Board logo

標題: [測試] 簡單測基准 [打印本頁]

作者: lau1900    時間: 2014-4-15 10:46     標題: 簡單測基准

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-15 10:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 燕飛    時間: 2014-4-15 11:08

你用邊間公司 cal機?

via HKEPC Reader for Android
作者: lau1900    時間: 2014-4-15 11:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 燕飛    時間: 2014-4-15 13:28

回覆  燕飛
至於我的錶,我買回來後測試過誤差很少,無需校準
lau1900 發表於 2014-4-15 11:48



咪玩la
作者: am1698    時間: 2014-4-15 13:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-15 14:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-15 14:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rutellor    時間: 2014-4-15 14:41

本帖最後由 rutellor 於 2014-4-15 14:44 編輯

就算實驗室,都有野cal番自己d機係咩效率
電壓基准傳遞法只係方便cal低一級機
作者: kammoo    時間: 2014-4-15 15:34

我反而好有興趣知道樓主..
投資咁巨大,為咗睇多小數點以後個幾個位,
到底樓主手上有乜野product,需要用得上這些機器?
作者: lau1900    時間: 2014-4-15 17:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-15 17:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qkuser    時間: 2014-4-15 18:03

回覆 12# lau1900

師兄好明白你的心情,人一世物一世,有能力當然做一些自己有興趣的事情 . 絕對支持
作者: lau1900    時間: 2014-4-15 19:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 企鵝    時間: 2014-4-15 20:41

本帖最後由 企鵝 於 2014-4-15 21:05 編輯

玩埋恒濕度先夠準
Resize of 20140415_204416.jpg

圖片附件: Resize of 20140415_204416.jpg (2014-4-15 21:05, 63.59 KB) / 下載次數 122
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1662659&k=3b2318fec952d8cf11b8e79a91aa77c7&t=1782147335&sid=4NktmJMqzX


作者: kamcm    時間: 2014-4-15 20:51

本帖最後由 kamcm 於 2014-4-15 20:53 編輯
回覆  燕飛

我是業餘人仕 ,曾經想過找人標定我的基準,但在香港很難找到價錢合適的公司,
後來經國內 ...
lau1900 發表於 2014-4-15 11:48


咁多位的錶... 真係幾年唔理佢, 點飄都係飄最最最尾果2組數字...
唔值得花太多的錢去校...又或者直接ignore 最後2位就得
作者: 燕飛    時間: 2014-4-15 21:29

If 你唔cal 就唔好同人cal
你唔cal then 同人cal <==== Incorrect behaviour
作者: lau1900    時間: 2014-4-15 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 燕飛    時間: 2014-4-15 23:07

本帖最後由 燕飛 於 2014-4-15 23:12 編輯

回覆 18# lau1900


我相信你仲外行過我
我做電子工程師
做任何calibration 都要找reference.
你其中一部equipment 冇做calibration 或 唔係用certificated 的config 都唔係正式的calibration
作者: lau1900    時間: 2014-4-15 23:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-15 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 燕飛    時間: 2014-4-16 01:06

其實我只是不認同幫網友 calibrate
你應該同他說明calibration不是正式的 (只供參考)
還有可以把這次 calibration 的所有資料記錄下來以供往後參考
DIY不是不行
但有些 know-how係 professional才知道的
在這個例子,應該找一些有關人士(test eng,認證)

via HKEPC Reader for Android
作者: lau1900    時間: 2014-4-16 01:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 企鵝    時間: 2014-4-16 19:31

本帖最後由 企鵝 於 2014-4-16 19:34 編輯
我有維持濕度在60%以下及溫度保持23度附近,
因我朋友的基準是4位半,所以未太注重環境條件,
如果要標定 ...
lau1900 發表於 2014-4-15 23:13

我長開变頻空調恒溫濕!!(唔係比D儀器,係比自己嘆)
香港地要全年維持到濕度60%以下都幾難
作者: lau1900    時間: 2014-4-16 19:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 企鵝    時間: 2014-4-16 20:48

