作者: paladinwa 時間: 2014-11-19 01:47 標題: Taobao 買左條LED 燈條,發現附送個火牛壞
本帖最後由 paladinwa 於 2014-12-1 22:55 編輯
燈條10W,有60粒LED,15粒一串,並聯4條,姐係要大約55V 黎推
我見出面好似冇乜220V to 55V 火牛賣,DIY 可行?..
謝謝
PS: 不過我試過將條LED 燈條駁實驗室用果d DC power supply,真係要去到48V先有少少著,55V 先最光
佢送果個火牛冇寫幾多V output,不過有寫power: 5-18W @ 200-300mA
作者: gamebridgese 時間: 2014-11-19 09:39
好似唔係咁
LED燈多數係並聯
唔係串聯 因為串聯死一粒就成串唔著
唔係排成一串就係串聯
係睇電路
通常LED燈都只係12V
不過可以睇火牛 應該都有寫輸出幾多
冇的話就直接問返你買間店啦
作者: paladinwa 時間: 2014-11-19 13:05
回覆 2# gamebridgese
先thanks ching~
不過我試過將條LED 燈條駁實驗室用果d DC power supply,真係要去到48V先有少少著,55V 先最光
佢送果個火牛冇寮幾多V output,不過有寫power: 5-18W @ 200-300mA
作者: billyck2 時間: 2014-11-19 13:10
本帖最後由 billyck2 於 2014-11-19 13:11 編輯
回覆 gamebridgese
先thanks ching~
不過我試過將條LED 燈條駁實驗室用果d DC power supply,真係 ...
paladinwa 發表於 2014-11-19 13:05
你....唔洗埋佢,15粒/串係要用48-54V(每粒3.2-3.6V)就岩用,LED燈幾乎都一定要串+並先可以實用化係照明度
作者: sunwawa 時間: 2014-11-24 17:53
買過條 12V 燈帶,或是買 55V 火牛,哪樣容易?
via HKEPC Reader for Android
作者: Leopard 時間: 2014-11-24 20:41
本帖最後由 Leopard 於 2014-11-24 20:43 編輯
回覆 gamebridgese
先thanks ching~
不過我試過將條LED 燈條駁實驗室用果d DC power supply,真係 ...
paladinwa 發表於 2014-11-19 13:05
火牛是跟4條燈條?你手上的是恆流驅動
5-18w@200-300ma 應該是250ma恆流, 在5w(例如7顆3v 0.25a led串聯) -18w loading 方正常運作
作者: sunnybar 時間: 2014-11-25 08:15
LED一般用的火牛系恒流非恒压
作者: KSC 時間: 2014-11-26 10:20
你買返原本果隻牛咪得,你原本隻牛係幾多mA?跟個mA找,再看它可以串到幾多粒,15~20粒果D應該合適。
作者: shingzhk 時間: 2014-11-28 21:56
你貼返你Taobao買過條link出黎比人睇下先啦
作者: Super169 時間: 2014-11-28 22:10
本帖最後由 Super169 於 2014-11-28 22:13 編輯
15粒一串,並聯4條,姐係要大約55V - 並聯4條 , 點解會變左 55V?
一般係 12V 一粒, 每條都係 一粒粒並聯組成, 結果都係 12V. 再並多幾多條, 都係 12V.
作者: KSC 時間: 2014-11-29 13:31
如果全部都係串聯的話就有機會係55V (3.6x15)
雖然我都覺得有D唔對路。
你的講法都有D錯,常規12V燈條應該係
3粒LED+1粒限流電阻為一組,每組12V。
一串有5組,並聯。
作者: billyck2 時間: 2014-11-29 13:45
你去搵粒原始電壓係12V既LED上黎睇下...
作者: Super169 時間: 2014-11-29 15:16
本帖最後由 Super169 於 2014-11-29 15:19 編輯
我部機成條燈帶, 是旦剪一截出黎, 都係用 12V 搭著既. 你去鴨記成街都係.
唔知你乜野叫原始電壓了....可能我講得唔好, 一截未必係一粒.
作者: Super169 時間: 2014-11-29 15:21
燈帶通常都係並聯駁埋, 而且樓主都係話並聯的. 所以唔應該變左 55V.
可能我攪錯, 無留意佢一截有幾多粒. 因為是旦剪一截出黎, 用 12V 著既.
作者: paladinwa 時間: 2014-12-1 22:49
http://item.taobao.com/item.htm? ... =sns_share_urlshare
我係買呢個10W 的
作者: shingzhk 時間: 2014-12-2 02:37
窄使耶, 你講燈條大家都以為你講通用既呢類單條
http://detail.tmall.com/item.htm ... id=&abbucket=17
你呢種應該係廠家自己定造冇乜standard 可言
回正題, DIY當然得, 但以安全性(AC Isolation)黎講, 要整得細又靚應該唔會比得上廠整, 成本上都係直接淘過隻較抵

