Board logo

標題: 主機除塵、換水冷液和少量優化 [打印本頁]

作者: Sam0618    時間: 2021-10-24 17:22     標題: 主機除塵、換水冷液和少量優化

本帖最後由 Sam0618 於 2021-10-24 17:27 編輯

是咁的, 今次開個post都係無聊野來, 話說一年前小弟將自己主機ITX化, 大箱>H210i

小弟當時用左國內土炮制品Barrow AIO pump block, 咁問題來了, 用左一年, 係時候換水冷同埋除塵。
過程唔一一講點做了, 工具就係一個毛掃同一部吸塵機, 一手拎掃去掃塵, 再另一手拎吸塵機吸走, 沒咩特別。

如果上次有睇過不才既post, 會覺得好多位唔掂, 比如PSU既線, 同埋fitting都好夾硬來, 小弟今次就優化左佢地。
其實都唔是加左D咩勁料勁補品, 好簡單加一點45度fitting, 同埋refine左所有定制線。

LIST:
Barrow INTEL/AMD/X99/X299 water block integrated pump and reservoir (model:LTPRP-04)
EK classic fittings 10/16  (共4粒)
EK classic fitting 45° (共2粒)
EK Black Cap with logo  (1粒)
EK ZMT Tubing
EK CoolStream PE 240
PSU sleeved cables (purchased from Taobao random maker)
CoolerMaster SF120M fan (共4把) > (共2把)
Arctic P12 PWM PST (共2把)
紅色是新加的東東。

以下係一D圖
rsz_1img_7970.jpg rsz_img_7971.jpg rsz_img_7976.jpg rsz_img_7984.jpg rsz_img_7986.jpg

小弟部機是3900X+32GB RAM+RTX3070
只會打下FF14同埋各種單機, 比如BIO8
而家CPU打機既溫度如下, 係主城多人既地方影
rsz_img_7978.jpg

水冷平有平玩, 目前用土炮貨未出事, 多謝大家收睇。

圖片附件: rsz_1img_7970.jpg (2021-10-24 17:03, 141.64 KB) / 下載次數 133
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2289203&k=0b559868f5e52a6d1ebad350b84299e0&t=1782681530&sid=8yNFA5eKH



圖片附件: rsz_img_7971.jpg (2021-10-24 17:03, 141.8 KB) / 下載次數 123
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2289204&k=b0d3f213b9a9066934f5977926db1035&t=1782681530&sid=8yNFA5eKH



圖片附件: rsz_img_7976.jpg (2021-10-24 17:03, 138.93 KB) / 下載次數 117
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2289205&k=e19194d86a9e6faa03797a71f0f84bb0&t=1782681530&sid=8yNFA5eKH



圖片附件: rsz_img_7984.jpg (2021-10-24 17:03, 140.42 KB) / 下載次數 113
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2289206&k=058e6301b5997d008e5ddec10a8086a7&t=1782681530&sid=8yNFA5eKH



圖片附件: rsz_img_7986.jpg (2021-10-24 17:04, 141.06 KB) / 下載次數 118
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2289207&k=09a3596486b286fd37c95b75ffa6339e&t=1782681530&sid=8yNFA5eKH



圖片附件: rsz_img_7978.jpg (2021-10-24 17:21, 140.06 KB) / 下載次數 125
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2289210&k=589f6ef1925b24bb018ed9ceb6fe282b&t=1782681530&sid=8yNFA5eKH


作者: alex29    時間: 2021-10-24 23:28

回覆 1# Sam0618

強力支持高手自組水................................
作者: dan_dan    時間: 2021-10-25 15:23

barrow 泵+冷頭屌打市上所有aio 如果買埋barrow 出ddc 泵有顯示玩
作者: Sam0618    時間: 2021-10-25 17:41

barrow 泵+冷頭屌打市上所有aio 如果買埋barrow 出ddc 泵有顯示玩
dan_dan 發表於 25/10/2021 15:23



哈, 的確係幾勁, 起初重覺得有少少貴。
但用左一年覺得性能真係唔錯, 夏天係房無開冷氣都壓到55內。

遲下可能我再砌機, 都會係semi-ITX( 即係果D唔一定用細箱, 但又ITX既機), 會用你提果隻!!!
作者: Sam0618    時間: 2021-10-25 17:41

回覆  Sam0618

強力支持高手自組水................................
alex29 發表於 24/10/2021 23:28



不敢不敢, 岩岩睇完Alex c-hing新作, 十分拜服
作者: alex29    時間: 2021-10-27 11:07

回覆 5# Sam0618

師兄太抬舉了 我呢啲石器時代 點同你哋而家後生嘅玩法呀吖 你諗下 你哋都硬咗咁多年 我今年先識硬..............
作者: Sam0618    時間: 2021-10-27 21:28

回覆  Sam0618

師兄太抬舉了 我呢啲石器時代 點同你哋而家後生嘅玩法呀吖 你諗下 你哋都硬咗咁多年 我今 ...
alex29 發表於 27/10/2021 11:07


大師兄, 我還是軟的, 硬的只幫朋友砌過
作者: speedo88    時間: 2021-11-24 10:41

支持玩自助水,玩一體水冇意思
作者: speedo88    時間: 2022-2-21 12:41

回覆 9# mingson
喺既
diy水價錢都差好遠
作者: speedo88    時間: 2022-2-21 12:44

回覆 11# mingson
.
我自己一直都玩開自組水 硬管
近年好多軟管都做得唔錯 尤其ek果款
對新手黎講 簡單好多.
作者: speedo88    時間: 2022-2-21 12:45

回覆 11# mingson


    何止幾倍
360 一體水 最貴都喺2k++
隨時一張display 冷頭 bp ek 都貴過佢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2