哈哈,我都係,我上年裝了部分體冷氣,我都係爲自己……
我當時都未玩基準……
要長期維持60巴仙以下不難 ...
lau1900 發表於 2014-4-16 19:45


我試過一個月電費$3xxx!!
作者: 鬼佬~    時間: 2014-4-16 20:56

攪乜科要cal到咁準???
作者: 企鵝    時間: 2014-4-16 20:57

攪乜科要cal到咁準???
鬼佬~ 發表於 2014-4-16 20:56

童年夢
作者: lau1900    時間: 2014-4-16 21:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-16 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lunxg    時間: 2014-4-16 23:01

回覆  lau1900


我相信你仲外行過我
我做電子工程師

燕飛 發表於 2014-4-15 23:07


我都係做電子但未聽過人達朵可以証明自己有料....
作者: ckshum    時間: 2014-4-17 10:16

其實大家唔使咁勞氣,樓主講明係業餘,閒時搵個朋友take個reference試下自己既儀器,無大走樣咪唔使cal囉,最緊要自己happy!燕飛兄係專業人士,開工乜都要cert,張cert到期就算你隻表幾準都要去cal過先拿到cert!都無話乜達朵唔達朵,只係說出行內人和業餘人的目標和做法不同啫!
作者: rutellor    時間: 2014-4-17 10:27

本帖最後由 rutellor 於 2014-4-17 10:57 編輯

實驗室係用咩原理測量絕對值?要不要使用氣體
簡單點,世上第一部電流計係用咩方法標刻度?
作者: lau1900    時間: 2014-4-17 10:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 燕飛    時間: 2014-4-17 11:01

calibration 最重要係“標準” cal flow要,cal device要,cal env 都要

via HKEPC Reader for Android
作者: lau1900    時間: 2014-4-17 11:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-19 08:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-19 08:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poonpoon    時間: 2014-4-20 23:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: minki    時間: 2014-4-22 20:43

實驗室係用咩原理測量絕對值?要不要使用氣體
簡單點,世上第一部電流計係用咩方法標刻度? ...
rutellor 發表於 2014-4-17 10:27

http://www.eefocus.com/stupid/blog/08-06/150777_791a2.html
可以睇呢編野~
好多CAL機話對上追溯至美國國家標準局NIST標準...
CAL機要有O岩GE環境...儀器同程序
作者: lau1900    時間: 2014-4-23 02:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 企鵝    時間: 2014-4-24 13:20

本帖最後由 企鵝 於 2014-4-24 13:22 編輯


我唔係電子工程師
作者: lau1900    時間: 2014-4-24 14:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rutellor    時間: 2014-4-24 15:40

本帖最後由 rutellor 於 2014-4-24 16:05 編輯

溫差發電 冷源用液氦的基準
還是液氦拎黎維持超導,結相等一個zener或diode?
加入電壓就會出基準電壓?
有無人拎黎做rf或microwave檢波?
作者: 企鵝    時間: 2014-4-24 19:10

圖中紅黑果2條probe好似雞左D wo!!
作者: lau1900    時間: 2014-4-24 22:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Veiver    時間: 2014-4-25 23:50

道理就好似調手錶咁,對住邊個鐘去調較呢?
又究竟係個鐘準d,定係手錶準d呢?

