Board logo

標題: 賜教~水冷+牛問題 [打印本頁]

作者: mamoru    時間: 2013-8-30 00:13     標題: 賜教~水冷+牛問題

本帖最後由 mamoru 於 2013-8-30 00:15 編輯

小弟最近幫電腦升級,硬件如下
CPU:I7-4770K
RAM:CORSAIR VENGEANCE BLACK 4GBX4
DISPLAY CARD:PALIT GTX 760 2GB DDR5
HDD: 120GB SSDX2 /WD HDD 2TB+1TB+1TB (共5HDD)

如果加水冷620W 頂唔頂到?因為之後會加2冷排,12風扇~@@
希望可以解答,開箱報答~

另外全部嘢都會超~
作者: FeverMike    時間: 2013-8-30 00:18

水泵呢?
作者: fatdumm    時間: 2013-8-30 00:43

小弟最近幫電腦升級,硬件如下
CPU:I7-4770K
RAM:CORSAIR VENGEANCE BLACK 4GBX4
DISPLAY CARD:PALIT GTX 7 ...
mamoru 發表於 2013-8-30 00:13


理論上用唔到幾多電者...不過實際上支持你用1000W以上白金牛~
作者: kimlam666    時間: 2013-8-30 00:46

理論上用唔到幾多電者...不過實際上支持你用1000W以上白金牛~
fatdumm 發表於 30/8/2013 00:43



    superflower
作者: fatdumm    時間: 2013-8-30 00:50

superflower
kimlam666 發表於 2013-8-30 00:46


我都覺得幾正,白色仲要有燈光...不過佢個深度200MM...我個箱太細頂冷排囉~
作者: kimlam666    時間: 2013-8-30 00:54

我都覺得幾正,白色仲要有燈光...不過佢個深度200MM...我個箱太細頂冷排囉~ ...
fatdumm 發表於 30/8/2013 00:50



    其他都OK,就係唔鍾意佢白色
黑色愛好者,人種除外
作者: fatdumm    時間: 2013-8-30 00:55

其他都OK,就係唔鍾意佢白色
黑色愛好者,人種除外
kimlam666 發表於 2013-8-30 00:54


噴黑佢囉~等你開箱
作者: kimlam666    時間: 2013-8-30 15:48

噴黑佢囉~等你開箱
fatdumm 發表於 30/8/2013 00:55



    冇錢
用返隻AX850算
作者: fatdumm    時間: 2013-8-30 15:52

冇錢
用返隻AX850算
kimlam666 發表於 2013-8-30 15:48


交換囉~
作者: kimlam666    時間: 2013-8-30 16:03

交換囉~
fatdumm 發表於 30/8/2013 15:52



    1000W
作者: fatdumm    時間: 2013-8-30 16:37

1000W
kimlam666 發表於 2013-8-30 16:03


都喺850W金牌~
作者: FeverMike    時間: 2013-8-30 17:38

都喺850W金牌~
fatdumm 發表於 30/8/2013 16:37



   

咩牌子好呀?
作者: kimlam666    時間: 2013-8-30 18:37

都喺850W金牌~
fatdumm 發表於 30/8/2013 16:37



    咁換來做咩??
作者: fatdumm    時間: 2013-8-30 19:07

咩牌子好呀?
FeverMike 發表於 2013-8-30 17:38



CM V~
作者: fatdumm    時間: 2013-8-30 19:07

咁換來做咩??
kimlam666 發表於 2013-8-30 18:37


交換用下~
作者: kimlam666    時間: 2013-8-30 19:11

交換用下~
fatdumm 發表於 30/8/2013 19:07



    我有隻GTR sfx 350w,ss 650w,台達400W,你想換邊隻??
作者: fatdumm    時間: 2013-8-30 19:28

我有隻GTR sfx 350w,ss 650w,台達400W,你想換邊隻??
kimlam666 發表於 2013-8-30 19:11


好啊,電腦展壞鬼充電器同你換~
作者: kimlam666    時間: 2013-8-30 22:31

好啊,電腦展壞鬼充電器同你換~
fatdumm 發表於 30/8/2013 19:28


我換個$2銀比你,OK?
作者: fatdumm    時間: 2013-8-30 22:54

我換個$2銀比你,OK?
kimlam666 發表於 2013-8-30 22:31


無問題,你肯過黎攞就得
作者: kimlam666    時間: 2013-8-30 22:55

無問題,你肯過黎攞就得
fatdumm 發表於 30/8/2013 22:54



    地點,時間?
作者: fatdumm    時間: 2013-8-31 02:26

地點,時間?
kimlam666 發表於 2013-8-30 22:55


問鄭中基啦~
作者: ivanng213    時間: 2013-8-31 02:28

有得交換?
有冇人想玩我隻cm spg 800w?
作者: kimlam666    時間: 2013-8-31 02:28

問鄭中基啦~
fatdumm 發表於 31/8/2013 02:26



    好野,比你笑死
作者: fatdumm    時間: 2013-8-31 02:29

好野,比你笑死
kimlam666 發表於 2013-8-31 02:28


我贏~
作者: kimlam666    時間: 2013-8-31 02:31

我贏~
fatdumm 發表於 31/8/2013 02:29



    你贏
作者: kimlam666    時間: 2013-8-31 02:31

有得交換?
有冇人想玩我隻cm spg 800w?
ivanng213 發表於 31/8/2013 02:28



    去搵24樓個CHING
作者: fatdumm    時間: 2013-8-31 03:14

去搵24樓個CHING
kimlam666 發表於 2013-8-31 02:31


25樓果個都有興趣~~摩佬加油!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2