Board logo

標題: H100 問題 [打印本頁]

作者: number92000    時間: 2013-3-15 13:30     標題: H100 問題

個三段控速制無反應,
風扇長期FULL SPEED....又睇唔到轉速.
係咪有D野末插好/ BIOS 末SET 好?
小弟唔係好識電腦野,請各位師兄幫幫手.
作者: royho    時間: 2013-3-15 15:53

個三段控速制無反應,
風扇長期FULL SPEED....又睇唔到轉速.
係咪有D野末插好/ BIOS 末SET 好?
小弟唔係好 ...
number92000 發表於 2013-3-15 13:30



你嗰兩把風扇是否插係BUMP個供電位度?

images.jpg

圖片附件: images.jpg (2013-3-15 15:53, 5.38 KB) / 下載次數 14
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1505825&k=7a856832fd27bd44f2288ef2c29ef89c&t=1782150807&sid=3JlZZLTuPue






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2