Board logo

標題: 個nod 32係咁彈出d 警告出黎=.= [打印本頁]

作者: Tomboy    時間: 2009-5-7 22:59     標題: 個nod 32係咁彈出d 警告出黎=.=

個nod 32係咁彈出d 警告出黎=.=

話你中左木馬,我掃完d 毒,仲del哂佢,一重開機,右彈番出黎

都唔知點搞
作者: ESET David    時間: 2009-5-8 11:56

應該是因為該木馬在windows正常模式下正在運作中, 所以 nod32 未能即時把它殺掉.
請閣下進入安全模式的 windows, 屆時, 木馬應該不會運作, 用 nod32 做一次全電腦掃描, 問題應該便會解決.

掃描前請先確保病毒資料庫已經更新.
建議閣下使用 nod32 3.0 或 4.0





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2