Board logo

標題: diy 面包線 [打印本頁]

作者: 14008205    時間: 2010-3-1 23:49     標題: diy 面包線

請問係點整的? 可以用排針代替嗎? 我自己整哥d成日都斷左個針頭出黎
作者: Offer    時間: 2010-3-2 00:03

加熱縮套
作者: lok418    時間: 2010-3-2 00:05

軟身既線
用好少好少錫上硬佢- -
作者: swagman    時間: 2010-3-2 00:35

用硬身電話線夠平宜
作者: jwong852    時間: 2010-3-2 17:47

一碼CAT5 線有排你用, 仲有8隻色.
作者: 14008205    時間: 2010-3-2 18:18

即係.. 上1舊鍚,,再包熱縮?  同埋仲有另外1個問題: 排母點先可以整開佢? 我見佢無個位pack開
作者: funghome    時間: 2010-3-2 20:05

一碼CAT5 線有排你用, 仲有8隻色.
jwong852 發表於 2010-3-2 17:47



    我宜家都係咁用緊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2