作者: dulllou 時間: 2009-7-3 00:01 標題: Arduino 單車小電腦 -- 構思中
口淡淡, 想搵d 小 project 攪下
今日休息出左去踩單車, 一路踩一路諗...整舊野出來 log 下里程, 車速, 平均車速, 控制前後燈再加多個電 horn 都幾好喎...
心動不如馬上行動
尾燈 - 改裝個尾燈, 晌一排紅色 LED 燈度起緊 2 粒出來, 換 2 粒黃o既落去, 做指揮燈都幾得意喎(帶隊去 dun 山時幾方便) - 手邊冇強光黃, 於是好浪費咁用左 2 粒綠黃雙色來當黃燈用. 然後 bypass 車尾燈的 controller, 改由 arduino 控制, easy job
車頭燈 - 因為大電流 (1.6A), 要等今日晌 taobao 訂的 5vgs mosfet 到先有得攪
mileage / 車速 - 已經在頭轆裝了粒磁石, 都係要等taobao 的磁力開關, 同時亦要等團購的 CLCD
供電 - 打算用一粒 18650 鋰電 boost 成 5v, 今日用手邊粒MAX756 試左一下, 推 arduino, LCD 同尾燈要大概 450ma @ 4.2v, 估計粒磁力開關加 mosfet 點都用唔到 50ma 呱 ? 500ma 落到樓.粒鋰電有 2400mah... 一粒電有 4 個鐘, 應該夠喇呱 (車頭燈其實都捱唔到四個鐘) 所以打算都係用返粒 MAX756. 手邊有個可以裝 2 粒 18650 o既電池盒, 可以用來改裝成一粒電加 boost 電路
外殼 - 試下再將而家手邊的小 arduino 再整細少少, 收埋入個 18650 電池盒入便
界面 - 打算改裝現有的車頭燈 panel (裝晌手把上, 而家只有開關和 low/high beam 制), 星期日有時間拆開佢睇睇, 睇下夠唔夠位開幾個窿加幾粒 microswitch 落去
programming 部份 - 要等星期日先有時間諗了
仲有冇d 咩功能可以加落去呢 ?
[ 本帖最後由 dulllou 於 2009-7-3 00:03 編輯 ]
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=888912&k=762896fdcebe190fade3c366d963f013&t=1782192320&sid=gENjSR5geO

作者: kentnklee 時間: 2009-7-3 00:17
原帖由 dulllou 於 2009-7-3 00:01 發表
口淡淡, 想搵d 小 project 攪下
今日休息出左去踩單車, 一路踩一路諗...整舊野出來 log 下里程, 車速, 平均車速, 控制前後燈再加多個電 horn 都幾好喎...
心動不如馬上行動
尾燈 - 改裝個尾燈, 晌一排紅色 LED 燈 ...
個log D data save 係邊??
可唔可以整個溫度計,
每分鐘take一個reading,
放係雪櫃?
照計唔難, 不過我唔識.
作者: kentnklee 時間: 2009-7-3 00:17
duplicate, deleted.
[ 本帖最後由 kentnklee 於 2009-7-3 00:27 編輯 ]
作者: poon120403 時間: 2009-7-3 00:23
好似以前d單車個車頭燈咁..
行緊就有光個隻呢...
用呢個原理黎save電得唔得呢?
我都唔識架><"
作者: kentnklee 時間: 2009-7-3 00:26 標題: 回覆 4# 的帖子
裝個打藍磨係後轆, 用嚟charge電.
作者: poon120403 時間: 2009-7-3 00:28 標題: 回覆 5# 的帖子
咁樣應該可以解決到車頭燈既問題....
作者: dulllou 時間: 2009-7-3 00:28
原帖由 kentnklee 於 2009-7-3 00:17 發表
個log D data save 係邊??
可唔可以整個溫度計,
每分鐘take一個reading,
放係雪櫃?
照計唔難, 不過我唔識.
data 正常應該 log 落 epprom, 不過我懶加上功力未夠, 會 log 落 ram 即時 display
而你想要o既野, 我已經整左, 我的蝦缸 online monitor
http://h.diedie.net:443/
不過唔知電池長期放晌雪櫃入便會唔會有問題 (鋰電一定唔可以)
可以試下 ni-mh, 應該可以的
作者: dulllou 時間: 2009-7-3 00:35
車頭燈要用成 7w (1.6A @ 4.2v), 有咁o既供電能力o既摩打已經唔平同唔輕, 再加上 LED 要恆流, 又要加隻大水塘... 何不 2 粒鋰電...最多味 30g 重
作者: sscm 時間: 2009-7-3 00:36
加埋心率, RTC, log data, 回家後 gen chart, 類似po拿
作者: nothingzd 時間: 2009-7-3 00:37
原帖由 dulllou 於 2009-7-3 00:01 發表 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=20367427&ptid=1270483
...仲有冇d 咩功能可以加落去呢 ?