如果唔花錢去cal一部做reference,又何以知道究竟邊個最準,用乜野作為準則呢?
cal設備,其實唔需要搵原廠,反而好多廠商放在生產線上既設備都唔係咁見得人...
香港都有好多公司專做calibration的,聽同事講,普通手提既萬用錶,好似都係2k左右,座枱既就唔知喇...
至於每年都要cal的話,真係話之佢存放濕度啦,環保d好過啦...
作者: lau1900    時間: 2014-4-26 21:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-26 21:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poonpoon    時間: 2014-4-26 22:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poonpoon    時間: 2014-4-26 23:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-27 03:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msc    時間: 2014-4-27 05:17

好多公司每年要調準儀器一次只不過是要附合ISO9001既要求,記得當年做調教既工司有两個技術員揸架貸櫃車拍响我公司既停車場續架儀器攞上車調教, 但我發覺好多儀器教完後只係換咗Label乜都冇做過, 我個部門只係做維修比咗咁多錢唔知為乜.
作者: lau1900    時間: 2014-4-27 09:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diputs    時間: 2014-4-27 09:14

好多公司每年要調準儀器一次只不過是要附合ISO9001既要求,記得當年做調教既工司有两個技術員揸架貸櫃車拍响 ...
msc 發表於 2014-4-27 05:17


就係為左好似一D人咁撻朵,自認公司做野係好有按規定程序(勿flow勿flow)唔係一般小公司(人)能懂的所謂know how,同埋用D簽署文件証明經某大佬批核,出事有人負責。有ISO唔係等於質量一定無問題,不過無ISO好似唔入流(唔夠班)所以要用錢執好個look。做醫生唔等於醫術一定高明。
其實我個人極欣賞支持樓主先出於興趣再精益求精及與人分享既精神,比起果D呃飯食既所謂專業人士真有夏虫和冰既感覺。
祝樓主係興趣追尋上更上層樓。
作者: msc    時間: 2014-4-27 10:18

有些儀器是不需每年校正一次,你看看下圖,原廠校正期是10年一次,很多公司都是爲了要符合買家或交貨合約 ...
lau1900 發表於 26/4/2014 08:10 PM



    我有d奇怪當一架儀器要放在一間恆溫及恆濕的房間24小時才調教咁係唔係我都要在同一璟境下使用該儀器才有意思呢? 該儀器可唔可以攞出街用(出差), 唔得既話校黎做乜, 個人覺得儀器唔响實驗用唔使要求咁高.
作者: msc    時間: 2014-4-27 10:41

本帖最後由 msc 於 2014-4-27 00:21 編輯
就係為左好似一D人咁撻朵,自認公司做野係好有按規定程序(勿flow勿flow)唔係一般小公司(人)能懂的所 ...
diputs 發表於 26/4/2014 08:14 PM



    如果冇記錯ISO9001要每年調校一次儀器只係小環節主要係文件處理程序唔錯得,所以秘書小姐比工程人員做得還要多, 在美國ISO認証唔只係Show比人睇夠唔夠班咁簡單, 比咁多錢既嘢無人會做主要係你無ISO認証你係無可能攞政府及軍部合同.
作者: wiz123    時間: 2014-4-27 13:43

其實要咁多個位有乜用? 周圍環境D電器干擾一定都唔止?
作者: lau1900    時間: 2014-4-27 14:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-27 14:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-27 14:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 燕飛    時間: 2014-4-27 15:52

就係為左好似一D人咁撻朵,自認公司做野係好有按規定程序(勿flow勿flow)唔係一般小公司(人)能懂的所 ...
diputs 發表於 2014-4-27 09:14

我想問做calibration 係為左咩?

為左DIY?咁你當我什麼都無講過
作者: lau1900    時間: 2014-4-27 16:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msc    時間: 2014-4-27 20:40

師兄可能有些混淆了,你付費校正,得到的就是你的儀器最佳及最準確的參考數據,要得到這些數據,當然要在 ...
lau1900 發表於 27/4/2014 01:43 AM


如果校正只是為了校正而校正并與如何使用無關咁對儀器用者而言校正以經毫無意義只係對要睇証書既人有用.
作者: 企鵝    時間: 2014-4-27 21:35

本帖最後由 企鵝 於 2014-4-27 21:36 編輯

好似冇人提及要用埋(隔離)電源!!
EMI入左屋又係死.
作者: morris    時間: 2014-4-27 21:59

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:11 編輯

......
作者: 1956    時間: 2014-4-27 22:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: winglim7    時間: 2014-4-27 22:13

好多公司每年要調準儀器一次只不過是要附合ISO9001既要求,記得當年做調教既工司有两個技術員揸架貸櫃車拍响 ...
msc 發表於 2014-4-27 05:17



    shh......
found.jpg

圖片附件: found.jpg (2014-4-27 22:13, 25.79 KB) / 下載次數 119
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1667547&k=0f9e9b619d0bab1f99255eae8967a357&t=1782147335&sid=4NktmJMqzX


作者: 企鵝    時間: 2014-4-27 22:53

HK Telcom
作者: msc    時間: 2014-4-27 23:17

HK Telcom
企鵝 發表於 27/4/2014 09:53 AM



    係唔係講緊我? 我唔係呢間公司既員公, 係呢一間可以睇吓佢既歴吏, 但我已經冇幫佢打工好耐.

http://en.wikipedia.org/wiki/ARINC
作者: poonpoon    時間: 2014-4-28 01:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poonpoon    時間: 2014-4-28 01:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poonpoon    時間: 2014-4-28 01:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamcm    時間: 2014-4-28 02:33

係好鬼煩架, check 間 lab 有乜 number ISO & 有效期 ,然後 check bin 個 accredite
間 lab 同睇下 accr ...
poonpoon 發表於 2014-4-28 01:12


這是最官方形式的做法...如果係打工仔, 唔想有事上身, 做好呢類SEARCHING 係必須的...

然而, 樓主是CAL 表是DIY玩樂性質,  
所以某CHECKLIST 中某些官方式的指標應該在CHECK LIST 之中移除,
然後在CHECKLIST 加上 性價比, 參與度等 指標 作為評審標準...
這樣更符合DIY精神....
作者: uganda_martyr    時間: 2014-4-28 03:59

本帖最後由 uganda_martyr 於 2014-4-28 04:12 編輯
這是最官方形式的做法...如果係打工仔, 唔想有事上身, 做好呢類SEARCHING 係必須的...

然而, 樓主是CAL ...
kamcm 發表於 2014-4-28 02:33


Agree.

準確之讀數固然對維修和R&D很有用, 但有時, 當涉及訴訟(包括刑事檢控), 儀器之精確度, 有機會成為爭論之其中一個焦點. 若因冇cert而輸官司, 揾人揹鑊就唔好喇.

驗嘢岀cert係貴, 但不外乎開公數而已, 我盡咗責出咗聲, 若老細孤寒唔做calibration, 佢死佢賤.

把manual和儀器一併畀Lab, 由佢地決定怎樣cal, 在哪温度濕度cal, cal唔cal多幾個温濕度組合, 佢地係呢方面expert, 我自己唔係. 多cal---->多磅水, 係必然.

外人cal, 還有一好處, 係唔會被對家抽稱"唔夠客觀".

萬一對方質疑張cert嘅内容或cal嘅方法, 隊簽cert嗰條友上去畀人盤問囉, 最後都係嗰句, 一切開公數, 老細畀.
作者: msc    時間: 2014-4-28 06:36

本帖最後由 msc 於 2014-4-27 17:47 編輯
機佬們好多時用既野重屎過葉魚架....
佢地要響 cheapy 同 亂過亂世雞人 既 環境中求存,
0.5% 對佢地黎 sp ...
poonpoon 發表於 27/4/2014 12:02 PM



    嘩搞乜鬼仲亂過我既 bench, poonpoon 哥唔該你執執佢比老細見到就唔好喇.

