Board logo

標題: 宜家開機好似比NOD32拖死左. . . [打印本頁]

作者: tomtomtompk    時間: 2012-3-28 00:00     標題: 宜家開機好似比NOD32拖死左. . .

前幾日因為成日開機死係卓面,所以洗機,但是洗完機一裝NOD4都係有這情況,有咩解決方法


一入卓面滑鼠就郁唔到-_-"
作者: ESET Ben    時間: 2012-3-28 02:39

請問沒有裝NOD32有這個情況嗎?電腦裹還有其他防毒軟件?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2