標題: 下載咗個RAR檔,如果有毒,咁冇解壓,會唔會中毒呢??? [打印本頁]
作者: reset2 時間: 2013-12-17 16:33 標題: 下載咗個RAR檔,如果有毒,咁冇解壓,會唔會中毒呢???
下載咗個RAR檔,如果有毒,咁冇解壓,會唔會中毒呢???
作者: QoQ 時間: 2013-12-17 17:25
未解壓就應該唔會嘅,建議師兄可以先去掃下毒:
https://www.virustotal.com/
http://virusscan.jotti.org/en
https://www.metascan-online.com/
作者: offtopic 時間: 2013-12-17 17:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QoQ 時間: 2013-12-17 17:40
梗系唔會喇,但系如果系有設密碼嘅就掃唔到咯!
作者: offtopic 時間: 2013-12-17 17:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QoQ 時間: 2013-12-17 17:46
總之一日未打開個檔案,就唔會中毒,除非...........檔案下載後佢自己啟動咯!
作者: offtopic 時間: 2013-12-17 17:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QoQ 時間: 2013-12-17 17:48
正解。
作者: offtopic 時間: 2013-12-17 17:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QoQ 時間: 2013-12-17 17:51
You're welcome......................

