作者: royzer0 時間: 2013-8-12 19:36 標題: 真係唔知是福是禍 h2o 920死左泵!
h2o 920 用左年半倒就死左了.
拎上代理,920停左產無貨. 佢話要下個月中先會翻貨,新版950可能要加錢補差價 (那位職員講下星期可以試再打電話去代理問睇下有無早左翻貨)
但最搞笑既情況係..初期話可以加錢換第隻同級...但要用回收價. H80 開我價$510 = =..
我心情馬上打左一凸,我買一個新的都差不多了.
我最後情願等新版950,雖然無得換風扇,但對我黎講無問題. 920都係用原裝.
作者: 觀星是答案 時間: 2013-8-12 20:27
無貨係佢地責任
佢自己唔坐貨又唔識維修係佢 O既事
壞左 , 一句無貨就又要傍水
佢咪好肥仔 ?
同無保養有乜分別 ? 不如買水貨, 一蚊都唔好俾香港代理賺
作者: stunyap 時間: 2013-8-13 01:18
過份,為什麼不去硬?
作者: asdasdhk2 時間: 2013-8-13 13:52
永遠都係..
唔嘈代理永遠執輸..
前提係道理係你果邊
作者: EyeOfMagic 時間: 2013-8-13 14:54
本帖最後由 EyeOfMagic 於 2013-8-13 15:36 編輯
遲d應該唔洗補有得直接換950
作者: yuen021088 時間: 2013-8-14 04:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kit132 時間: 2013-8-15 22:20
樓主係點壞嫁?
我依家每個禮拜都出現一次USB爆衝
即係OVER-CURRENT
作者: royzer0 時間: 2013-8-16 11:06
無預兆... 睇緊片時..聽到風扇聲越黎越大...
以為CPU做咩突然咁熱,用手感覺一下D風..完全唔熱,仲室溫既溫度.
之後打開個ChillControl見到個泵0轉 水溫一直升到60幾度,風扇一直再加速..
到了風扇去到最高速,底板保護過熱自動熄機.
作者: samtch 時間: 2013-8-16 11:27
換吧換吧
作者: baby123 時間: 2013-8-16 12:09
本帖最後由 baby123 於 2013-8-16 12:12 編輯
950? 是否指920 V4?? 要補幾錢?
SO FAR我隻920用左年半都未有事~但近來好似個泵有E聲~類似間蝎性吸唔水個D聲.~.但睇水溫又正常..都唔知拿不拿去保養好.
作者: XABI 時間: 2013-8-16 12:15
no,係新出
http://www.coolaler.com/content. ... ER-H2O-1250-950-650
泵係連埋fan無得拆
作者: baby123 時間: 2013-8-16 12:21
無得換FAN如果佢把風扇好嘈咪大6~~ 官網仲未見到E隻.~
佢有無話加幾錢??
作者: royzer0 時間: 2013-8-16 15:28
我用920 都唔覺得嘈...我用靜音MODE 長期KEEP 700轉...40度水溫 打機有時上到1500轉有D聲囉... 都唔夠我張gtx 670 FULL LOAD時大聲
950都唔錯...我睇佢介紹新功能之一溫度不同LED燈色顯示也有變化...風扇我睇D近鏡扇葉有改良. 我下星期一打去問代理返左貨未. 應該係第一水貨.
作者: baby123 時間: 2013-8-16 16:07
有無話要加幾錢? 如果不貴我也拿我舊個BUMP有問題的920去換一換~
作者: lkcone08 時間: 2013-8-16 16:11
我用620都壞左 我同你差NG多 但我直接SEND EMAIL去廠 話個代理要我加錢 又話三年保養!!! 之後代理CALL 我話650到貨通知我 FREE 一換一換
作者: royzer0 時間: 2013-8-18 14:43
http://jumbo-computer.com/pricelist.aspx?id=37
點解佢有現貨,代理無貨=.=
作者: baby123 時間: 2013-8-18 21:34
In stock, but no price
作者: 430 時間: 2013-8-21 18:05
920 End of life.
950 Replace
作者: bevis1984 時間: 2013-8-21 18:17
理應無條件換貨
作者: bevis1984 時間: 2013-8-21 18:18
本帖最後由 bevis1984 於 2013-8-21 18:19 編輯
可打去銷委會問問
作者: royzer0 時間: 2013-9-21 03:28
今時今日代理仲話無貨....個幾月...好在當初買了一把原裝比粒U用..
用落又無咩問題.. 唉... FULL LOAD最多上到100度姐..
作者: raymondtsang 時間: 2013-9-21 05:52
good job
作者: 吽吽吽-牛 時間: 2013-9-21 09:23
920 代理真係幾廢
之前我買左920..個盒就大大隻字寫support 775..但搵完所有配件同說明書..都無755 既野
之後打比代理..話新版920 雖然個盒有印775..但係d配件要另外比..咁我叫佢寄比我啦..又話唔得....一定要我上佢地葵芳個邊office..
喂...大佬..我比錢買完盒野用唔到..仲要花時間車錢去解決你地既問題?
佢叫我send email 比antec...antec 肯先會免費速遞比我..最後雖然係寄比我..但都搞左我幾日
如果係新商品條例之後發生..我睇下呢間所謂既代理..仲可唔可以咁唔負責任..
作者: 吽吽吽-牛 時間: 2013-9-21 09:26
你態度強硬d....呢間野..欺善怕惡..
唔通我下次買d 現金卷..間舖話一世都無貨...我又要等?