0155.JPG

圖片附件: 0155.JPG (2014-4-28 06:47, 128.74 KB) / 下載次數 103
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1667625&k=1e15c93c9b71d934564e17e0b31ff2bf&t=1782147335&sid=4NktmJMqzX


作者: msc    時間: 2014-4-28 06:40

msc C 亨,應該 ng 係, ng 洗多心 ~~~

不過有 D 流彈,飛黎飛去,好易中招 jet~~~ ...
poonpoon 發表於 27/4/2014 12:16 PM



    嚇得我丫以為有人舉佈, 等我仲即克情清.
作者: lau1900    時間: 2014-4-28 07:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-28 07:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 企鵝    時間: 2014-4-28 08:07

回覆 77# msc
師兄放心我只係話HK Telcom以前係其中一間cal center
作者: lau1900    時間: 2014-4-28 08:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2014-4-28 09:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: morris    時間: 2014-4-28 10:01

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:11 編輯

......
作者: lau1900    時間: 2014-4-28 11:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 企鵝    時間: 2014-4-28 11:54

各位師兄高手唔好勞氣!個個電子佬都固執架啦
作者: 燕飛    時間: 2014-4-28 11:58

樓主可以研究下Calibration個 flow
如某些步驟的作用 ( why why?)
再分享下  給大家

via HKEPC Reader for Android
作者: lau1900    時間: 2014-4-28 12:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: d7llmh    時間: 2014-4-28 12:54

嘩搞乜鬼仲亂過我既 bench, poonpoon 哥唔該你執執佢比老細見到就唔好喇.

...
msc 發表於 2014-4-28 06:36



呢張係LTC位staff scientist Jim Williams的遺物照





作者: lau1900    時間: 2014-4-28 13:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poonpoon    時間: 2014-4-28 13:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poonpoon    時間: 2014-4-28 13:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: uganda_martyr    時間: 2014-4-28 18:09

本帖最後由 uganda_martyr 於 2014-4-28 18:10 編輯
好似冇人提及要用埋(隔離)電源!!
EMI入左屋又係死.
企鵝 發表於 2014-4-27 21:35


建一個"網房"在家中?(連隔離電源)
作者: 企鵝    時間: 2014-4-28 18:38

回覆 92# uganda_martyr

好似香港仔隧道入面個lab甘
作者: lau1900    時間: 2014-4-28 20:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 企鵝    時間: 2014-4-28 20:20

隧道入面有個lab……厲害

大陸有機構放左個超級電壓基准係山洞入面
lau1900 發表於 2014-4-28 20:06



    好似大學用黎探測太空粒子
作者: minki    時間: 2014-4-28 22:19

我又貼下先...OT O到死冇時間追POST
間野應該要有原廠manual睇點CAL部機
2014_04_26_11_55_01.jpg
2014_04_26_11_55_03.jpg
2014_04_26_11_55_05.jpg

圖片附件: 2014_04_26_11_55_01.jpg (2014-4-28 22:17, 140.03 KB) / 下載次數 125
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1667872&k=477419820d6646fcedd57439d184bb99&t=1782147335&sid=4NktmJMqzX



圖片附件: 2014_04_26_11_55_03.jpg (2014-4-28 22:17, 110.49 KB) / 下載次數 106
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1667873&k=e66ab808b674d34a124e4700be4a15dd&t=1782147335&sid=4NktmJMqzX



圖片附件: 2014_04_26_11_55_05.jpg (2014-4-28 22:17, 87.43 KB) / 下載次數 115
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1667874&k=6f7efe050dcbf63219215e371f621679&t=1782147335&sid=4NktmJMqzX


作者: poonpoon    時間: 2014-4-28 22:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: winglim7    時間: 2014-4-28 22:40

sorry... 眼大睇過龍 ... sorry~~~~ 無樹無樹
poonpoon 發表於 2014-4-28 22:37



    minki removed that due to privacy?
作者: poonpoon    時間: 2014-4-28 22:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: minki    時間: 2014-4-28 22:49

minki removed that due to privacy?
winglim7 發表於 2014-4-28 22:40

YES
因為我相信冇咩人會私人比錢去CAL...O的咁GE事我都係做左一次當見識下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2