作者: 14008205 時間: 2010-3-1 23:49 標題: diy 面包線
請問係點整的? 可以用排針代替嗎? 我自己整哥d成日都斷左個針頭出黎
作者: Offer 時間: 2010-3-2 00:03
加熱縮套
作者: lok418 時間: 2010-3-2 00:05
軟身既線
用好少好少錫上硬佢- -
作者: swagman 時間: 2010-3-2 00:35
用硬身電話線夠平宜
作者: jwong852 時間: 2010-3-2 17:47
一碼CAT5 線有排你用, 仲有8隻色.
作者: 14008205 時間: 2010-3-2 18:18
即係.. 上1舊鍚,,再包熱縮? 同埋仲有另外1個問題: 排母點先可以整開佢? 我見佢無個位pack開
作者: funghome 時間: 2010-3-2 20:05
我宜家都係咁用緊

