Board logo

標題: 剛去左申訴專員個網站, 竟發現有病毒. [打印本頁]

作者: zenki000    時間: 2009-5-5 00:26     標題: 剛去左申訴專員個網站, 竟發現有病毒.

http://www.ombudsman.gov.hk/
firefox 冇野睇, ie就出左一堆病毒, 唔知係norton誤報定佢個網比人hack左呢?
作者: ESET David    時間: 2009-5-5 10:51

我們用 nod32 smart security 瀏覽該網頁則沒有出現病毒警告.
彈病毒警告未必是因為該網頁內容有毒, 或許是因為該網頁引致你的電腦上的某些軟件執行 (e.g. add-on, toolbars), 而導致出現病毒警告.

當然, 我們也不能排除誤報.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2