Board logo

標題: UEFI中毒,有冇得搞?? [打印本頁]

作者: YANG    時間: 2019-6-12 13:51     標題: UEFI中毒,有冇得搞??

\\Uefi Partition        EFI/CompuTrace.A 潛在的不安全的應用程式 的一個變種        離開

防護記錄
掃描防護記錄
偵側引擎版本: 19506 (20190611)
日期: 2019/6/12  時間: 下午 01:48:03
已掃描的磁碟、資料夾及檔案: 開機磁區/UEFI
\\Uefi Partition > UEFI > uefi:\\Volume 1\DXE Core\Unnamed partition\Volume 1\AbsoluteDriver - EFI/CompuTrace.A 潛在的不安全的應用程式 的一個變種 - 掃描完成後再選擇處理方式
C:\WINDOWS\TEMP\NOD7375.tmp > UEFI > uefi:\\Volume 1\DXE Core\Unnamed partition\Volume 1\AbsoluteDriver - EFI/CompuTrace.A 潛在的不安全的應用程式 的一個變種
已掃描的檔案數目: 546
偵測數目: 2
已清除檔案數: 0
完成時間: 下午 01:48:25  掃描時間總計: 22 秒 (00:00:22)

清除唔到,有冇辦法??
作者: mansiu    時間: 2019-6-12 16:37

UFEI中左清唔到好正常, 重裝保平安吧
作者: Pc3228    時間: 2019-6-12 16:43

卡巴斯基試左?
作者: ffchung    時間: 2019-6-12 16:45

You need upgrade your firmware.

Ref : https://support.eset.com/kb6567/ ... mp;viewlocale=en_US
作者: YANG    時間: 2019-6-13 11:30

重裝唔得,BIOS冇得downgrade,再flash一次,都係唔得。
網上話更新UEFI,原來係要換ROM,唔係就咁flash。

暫時都係冇解
作者: maxdeng    時間: 2019-12-12 17:35

用滴分區軟件,PE下修復即解決問題!!!
作者: bongbong3481    時間: 2019-12-12 19:45

\\Uefi Partition        EFI/CompuTrace.A 潛在的不安全的應用程式 的一個變種        離開

防護記錄
掃描防護記錄
偵 ...
YANG 發表於 2019-6-12 13:51


好奇一問,可不可delete uefi patition ,再重建?
作者: Nukpana    時間: 2019-12-13 15:42

部腦係Lenovo嗎?
作者: antonyhk    時間: 2019-12-13 15:55

回復 7 #bongbong3481

係可以既,試下下載Macrium Reflect, 再整隻boot機手指,用手指boot起後,先删除UEFI partition (通常係C:\ 第一個partition, 之後選Fix Windows Boot Problems, 佢會幫你rebuild BCD。重啟後應該就搞掂
作者: 黃藥師    時間: 2019-12-14 14:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dereklin    時間: 2019-12-15 00:57

回覆 9# antonyhk

Thanks
作者: martinnitram    時間: 2020-1-17 12:23

UFEI中左清唔到好正常, 重裝保平安吧
mansiu 發表於 2019-6-12 16:37


而家先知 UEFI 都會中毒...
成隻 hdd 清哂得唔得?
作者: Oska    時間: 2020-1-21 14:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ladygaggag    時間: 2020-1-25 16:32

試試剷機?
作者: chue    時間: 2020-1-26 10:53

本帖最後由 chue 於 2020-1-26 10:56 編輯

如樓主話中毒既係 XP,咁其實 XP 唔適宜用黎上網,較宜做其他工作例如文書,打下D舊 GAME 之類,本身 XP 係最易中毒既 WINDOWS 版本,如樓主有另外 PC 係用 WIN 7 話以後上網交比 WIN  7 算啦

如中毒既係 WIN 7 OR WIN10 既話就大家再繼續討論新類型病毒針對由 UEFI 衍生出黎既手尾
作者: bongbong3481    時間: 2020-1-26 14:44

回覆 15# chue


    上網當然用linux 啦, 不論是甜網,奇怪網,正常網,都沒有怕
作者: YANG    時間: 2020-1-26 19:29

如樓主話中毒既係 XP,咁其實 XP 唔適宜用黎上網,較宜做其他工作例如文書,打下D舊 GAME 之類,本身 XP 係最易 ...
chue 發表於 2020-1-26 10:53 AM



    係Win10
作者: martinnitram    時間: 2020-1-31 21:18

如樓主話中毒既係 XP,咁其實 XP 唔適宜用黎上網,較宜做其他工作例如文書,打下D舊 GAME 之類,本身 XP 係最易 ...
chue 發表於 2020-1-26 10:53


XP 應該唔會特別行 uefi?
作者: freedombuyer    時間: 2020-2-4 19:52

回覆  chue


    上網當然用linux 啦, 不論是甜網,奇怪網,正常網,都沒有怕 ...
bongbong3481 發表於 2020-1-26 14:44



    上網當然係用live版本的linux啦????????
作者: bongbong3481    時間: 2020-2-4 22:10

回覆 19# freedombuyer

用live 當然當然好, 不過唔用live , 唔覺有問題 





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2