標題: 宜家開機好似比NOD32拖死左. . . [打印本頁]
作者: tomtomtompk 時間: 2012-3-28 00:00 標題: 宜家開機好似比NOD32拖死左. . .
前幾日因為成日開機死係卓面,所以洗機,但是洗完機一裝NOD4都係有這情況,有咩解決方法
一入卓面滑鼠就郁唔到-_-"
作者: ESET Ben 時間: 2012-3-28 02:39
請問沒有裝NOD32有這個情況嗎?電腦裹還有其他防毒軟件?

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |