作者: allenmak 時間: 2014-1-11 14:59 標題: [求救] Corsair H100
岩岩開封隻全新買左好耐既H100
點知一開盒, 見到包住水冷個袋濕晒, D液體有陣唔係水既味
隻野係唔係已經玩完?
冇單據代理會唔會幫我保?
作者: 林洋2 時間: 2014-1-11 17:55
擺得耐都漏
作者: 孤身走我路 時間: 2014-1-11 18:03
件嘢玩完了, 換貨喇...!!
作者: raiden_yxl 時間: 2014-1-11 19:58
换货吧
作者: allenmak 時間: 2014-1-11 22:05
冇單有冇得換呀?

作者: 孤身走我路 時間: 2014-1-11 22:15
咁不如買過個新好過....
作者: allenmak 時間: 2014-1-11 23:39
可能買H105

作者: AL131 時間: 2014-1-11 23:40
有冇盒先?
有盒有LABEL就得
作者: allenmak 時間: 2014-1-12 00:58
有呀
直接搵代理?
作者: JayHon 時間: 2014-1-12 02:15
打去altech問吓先啦
其實好多行貨已經唔駛單都有保養
作者: fatdumm 時間: 2014-1-12 02:57
收左工啦喎~
作者: allenmak 時間: 2014-1-14 21:54
打左去了
要有單/盒...
唔該晒咁多位ching
作者: ultramanbb20 時間: 2014-1-31 13:46
三個月前小弟隻H100i都有類似咁既情況, 拆完盒放係地下準備上機, 點知轉個頭條喉同個冷排唔知點解自己分開咗, D液體噴到周圍都係, 一陣味, 睇黎賊船牌D一體式都係買唔過
可以參考番我個post
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 8453&highlight=
作者: ultramanbb20 時間: 2014-1-31 13:50
想問樓主見唔見到邊個位漏