自動駕駛
原帖由 dulllou 於 2009-7-3 00:35 發表
車頭燈要用成 7w (1.6A @ 4.2v), 有咁o既供電能力o既摩打已經唔平同唔輕, 再加上 LED 要恆流, 又要加隻大水塘... 何不 2 粒鋰電...最多味 30g 重![]()
要踩先著既燈我都好似見過, 真係有咁大缺點?
恆流可以用LM317或zener等等, 不過效率就
或者用其他非線性穩壓ic.
如果有多出黎既電可以充埋電池, 加個開關就完全唔使充電.
[ 本帖最後由 nothingzd 於 2009-7-3 00:45 編輯 ]
作者: shimanong 時間: 2009-7-3 00:40
心跳(avg/max)
斜度
卡路里
作者: poon120403 時間: 2009-7-3 00:40
原帖由 dulllou 於 2009-7-3 00:35 發表
車頭燈要用成 7w (1.6A @ 4.2v), 有咁o既供電能力o既摩打已經唔平同唔輕, 再加上 LED 要恆流, 又要加隻大水塘... 何不 2 粒鋰電...最多味 30g 重![]()
都話左我唔識架啦
作者: dulllou 時間: 2009-7-3 00:40
rtc 有用, 整個鐘都好 XD
心率就免喇, 要 cool 舊野晌心口 (casio o個隻心率錶o個舊 module), 鬼咁唔舒服
作者: dulllou 時間: 2009-7-3 00:41
而家電池科技一日千里, 已經諗唔到任何理由唔用電池而要自己發電
作者: dulllou 時間: 2009-7-3 00:46
tilt level 好似幾好玩喎...不過粒 sensor 唔平 (taobao 都要成百蚊) (或者用隻 wii nunchuk 來代替 ? 裝隻 nunchuk 晌單車都幾滑稽
卡路里嘛.... 架車行唔同 gear, 順風逆風, bearing 夠唔夠滑, 車太夠唔夠氣對消耗o既熱量會有好大o既影響, 呢d factors 唔計埋落去的話出來個熱量消耗完全冇參考價值的
作者: dulllou 時間: 2009-7-3 00:59
原帖由 nothingzd 於 2009-7-3 00:37 發表
自動駕駛
要踩先著既燈我都好似見過, 真係有咁大缺點?
恆流可以用LM317或zener等等, 不過效率就![]()
或者用其他非線性穩壓ic.
如果有多出黎既電可以充埋電池, 加個開關就完全唔使充電.
單車充電牽涉到鋰電充電電路, 發電又要攪好多機械野...對我來講難度太高
如果真係需要長時間使用,何不袋多粒士啤電..
作者: nothingzd 時間: 2009-7-3 01:09
DIY唔一定要由頭做起, 好似muc都唔會自己diy整一粒(雖然國內有人自製過cpu).
其實我都好怕掂機械野, 尤其冇cnc幫手, 所以有d野買都ok. 但如果呢部份買到又唔貴, 之後會有好多野玩. 電路好多都網上都有, 趁機會學下power, analog都好. 鋰電有(非全部)保護電路, 唔使太怕會有煙火表演
作者: dulllou 時間: 2009-7-3 01:12
原帖由 nothingzd 於 2009-7-3 01:09 發表
DIY唔一定要由頭做起, 好似muc都唔會自己diy整一粒(雖然國內有人自製過cpu).
其實我都好怕掂機械野, 尤其冇cnc幫手, 所以有d野買都ok. 但如果呢部份買到又唔貴, 之後會有好多野玩. 電路好多都網上都有, 趁機會學下power, analog都好. 鋰電有(非全部)保護電路, 唔使太怕會有煙火表演![]()
我正正就係用緊冇 protection 的鋰電, 所以怕出煙花
作者: nothingzd 時間: 2009-7-3 01:14
咁神勇!?
連就咁使用都有危險喎!
