

佢似係標錯價多d ,料錢可能都唔只HKD兩K幾,。
RS真係算大方,唔似瘋宅,自己搞錯又唔認數。
恭喜師兄買到超值心頭好!
作者: neofung    時間: 2018-12-19 04:17

呢個方法check內阻應該work
https://www.youtube.com/watch?v=av38iBxcOgQ

淘寶賣焊機舖有電池內阻錶賣,唔知準唔準
我呢期都做緊電量測試,cheap cheap叉機啦,淘寶18650唔多穩定。。。。
2年多前小米拆機LG電就非常ok,電量好平均!

準備用W & W Battery Analyzer VI試,剛剛朋友送,好大部又唔識用 XD
作者: wiz123    時間: 2018-12-19 10:17

呢個方法check內阻應該work


淘寶賣焊機舖有電池內阻錶賣,唔知準唔準
我呢期都做緊電量測試,cheap cheap ...
neofung 發表於 2018-12-19 04:17


我懷疑不同放電電流時內阻都會唔一樣,
如果普通果D細機只係放幾少少電去測應該唔夠準,
就好似想測一條粗銅線電阻咁, 冇番咁上下大電流都好難測得準,
請各路高手指教, 可能有諗漏左D野.
作者: qkuser    時間: 2018-12-19 10:21

回覆 25# dcc2000

一兩部應該豪得起,如果好多人應該就會cut 單唔發貨了
作者: neofung    時間: 2018-12-19 11:34

回覆 28# qkuser


    其實買左邊部機?無留意開但又想八掛下 XD
作者: neofung    時間: 2018-12-19 11:35

回覆 27# wiz123

咁的話,咪買 1Ω 至 10Ω,睇吓數值有無分別囉 XD
作者: qkuser    時間: 2018-12-19 11:47

回覆 29# neofung

https://www.hkepc.com/forum/view ... page%3D1&page=1
作者: neofung    時間: 2018-12-19 11:53

回覆 31# qkuser


    真係筍到咁!?  XDDD
作者: dcc2000    時間: 2018-12-19 12:16

呢個方法check內阻應該work
https://www.youtube.com/watch?v=av38iBxcOgQ

淘寶賣焊機舖有電池內阻錶賣,唔知準唔準
我呢期都做緊電量測試,cheap cheap叉機啦,淘寶18650唔多穩定。。。。
2年多前小米拆機LG電就非常ok,電量好平均!

準備用W & W Battery Analyzer VI試,剛剛朋友送,好大部又唔識用 XD
neofung 發表於 2018-12-19 04:17

以直流放電方式測電池內阻係可以,但負載大小可影响數值,而且重覆測試,數值亦會唔一樣,廠家嘅電池內阻數值,係用交流測量方式。

IMG_20181219_120038.jpg

百幾蚊人仔果種內阻測試儀,用嚟測吓電池或線阻,都算可以收貨了。

Screenshot_2018-11-09-00-52-32-089_com.taobao.taobao_resized.png
IMG_20181219_120226_resized.jpg

圖片附件: IMG_20181219_120038.jpg (2018-12-19 12:12, 56.94 KB) / 下載次數 65
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099945&k=ca0ce29f6a23462446e78889ff10f1c0&t=1782320028&sid=28jLnvlDOd



圖片附件: Screenshot_2018-11-09-00-52-32-089_com.taobao.taobao_resized.png (2018-12-19 12:15, 54.63 KB) / 下載次數 77
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099947&k=663771c577c7851149a7ecdacdfa3e79&t=1782320028&sid=28jLnvlDOd



圖片附件: IMG_20181219_120226_resized.jpg (2018-12-19 12:15, 41.23 KB) / 下載次數 78
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099948&k=802bcd8cf5eda68a049ab1edd2c9a6b6&t=1782320028&sid=28jLnvlDOd


作者: wiz123    時間: 2019-1-11 13:53

各位大師有冇其他推介
入左呢支, 導電膏茶電池觸點, 重有乜方法可以降低contact resistance, 小弟又唔想乜都焊死晒
RS PRO 35 ml Contact Grease Syringe for Batteries, Heavy Current Terminal
https://hken.rs-online.com/web/p/contact-cleaners/0503335/





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2