作者: dulllou 時間: 2009-7-3 01:21
咁又唔驚, 單粒li-ion cell o既 application 你唔走去 short 佢其實又唔係太危險的..
多過 1 cell 就真係要有 protection ...
作者: nothingzd 時間: 2009-7-3 01:25
要小心做好防水, 唔係第日頭條見到你XD
作者: dulllou 時間: 2009-7-3 01:30
咁又真. 通常鋰電爆之前都會有化學味傳出. 問題係單車行緊, 多數唔會聞到 :funk:
作者: nothingzd 時間: 2009-7-3 01:35
請服用http://www.youtube.com/watch?v=WeWq6rWzChw
作者: dulllou 時間: 2009-7-3 01:44
條片之前睇過啦.. 同時係電火又係化學火又係金屬火...其實幾可怕的.
之前原本係想用 2 粒 3.7v o既 li-ion 加 7805, 不過一諗起如果 7805 fail 時有機會會將 vcc 接落 gnd...我d 電又冇 protection... 所以先決定用MAX756 ....
我有幾粒晌香港買o既 7805... 個樣勁陽春... TO220 背脊的金屬片仲薄過生油罐....
攪到我都唔敢用佢晌鋰電 application 上...而家淨係 9V 方電 -> 5V 先用..
[ 本帖最後由 dulllou 於 2009-7-3 01:49 編輯 ]
作者: jackli 時間: 2009-7-3 07:21
單車適合玩6V 4.5Ah 水電
作者: mkchai 時間: 2009-7-3 07:35
用A123, 唔驚爆
作者: jackli 時間: 2009-7-3 08:26
CR123A 咪一樣係鋰離電....
作者: mkchai 時間: 2009-7-3 09:09
呢粒

lithium nanophosphate battery
作者: jackli 時間: 2009-7-3 09:11
A123 好咩..
[ 本帖最後由 jackli 於 2009-7-3 09:12 編輯 ]
作者: mkchai 時間: 2009-7-3 09:33
唔會爆
作者: jackli 時間: 2009-7-3 09:45
咁ultrafire 保護版呢
作者: 燕飛 時間: 2009-7-3 19:51
Where to buy A123?
作者: pch0113 時間: 2009-7-3 20:40
裝個鏡頭check下地下有無錢執
作者: aqqa 時間: 2009-7-6 03:33
想問下你可唔可以教我整?
我非常非常有與趣XD
作者: dulllou 時間: 2009-7-6 09:38
你係講緊"執錢鏡頭" 定單車電腦先 :P
前者唔識, 後者就簡單
視乎你想要咩功能, 其實我 list 出來的功能全部都係好基本o既 MCU 應用, 買件 STAMP2 或者 arduino 睇下d example code 好快就會識寫
作者: 燕飛 時間: 2009-7-6 22:09
有有人知where have A123?
作者: EU仔 時間: 2009-7-6 22:49
鴨記賣電筒果d 舖頭有
[ 本帖最後由 EU仔 於 2009-7-6 22:49 編輯 ]
作者: gorto 時間: 2009-7-7 00:19
廣華街賣遙控直升機 (大隻唔係幾百蚊玩具果啲)的鋪頭會有。
作者: gorto 時間: 2009-7-7 00:23
原帖由 dulllou 於 2009-7-3 01:21 發表
咁又唔驚, 單粒li-ion cell o既 application 你唔走去 short 佢其實又唔係太危險的..
多過 1 cell 就真係要有 protection ...
我以前好多 Li-Poly 玩電直升機過放完脹到一個波咁都未爆,不過唔敢再用,驚下次先嚟料!
作者: aqqa 時間: 2009-7-7 02:31
原帖由 dulllou 於 2009-7-6 09:38 發表
你係講緊"執錢鏡頭" 定單車電腦先 :P
前者唔識, 後者就簡單
視乎你想要咩功能, 其實我 list 出來的功能全部都係好基本o既 MCU 應用, 買件 STAMP2 或者 arduino 睇下d example code 好快就會識寫![]()
當然係單車電腦啦,
因為我未玩過arduino,只係訂左團購,志在玩下
不過我仲未睇得明arduino GE code...
作者: EU仔 時間: 2009-7-7 12:13
部直昇機高空自爆
作者: gorto 時間: 2009-7-7 17:50
我估佢無咁好死高空自爆,一定係差電果時自爆,咁可以炸死埋我!


